Není žádná společnost.
To jsou levicacke kecy.
Jsou jen individuální lidi.
A každý má právo se sdružovat a každý má právo odmítnout sdružování.
Nikdo nemá právo druhému narizovat jak má zit.
Nikdo nemá povinnost někde bydlet.
Nikdo nemá povinnost se mýt
Je to jejich věc.
Pochopitelně oni zase nesmí obtěžovat druhé.
Nemuzou obtěžovat druhé, avšak to se docela děje. Stačí mi pohled na ty obludy a už bych zvracel. Nedej bože když musím cítit ten smrad. Nejsou to lidi a možná ani zvířata, prostě zbytečné existence🤮
Zvýšení daní není nikdy populární, ale na druhé straně, není to sprosté slovo ani v úspěšných ekonomikách. Důležitou otázkou otázkou je které daně zvýšit a v jaké výši. A úplně nejdůležitější otázkou je kam, a v jaké výši vybrané miliardy rozdělit. Zdravotnictví ? Důchody ? Školství ? Kultura ? Aby nakonec neskončily jako munice někde na ukrajinských stepích, nebo v tchajwanském průlivu. O tom budou rozhodovat politici zvolení v příštích volbách.
Proč daně nesnízit? Kuřáci spotřebu snížili. Tzn. kdyby se dané v určitých místech snížily tak přijde do státního rozpočtu víc peněz. Proč všichni sídlí v Irsku? Protože mají nižší daně! A pro ČR by bylo lepší aby sem víc velkých hráčů šlo kvůli nižším daním, protože ve výsledku by z toho byli víc než že zvyšování
Z pohledu ovzduší z Praze ten benefit dával smysl pro čisté elektromobily.
Ale rozhodně to nedává smysl pro plug-in hybridy. Třeba takové BMW M5 - k 8 válcovému motoru o výkonu 585 koní přidali baterii o malé kapacitě, která snížila "papírově" emise na 39 g CO2/km (bez baterie má ten motor emise CO2 240 g / km.). Takže se takový vůz považuje z pohledu legislativy vlastně za "čistý" a má "EL" značku se všemi výhodami...
Tak zrovna tahle M5 ještě nestihla znečištit jediný kousek prahy 😱 klasické plug-in hybridy mají jiné specifikace než prezentujete na tomto nesmyslném příkladu
Kolik váží motorka a kolik dvou tunový elektronesmysl? Kdo víc poničí asfalt? Nic?
A jakou stycnou plochu mají 4 pneumatiky a jakou 2 úzké motorkové? Když už jsme u té fyziky.
A pak v neposlední řadě vezměme, že dálnice jsou projektovány na těžkou kamionovou dopravu.
Pro info: průměrný elektromobil má zhruba poloviční tlak má vozovku oproti motorce a motorka má zhruba stejný tlak má vozovku jako lehčí náklaďáky (15t+-)
Proč se na Hartě a Kružberku odpouští jen 70mil. kubíků a na Vltavě přes 200, když pršet má hlavně v Jeseníkách? A jen tak mimochodem, díval jsem se na stránky Povodí Odry a na žádné masivní odpouštění Harty a Kružberku to tedy nevypadalo.
Protože vodohospodáři čekají až jim chytráci z novinek řeknou, že mají něco dělat. Odpustit přehradu není jako vypustit vanu. Voda teče někam dál. Další z možností je, že mají zmíněné nádrže víc místa tak nemusí odpustit tolik a hned. A v poslední řadě, pokud by odpustili moc a spadne méně vody než se očekávalo tak pak co? Budou dopouštět stav hadicí?
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Tak dostalo se ti základního vzdělání, ale nedostalo se ti rozumu a již s tebou končím, nebaví mě číst tvoje moudra
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Neplač Evičko🥺ne každý vydržel ponižování skoro 2 celé dny a stále odepisoval. Byly to super 2 dny a za to nabízím k projížďce v kábru ještě zmrzlinu dle vlastního výběru (i s sebou abys mohla flexit na sousedy)✌️