Domácnost by mohla mít dvě nemovitosti, dvě auta či úspory nejvýš 200 až 400 tisíc korun podle počtu svých členů.
Takže,když má někdo tohle,tak má nárok na dávky od státu?
Jojo, 2 nemovitosti a 200-400k na účtě... Takový člověk je podle mě za vodou...
Ale zrovna 2 auta jako kritérium? To je za vlasy přitažené a toto bych zrušil.
Pominu Váš osobní názor na sezdanou/nesezdanou rodinu. Máte na něj právo...
Ale Váš popis čerpání dávek u nesezdanych párů se nezakládá na pravdě. Už i současný informační systém (mnohdy stále zkostnatělý) úřadu práce rozpozná dle rod.čísla, že nějaká osoba je posuzovaná pro jednu dávku v jednom bydlišti a kdyby si táž osoba žádala v druhém (oficiálním) bydlišti samostatně, tak jí tuto dávku nepříznají ANEBO ve "společném" bydlišti dávku sníží.
Vy jste paní očividně nepochopil... Napsala to sice trochu kostrbatě, ale pochopit to šlo.
Dle mě to bylo myšleno tak, že když spolu dva žijí na hromádce a každý má trvalák jinde, tak spolu nežádají jako partneři, ale každý sám za sebe ve "svém" samostatném bydlišti. Tudíž nejspíše žena s dětmi se vydává za samoživitelku a muž si před úřady taky jede sám za sebe. Pro úřad se uvede, že na každé dítě platí 500 alimenty, takže ženě samoživitelce to v přiznání dávek neublíží.
A výsledkem jsou logicky pouze jedny přídavky na děti, ale zato DVOJE příspěvky na bydlení.
Pokud si mohou dovolit dvě auta, vlastní dvě nemovitosti a mají na účtu několik set tisíc, nemyslím si, že jde o sociálně slabou rodinu. Tím pádem na příspěvky dosáhne mnohem více rodin, což podle mě nedává smysl a je to kontraproduktivní.
Tak auta máme doma 2, to je pravda. Ale nemovitost žádnou a když nám mezi výplatami zbyde na účtě 5000,- tak můžeme být rádi. No a když náhodou něco zbyde, tak se ozvou ze školy, že u nejstaršího syna si učitelé vymysleli nějakou akci a peníze jsou zase pryč... Například teď nám s předstihem 3 dnů milostivě sdělili, že děti jedou na cyklisťák a že do těch 3 dnů musí být zaplaceno cca 3000 za pobyt, bezvadně odservisované kolo, koupit náhradní duše atd., takže rezerva je fuč... Neuvádím to jako stěžování si, ale jako poukázání na to, že když někdo má v rodině například dvě auta a nemovitost, tak to ještě nutně neznamená, že na tom musí být dobře...
Netvrdím, že každá rodina nitně potřebuje 2 auta, ale například u nás jsou nezbytná. MHD sice v našem městě funguje, ale jeden syn do něj nevleze ani kdyby ho tam tahali navijákem... Takže buď cesta pěšky do školy která s ním trvá tak hodinu, možná hodinu a půl, nebo auto... Přechod na jinou základku taky není na pořadu dne... No a bez druhého auta bych se zas neobešel já, protože bez něj bych byl doma s rodinou od sobotního oběda, do nedělního oběda. Takhle díky autu přijedu v pátek během odpoledne a do práce jedu v pondělí mezi 3-4 ráno... A to nemluvím o tom, že cesta autem mě vyjde na necelou polovinu ceny jízdného za použití hromadné dopravy...
A ještě suše řeknou omlouváme se, že jsme Vám zabili dítě..pakáž.
Logicky je omluva na místě a teprve vyšetřování a zajisté i znalecké posudky ukáží, kdo za nehodu nese vinu. Za mě to je z větší části policajt, protože z fotek je jasné, že k nárazu došlo v dost velké rychlosti a řidič SUV patrně neměl šanci zareagovat na takhle rychle se řítící auto
To byla spíš legrace. Asi ne každý se stará o auto jako Vy. Ať Vám dlouho jezdí.
Já to auto koupil se 450 na tacho původně jako nouzovku po nezaviněné havárii na totálku... Bylo za dobrou cenu a nevypadalo spatně až na trochu kosmetiky. Rozhodujícím faktorem pro mě byla doložená servisní historie z autorizáků od výroby až do doby, než jsem to koupil. Kosmetika se poctivě opravila, udělal poctivý základní servis a pak došlo na rozhodnutí, že z původně nouzovky na překlenutí doby než pojišťovna uzavře škodnou událost se z toho stane auto na delší dobu... Předpokládám, že se mnou ještě tak 100k najede, než se koupí nové... A jelikož s tím jezdím pravidelně delší trasy do Německa, potřebuji aby to bylo opravdu v pořádku (nechci řešit třeba 150km od domova vážnou závadu, takže každý měsíc proběhne diagnostika, kontrola brzd atd a hodně věcí se dělá preventivně dřív, než se to rozsype). I proto to dostává servis, který to dostává a ne jen to, co zrovna odejde, jako to dělá většina českých majitelů aut, co jezdí třeba jen po blízkém okolí svého bydliště 😉.
Tohle mohlo na padnout opravdu nějakýho pitomce. Už minule jsem měl problém na emisích, protože podle informací od technika, stát snížil limity kouřivosti. Mám nafťáka bez DPF a mám velké problémy.
Mám naftu, rok 2007, Euro 4 bez DPF, na tachometru 485k a letos na emisích problém nebyl... Všechny hodnoty byly ani ne na polovině limitu... Auto nevypustí ani obláček jakéhokoliv dýmu, a STK ani emise jsem opravdu nepodplácel... Chtěl ksem vědět, jak na tom to auto je a co mě případně čeká za servis... Emise bez závady a na STK také tak. Je ovšem pravdou, že to auto dostává opravdu pravidelnou údržbu a před zimou dostalo i nový nástřik spodku...
Takže pokud máte na emisích problémy, tak máte nejspíš zlehka zanedbanou údržbu.
Jinak ovšem souhlasím, že tento nápad a postupy měření jsou nesmyslné. Pojedou za autem, změří vysokou kouřivost, ale přitom ten kouř klidně může pocházet od předchozího auta. To samé je, pokud sonda není vložena do výfuku, je již z principu ovlivněna okolním vzduchem. Ať již do plusu, či do mínusu...
Tak není to tak dlouho, kdy na mě vyskočil náborový inzerát k policii... A minimálně ta nástupní mzda byla vyloženě směšná... Za to bych se opravdu neobtěžoval vstát z postele, protože vím, že bych k tomu musel mít další práci, abychom s penězi vystačili... Samozřejmě jsou lidé, kterým to stačí, ale to nic nemění na faktu, že jejich mzdy jsou podhodnocené... To, že ta práce je zbytkem národa opovrhovaná, tento fakt ještě zhoršuje...
Proč by neměli demonstrovat? Vždyť pracovat za ty almužny co berou je hrůza... Samozřejmě jsou u nás i lidé co berou méně, než policisté, hasiči a zbytek bezpečnostních sborů... Ale to nic nemění na tom, že práce bezpečnostních sborů umí být enormě fyzicky i psychicky náročná a měla by být náležitě oceněna!
Já bych za ty peníze, co berou, ani nevstal z postele, natož abych ještě musel sloužit o víkendech a svátcích (pracuju od pondělí do pátku maximálně 10h denně, víkendy a svátky mám volné, k tomu minimálně 25 dnů dovolené ročně, prvních 6 týdnů případné nemocenské za 100% mzdy a že bych si na mzdu stěžoval, říct rozhodně nemůžu)
P.s.: Stejně jako většina národa si myslím, že některé policejní úkony jsou nesmyslné a měli by se zabývat jinou, prospěšnější činností, ale také mi je jasné, že Ti řadoví policisté (např. u silnic) to nedělají ze své hlavy, ale plní příkazy a nařízení těch, co sedí v kancelářích a na práci "pěšáka" i na zdravý lidský rozum již dávno zapomněli...
Takže ho nechali z místa odjet na kauci a vše budou řešit přes správní řízení?
Předpokládám, že ho odjet nenechali, jelikož je již v článku napsáno, že na místě přišel o papíry. Ale stačí aby se nechal dovézt domů a nahlásil si ztrátu dokladu.
Vím, že to takhle dělají někteří čeští řidiči, kterým seberou papíry třeba v Německu. Nechají se odvézt, doma požádají o nový řidičák a když jim němci starý pošlou zpět, tak ten starý prostě rozstříhají a vyhodí.
Jsou to šílenci... Takhle jim z toho jdou miliony do státní kasy... Když to zakážou, lidi si najdou jiný zdroj... příchutě se dají sehnat jako příchutě pro cukrářskou výrobu a jsou vlastně totožné s těmi pro vaping. Jen by si je lidé kupovali holt ve větším množství. Stejné to je s bází. Např. V Liberci je jistá firma, která jak Vg, tak Pg vyrábí ve velkém a lze si pořídit v litrovém balení. A nikotin v tekuté formě lze bez sebemenšího problému taktéž sehnat na internetu, byť ze zahraničí. Stejně tak lze báze i příchutě nakoupit v sousedním Polsku.
Takže pokud to zakážou, stejně to nebude mít vlastně žádný extra velký efekt. Dnes není problém se domluvit defakto s jakýmkoliv kamioňákem, nebo dodávkářem a nechat si to z toho Polska dovézt. Sice možná s malým příplatkem, ale i klasické cigarety tak vyjdou mnohem levněji, než u nás. A to nemluvím o těch pašovaných z tržnic, ale o normálních klidně z benzínky v Polsku... Jedna krabička normálně kolkovaných Marlborek tam vyjde cca na 90 Kč...
Tak třeba u mě by auto tímhle cestovním měřením emisí taky neprošlo. Mám originální diagnostikou omezené maximální otáčky motoru. Občas si to auto někdo půjčí a nejsem zvědavej aby mi ho huntovali. Stejně tak mám přenastaveno na mnohem nižší maximální rychlost, než je daná výrobcem.
A samozřejmě diagnostiku s sebou nevozím neustále. Nemluvím ani o tom, že pokud moje auto stojí na místě, nejde bez vypnutí protiprokluzu a sešlápnutí spojky vytočit do vyšších otáček, než je polovina mnou nastavených maximálních otáček motoru.
Pro rýpaly, jedná se o otevřené funkce v diagnostice a jejich nastavení (zapnutí) není ničím nelegální. Tudíž by milý "technik" co šlape chodník po parkovištích těžce ostrouhal a ještě bych ho nakonec donutil mi zaplatit všechny výdaje, související s jeho jednáním (odtahovka, nová stk, půjčovné za jiné auto minimálně po dobu jednoho až 2 týdnů - než by se vše vyřešilo), atd
Dopravní předpisy jsou jedna věc a to co se děje v praxi jiná. Podle pravidel silničního provozu pokud vy v připojovacím pruhu předjedete vozidlo jedoucí v tzv.pomalém- pravém-průběžném pruhu tak se dopouštíte přestupku podjíždění .Tečka, tak to je !
Pane Ohnutku, pokud se domníváte, že vámi popsaná situace je přestupek, běžte buď vrátit řidičský průkaz, nebo prosím absolvujte znovu autoškolu, neboť jste jasnou hrozbou jak pro sebe, tak i pro ostatní řidiče!!!
Klasický příklad: V pravém průběžném pruhu jede osobní vozidlo se starším přívěsem předpisových 80km/h (dle maximální povolené rychlosti přívěsu může jet až 130, ale pro tento příklad je vhodná rychl) a vy se budete připojovat "nájezdem" z vedlejší silnice. Do souběžné jízdy se dostanete na úrovni tažného zařízení. Vy plynule zrychlíte na 130 a BEZPEČNĚ se zařadíte před něj.
Výklad zákona (dané paragrafy aktuálně platného zákona si snad zvládnete na internetu najít):
Zákon o provozu na pozemních komunikacích Vám ukládá povinnost vyvinout v připojovacím pruhu rychlost dostatečnou pro připojení do průběžného pruhu, dát přednost vozidlům jedoucím v průběžném pruhu a neohrozit ani neomezit vozidla v průběžném pruhu, do lterého se hodláte zařadit. Toto znamená, že pokud je průběžný pruh natolik plný, že se nemůžete BEZPEČNĚ zařadit (při zachování bezpečných vzáleností mezi vozidly), musíte třeba i vozidlo zastavit a počkat na dostatečnou mezeru.
Zároveň část zákona upravující předjíždění zcela jasně jmenuje (v obecné rovině, ne příkladem) mnou výše popsanou situaci. O této situaci je v daném paragrafu jasně a plně srozumitelně (snad i pro jedince s nižším intelektem) napsáno, že za podjíždění, ani jiný přestupek, se nepovažuje předjetí z prava při využití připojovacího pruhu, pokud vozidlo předjíždějící z prava tento pruh využívá k připojení do pruhu průběžného.
Přesně tohle jsou kecy lidi co o životě v DE nic neví...
O životě v DE také moc nevím, tak ten hodnotit nebudu... Ikdyž podle imobillienscout je to bydlení jako takové asi opravdu levnější... rozhodně třeba zrovna ve zmiňované Zittau, nebo v Bautzenu...
Ale se zbytkem skoro souhlasím...
Co se nákupu týká, ceny jsou tak 50/50. Něco výhodnější, něco ne... Třeba maso mi přijde v DE o dost dražší.
Platy jsou určitě lepší, než v čR, byť jsou daně a pojištění docela o dost větší...
Buď tam na elektrice vaříte a v zimě i topíte a nebo si jen pletete měsíční platby u těch zahrádkářů s vaší celkovou roční platbou. Holt hodinky jako holínky a dalších 17 nemyslících tvorů vám to odkýve 😄
To co pan Adam napsal jsem pochopil tak, že ročně zaplatí 3000 Kč za samotnou elektřinu.
Kdežto v článku je napsáno, že za stejnou částku ročně má žitavsko-český zahrář kromě té elektřiny i zaplacenou vodu.
Takže žádné hodinky a holínky, nýbrž dvě v základu totožné věci, spočítané za stejné období.
Vazeny pane, tihle budizknicemove jen poukazuji na to, ze az se tady budou deti dusit smogem, tak uz nebudete spechat nikam.... Mozna tak do hroubu. Jsou na to snad miliony studii, nasi planete dochazi kyslik a pomalu ale jiste se prehriva... Je vedecky dokazano, ze je to cinnosti cloveka. Vim, ze Vas sobecky pohled na vec je jen jeden, ale ja klidne promeskam letadlo na dovolenou i s celou rodinou, pokud to znamena, ze se moje deti nebudou dusit jako to jiz dnes maji treba deti v nekterych castech ostravy! Ted me tady banda arogantnich duchodcu ukamenuje, ale pravdu ma veda, ne socialni site a zluc, ktera se na nich siri.
A mimochodem Věda má pravdu, ale nesmíte si její výsledky překrucovat po vzoru poslední generace trolů a nebo podle Grety Šílené...
Vědecké studie prokazují, že největší míra znečištění je způsobena průmyslem, leteckou a lodní dopravou. Auta, nákladní auta, autobusy a vlaky jsou defakto vlastně až na chvostu v tabulce znečištění...
Mas stejne jako vetsina zde diskutujicich dosti vymleto v hlave. Ten pan co ridil vozidlo spachal trestny cin, za ktery bude rozhodne potrestan. To, ze si tady banda tupounu ve foru pod clankem notuje, jak to udelal dobre nemeni nic na tom, ze mate v hlavach nas... stejne jako ten co ridil to auto. Jako co? Ze spechal do prace, tak zabiju tri lidi nebo jak to prosim omluvite?
První kdo spáchal trestný čin byl ten odpad, pro který existuje jen jeden správný název... Ekoteroristé...
Všude by mělo být uzákoněno, že je legální zakročit proti terorismu v jakékoliv formě a to i násilně, či za použití zbraně... Stát se tohle v USA, první, kdo by tou řadou teroristů projel, by byli příslušníci policie.
Bohužel EU a její členské státy jsou z těchto teroristů "poprděné" a ne jen z nich... Ve Francii může migrant beztrestně okrádat, lézt do kamionů i s tím, že je poškodí a nikdo mu nic neudělá... Zkuste ale Vy některému jen jednu plácnout a hned Vás potáhnou k soudu za ublížení na zdraví. To samé to tam je s touhle teroristickou bandou trolů...
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Celý svět přichází do Německa a dalších zemí EU ,a berou dávky , který jsou vyšší než mají v ČR pracující .Navíc jsou to vesměs mladý muži.
A Němci to neřeší . V ČR se vyplácí dávky o 90% nižší nežli na západě , ale o to 100% přísněji . Navíc občané ČR by nejradši zrušili všechny dávky včetně přídavků na děti , jen kvůli Romům. Divná ČR.
Nezapomeňte že v ČR i pracující s nižším příjmem musí na sociáku pro příspěvek na bydlení . Někdo v ČR musí zametat ulice a mít nádobí za 17000kč čistého , to není žádná hitparáda . I takovým by jste zrušil dávky ? Vy dejte všem pracujícím minimálně 50 tisíc , ať se práce vyplatí .
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jojo, máte pravdu...
Jediná dávka o které v Německu prozatím vím, je Kindergeld (ale i ten stačí). U nás v ČR se to jmenuje přídavek na dítě. V ČR je neskutečně malý a ještě na něj opravdu nemá nárok každý. V Německu jakmile se prokáže, že osoba pracující v Německu má vlastní, osvojené, či adoptované dítě, tak má zcela automatický nárok na Kindergeld ve výši 250€ na jedno dítě...
Dokud jsem pracoval v ČR, měli jsme nárok na přídavky, které dělaly cca 5600,-Kč. Ano, na zemi to člověk nenajde, ale pokud by žena v té době nebyla ještě na rodičáku, ale již pracovala, tak bychom ten nárok neměli. Dnes pracujeme oba (žena na zkrácenej úvazek) a protože máme děti, tak máme zcela automaticky přídavek na děti cca 25k.
A to nemluvím o té "západní byrokracii". V ČR každé 3 měsíce dokládat příjmy... Proč jako??? Já doložím maximálně tak žměnu zaměstnavatele, pokud k nějaké dojde, a tím to hasne...