Proč by neměli demonstrovat? Vždyť pracovat za ty almužny co berou je hrůza... Samozřejmě jsou u nás i lidé co berou méně, než policisté, hasiči a zbytek bezpečnostních sborů... Ale to nic nemění na tom, že práce bezpečnostních sborů umí být enormě fyzicky i psychicky náročná a měla by být náležitě oceněna!
Já bych za ty peníze, co berou, ani nevstal z postele, natož abych ještě musel sloužit o víkendech a svátcích (pracuju od pondělí do pátku maximálně 10h denně, víkendy a svátky mám volné, k tomu minimálně 25 dnů dovolené ročně, prvních 6 týdnů případné nemocenské za 100% mzdy a že bych si na mzdu stěžoval, říct rozhodně nemůžu)
P.s.: Stejně jako většina národa si myslím, že některé policejní úkony jsou nesmyslné a měli by se zabývat jinou, prospěšnější činností, ale také mi je jasné, že Ti řadoví policisté (např. u silnic) to nedělají ze své hlavy, ale plní příkazy a nařízení těch, co sedí v kancelářích a na práci "pěšáka" i na zdravý lidský rozum již dávno zapomněli...
Jsou to šílenci... Takhle jim z toho jdou miliony do státní kasy... Když to zakážou, lidi si najdou jiný zdroj... příchutě se dají sehnat jako příchutě pro cukrářskou výrobu a jsou vlastně totožné s těmi pro vaping. Jen by si je lidé kupovali holt ve větším množství. Stejné to je s bází. Např. V Liberci je jistá firma, která jak Vg, tak Pg vyrábí ve velkém a lze si pořídit v litrovém balení. A nikotin v tekuté formě lze bez sebemenšího problému taktéž sehnat na internetu, byť ze zahraničí. Stejně tak lze báze i příchutě nakoupit v sousedním Polsku.
Takže pokud to zakážou, stejně to nebude mít vlastně žádný extra velký efekt. Dnes není problém se domluvit defakto s jakýmkoliv kamioňákem, nebo dodávkářem a nechat si to z toho Polska dovézt. Sice možná s malým příplatkem, ale i klasické cigarety tak vyjdou mnohem levněji, než u nás. A to nemluvím o těch pašovaných z tržnic, ale o normálních klidně z benzínky v Polsku... Jedna krabička normálně kolkovaných Marlborek tam vyjde cca na 90 Kč...
Tak třeba u mě by auto tímhle cestovním měřením emisí taky neprošlo. Mám originální diagnostikou omezené maximální otáčky motoru. Občas si to auto někdo půjčí a nejsem zvědavej aby mi ho huntovali. Stejně tak mám přenastaveno na mnohem nižší maximální rychlost, než je daná výrobcem.
A samozřejmě diagnostiku s sebou nevozím neustále. Nemluvím ani o tom, že pokud moje auto stojí na místě, nejde bez vypnutí protiprokluzu a sešlápnutí spojky vytočit do vyšších otáček, než je polovina mnou nastavených maximálních otáček motoru.
Pro rýpaly, jedná se o otevřené funkce v diagnostice a jejich nastavení (zapnutí) není ničím nelegální. Tudíž by milý "technik" co šlape chodník po parkovištích těžce ostrouhal a ještě bych ho nakonec donutil mi zaplatit všechny výdaje, související s jeho jednáním (odtahovka, nová stk, půjčovné za jiné auto minimálně po dobu jednoho až 2 týdnů - než by se vše vyřešilo), atd
Jestli vidím dobře, jedná se nejspíš o Superb 3tí generace... Tam originál okno s vyhříváním a senzory (nebo montážními místy na ně) stojí cca 11000,-Kč... Něco samozřejmě práce, ale pokud nejsou na autě další poškození, nebude cena opravy 70000,- Kč... Na fotky daly Novinky jen to okno, takže další poškození nejsou vidět.
Teoreticky je možné, že policie do této částky započítala i cenu odtahu a cenu za půjčení náhradního vozidla...
Mě rozesmívá, jak jsou někteří diskutující jedinci buď líní číst celý článek, nebo absolutně hloupí, že ten text nepochopí.
Z pohledu člověka zabývajícího se přepravou mohu potvrdit, že se jedná o geniální řešení, byť autor článku na toto přišel s poněkud větším zpožděním. Na jednu soupravu se vejde cca mezi 4 a 6 komplety (dodávková kabina včetně zadního šasí). V případě, že odběratel/výrobce nástaveb nepotřebuje z jakéhokoliv důvodu zadní šásko (výroba odtahového speciálu, sanitního vozu, obytňáku, vozu pro přepravu koní atd.), je pro něho tato forma přepravy opravdu ekonomičtější. Na jednu soupravu je schopen naložit cca 8 - 12 předních částí vozidla, které jako jediné potřebuje. Náklady na přepravu tedy klesnou přibližně na polovinu, což je při dnešních cenách přeprav dost znát.
Okamura je pro mě nevolitelný kvůli výrokům o vystoupení z EU. Sice EU v současné formě není ideální, ale vystoupení by absolutně nic neřešilo, naopak by nás poslalo do doby kamenné. Co se týká NATO, tak to je vlastně velmi podobné.
Ale rozhodně vím, že radši dám hlas jakékoliv silnější menší straně, než těm kri..ům co tam jsou teď... Tahle sebranka co tam je teď je to nejhorší od revoluce... Snad se lidé poučí a neprocpou je tam znovu
Zajímalo by mě, jak by naše pětidemolice vyváděla jak malí rozcapení smradi, kdyby se zemědělci hecli a udělali protest alá Německo, Belgie, nebo Francie... Minimálně v Německu a Francii z velké části protestující lidé uspěli... U nás by naopak asi v tu chvíli byly naplněné poslední volné kapacity věznic...
Já osobně, ikdyž se zemědělstvím nemám co do činění, za nimi stojím a stejně jako velké množství lidí v naší zemi naši vládu absolutně neuznávám. Jak s oblibou říkám, tak dobytek patří do chléva nebo na pastvu a ne do vlády. Takže Fialo, posbírej si tu svou pakáž a táhněte na co nejvíc opuštěnou pastvinu... Hlavně aby byla co nejdál od zbytku lidí. Ten smrad z toho vašeho stáda by mohl být toxický...
Selský rozum by velel držet se rozhodnutí prvního konkursního správce. Ten druhý se očividně snaží ty lidi okrást podruhé a vlastně ještě víc, než původní H-Systém.
Někteří lidé přišli o všechny své úspory a ještě se zadlužili, jiní měli úspory o něco větší, tak si mohli domy dostavět za zbytek svých peněz. Měli to posvěcené úřední osobou. Také bych se tvrdě bránil, být na jejich místě.
A pokud bych ten soud v tomhle Absurdistánu i tak prohrál, určitě bych nepředal dům ve stavu jakkoliv vhodnému k obývání. Vše co by šlo odmontovat bych odmontoval a odvezl, jelikož bych trval na tom, že to nebylo z peněz H-systému a tudíž se nejedná o součást konkurzní podstaty...
Bohužel Ti chudáci mají smůlu v tom, že žijou v tomhle absurdním kocourkově, kde běžný občan nemá absolutně žádné zastání a jediný, kdo má šanci se něčeho někdy domoci je vždy jen ten ekonomicky silnější. Bezplatný právník/advokát již defakto neexistuje, respektive možná ano, ale jedině v případě, že Vám ho určí soud. Pokud Vy jste jako poškozený, který se chce domoci svých práv, nebo peněz, nikoho nezajímá, že na zastupování právníkem nemáte. Nezbyde Vám nic jiného, než si tu žalobu sepsat sami a riskovat tím, že bude sepsána špatně.
Ať už to byl mikrospánek, nebo vliv absolutně nedostatečné "zimní údržby" povrchu vozovky, což je český standart ( například dnes v noci hlavní tahl.Boleslav - Česká Lípa byl bez jakékoliv údržby), je to jedno. Vyhasnul lidský život a to je na tom smutné. Kecy o tom, jak by se měla přeprava zboží přesunout na železnici jsou jen nesmyslnou utopií, která je beztak nerealizovatelná. Parkoviště tu nejsou, a když by už byla na D1 možnost zastavit, tak si tam PČR dá závoru a udělá si z toho "kontrolní stanoviště", aby mohli její příslušníci buzerovat a kasírovat... O nových parkovištích se stále jen mluví. K čemu plánují parkoviště např. pro 60 kamionů a 90 osobních aut, když by místo toho mohli postavit v klidu parking alespoň pro 100 kamionů, aby ty kamiony nemusely parkovat na sjezdech a nájezdech??? Osobní auto může kamkoliv sjet a udělat si přestávku třeba v motorestu, nebo u obchodu.
Fičák to je velmi solidní... V UK to napáchalo hodně škod, zastavilo to na více než 16h všechny trajekty, v Belgii vinou větru převrácený kamion, polámané stromy, sem tam něco pod vodou, V Holandsku sem tam strom na zemi, zastavený letový provoz (teď již obnovený minimálně povolením přistáním letadel na Schipolu)... Severozápadní cíp Francie (mezi Calais a Belgickými hranicemi) taky byl velice "záživný".
Čekal jsem trochu ostřejší zátah, ale i tohle je obrovský úspěch. Hlavně by bylo potřeba, aby z tohoto vzniknul jakýsi precedens, či norma, jak s těmito teroristy celosvětově zacházet! Ne je ještě doprovázet a ochraňovat, jako to dělají ti naši (nebudu je chudáky "pěšáky" nijak urážet, jelikož plní pouze rozkaz nějakého šaška a věřím, že pokud by to bylo na nich, vyprovodí je sviňským krokem)...
Před měsícem a půl mi byl odeslán dopis z Německa... Do dneška nedorazil... Další 2 z německé banky málem poslali zpátky, jelikož se oznámení o uložení na poště objevilo ve schránce 1 den před vrácením. Brigádník se neobtěžoval zazvonit, ani dát oznámení. Až další brigádník alespoň hodil to oznámení, tak jsme pro dopisy mohli dojít...
Recyklace jede ve velkém všude v EU... Kromě Čech a Polska. Čeští a Polští představitelé firem zabývajících se "recyklací", samozřejmě se všemi potřebnými povoleními, si objednávali odpad v Německu. Dostali zaplaceno za jeho recyklaci a místo zpracování nechali řidiče tento odpad složit na černou skládku... Za mě to není až tak problém Německa, jako spíš problém těch firem v Polsku a případně Česku... Tyto firmy se smluvně zavázaly k likvidaci tohoto odpadu a proto by právě tyto firmy měly nést odpovědnost! Hodně odpadu je nyní v Německu velmi dobře recyklováno. Plasty jsou rozemlety, roztaveny a jsou z nich vyrobeny třeba palety, ploty, lavičky atd. Odpad z normálních popelnic se namele a jede do spaloven a výtopen... Elektroodpad se také rozebírá, třídí a následně dále zpracovává... Ze starého nábytku se vyrábí třeba pelety... A takto bych mohl pokračovat dále....
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pár zásadních chyb v tom článku je... Dračí zuby určitě neváží pouze 150kg a obrněná vozidla také dozajista nezvládnou jet 150km/h... To ostatně nezvládne ani běžný ruský UAZ. Možná, že již rusáci mají modernější jeepy, co by tuto rychlost uvládly, ale rozhodně bych je tím pádem nenazýval obrněnými vozidly.
Jinak jako sabotážní akce to není špatné...
Ovšem nic to nemění na faktu, že mnohem rozumnější by bylo uzavřít mírovou dohodu, než nesmyslně válčit. Žádná válka není řešení...
1 odpověď