To je tak, když píše někdo o něčem, co osobně neprožil. Já začal vymetat pražský diskotéky a noční podniky někdy od 84 roku. To mi bylo 17. Rozhodně se tam nehrály výše zmiňovaný "hity" a když už to nějaký DJ pustil, tak jen z nouze aby splnil požadavek na českou tvorbu. Neznal jsem nikoho, kdo by tyhle srágory chtěl slyšet. Všude se hrálo to, co zrovna bylo ve světovejch hitparádách. Do podniků v centru chodilo hodně turistů a ti sami byli překvapeni jak se tu hraje na světový úrovni
Skoro 35 let jezdím na motocyklu po Praze. Maximálně využívám výhody motorky,že nemusím stát v koloně a projedu až k semaforu. Jsem na to zvyklej a stejně tak sem i zvyklej, když jedu po městě autem, že v mezeře se někdo bude protahovat. Snažím se uhybat a dělat místo, když si všimnu v zrcátku. Za ty roky musím uznat, že i ostatní řidiči aut jsou čím dál v tomhle lepší. Málokdy se stane,že by někdo motorkáře nebo skútristu blokoval. Loni v létě jsem byl autem v Paříži. Jsem z Prahy hodně vytrénovanej ale tam jsem teda čuměl jak na motorkách nebo skútrech jezdí mezi autama. U nás je to slabej odvar. Několika proudová silnice a ze všech stran motorky dost vysokou rychlostí, kličkování v mezerách, barvy na semaforech jsou jen orientační. Jezdí tak i policajti na motorkách. Do toho ještě cyklisti! Autaři to neřeší, buď sami nebo na zatroubení uhybaj. Žádný stres.
Bože, bože!! Jak někdo může napsat a pustit do světa takový bláboly?. Chápu, že né každý se nemůže orientovat v modelech HD ale tak aspoň o tom veřejně nežvaním a neblbnu lidi.
Popis seriálu fajn ,taky sem ho měl rád a vždy se na něj znovu podívám. Jak na jednoduchý "kriminální " příběhy, tak i na krajinu ,Harleye a Bobiho Hummer H1. Co je však úplně mimo, je popis odpadlíkovy motorky a vůbec popis verzí Softail.
Tak za prvý, Reno jezdí na Softail Standart a né Springer. Všechny HD bez vidlice typu Springer mají běžný tlumičový vidlice Showa. To je i dobře vidět na fotce s Lamasem, kde pod mexickou dekou je vidět vidlice typu Wide Glide. Springer vidlici má HD na ilustrační fotce níž. Tenhle model HD v seriálu nejezdí, alespoň né Lamas na něm.
Springer Softail se začal vyrábět v roce 1988 a ve verzích FX nebo FL se nabízel až do roku 2011. od 88 do 99 s motorem Evolution 1340ccm (80cu.in) ,od r.2000 do 2011 s motory Twin Cam s obsahy 88, 96,103 a 110cu.in.
Co se týká zmiňovaných generací Softailů tak s motory Evolution to byla první generace, která se maximálně dělila na verze 84-95 a pak 96-99. Konstrukčně a vzhledově stejný, změny spíš kosmetický a především v elektroinstalaci. Druhá generace od r.00-06 a pak 07-17. Takhle by se daly rámy Softail rozdělit ale v praxi-v reálu se o "generacích" nemluví. Vždy se rozdělují na Softaily s Evem,s Twin Camem na úzký zadní kolo a s TC na široký.
To,že je EU auto trh zdegenerovanej a v háji,o tom žádná.Ale proč se koukat,kde koupit to či ono auto jen u EU nebo asijských značek? US auta nabízejí jak ty MPV tak i auta s manuální převodovkou. Především ty,kde má manuál význam-sportovní,nadupaný auta.Každá automobilka nabízí i škálů motorů. Auta pro zábavu ,s manuálem a zadním náhonem se nabízejí jen tam. Wrangler je možná stylovka,a proč ne? To jestli ho někdo tak používá, mu ale na teréních schopnostech neubírá,stejně tak i třeba Bronco a nebo MB-G. Takhle by se daly zpochybnit sportovní vlastnosti třeba 911ctky,Ferrari,Lamba a pod,když s tím majitel nebude jezdit na okruhy ale jen do města do kanceláře.
Nějak nechápu,proč to někdo radí? To je snad normální a automatický úkon při řízení vozidla. Jezdím převážně s automaty a tam brzdím levou nohou, kterou mám neustále nad brzd. pedálem. U manuálu pravou a v situacích kde se předvídá problém a nemusím jet pod plynem, mám nohu na brzdě připravenou. Když jedu na motorce (nebo i na kole),tak i tam mám jeden nebo dva prsty na páčce brzdy a vlevo na spojce Nikdo mi to nemusel učit, příjde mi to přrozený.
Jsem 67ročník. Pompela byla a jak nejdřív na pití, tak následně se z kelímku dělal "motor" na bicykl. Komu kolo nevrčelo ,jakoby nebyl.😄 Coca Cola se běžně prodávala v obchodě, u nás v zelenině. V restauracích standartní nápoj. Jelikož jsem na ní závislej, tak si to dobře pamatuju. Byla ale drahá, stála 5Kčs. Takže se kupovala vyjímečně. Nahrazovala se levnější Kofolou. Tehdá byla CC ještě v tý dizajnově krásný skleněný lahvi s bílým tištěným nápisem a hlavně v ní byl cukr ,né ty hnusný náhražky, který změnily chuť.
Furt se tu řeší, kdo na lyžák a kdo ne ale co třeba třetí varianta, že děti na něj nechtějí, lyžování je nebaví, nemaj o něj zájem? Stejný vztah k lyžování mají i rodiče. Mám dva syny a ani jeden na lyžák nechtěl, nebyli a ani jeden si nestěžoval, že by byl o něco ochuzen a vyloučen z kolektivu. Když by jet chtěli, neměl bych jim problém jim to zaplatit, nechtěli, nejeli. Mě taky lyžování nebaví a radši jedu na vejlet v létě někam do tepla. Oni to mají stejně. Naopak na školu v přírodě chtěli. Proč se to furt musí podávat, že všichni chtěj ale bohužel, né všichni na to mají? Je to jak s elektromobilama. Řeší se jen, jestli si ho někdo může pořídit a nebo kdo ne ale že je taky skupina lidí, kteří si ho v klidu mohou koupit ale prostě jen ho nechtějí. Tihle se vůbec neberou v potaz.
Čtyřdvéř Wranglera mám už skoro 18let. S normálním motorem 3,8L V6. Naštěstí bez všech těch elektronickejch nesmyslů co jsou v článku vyjmenovaný. Pouze ABS a ESP. A i to můžu vypnout. Kde přišel autor článku,že se bez dveří nesmí jezdit? Krom toho,že od jara do podzimu jezdím se stahovací střechou,tak když je výhled na dobrý počasí,tak i bez dveří. Nikde se nepíše,že se to nesmí. I na štítku na rámu okna je napsáno,že střecha a dveře nemají bezpečnostní funkci ale pouze ochrana proti povětrnostním vlivům.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Corvette -"dělnický supersport" ?? To si někdo spletl s Mustangem,ne?
1 odpověď