Tak nevim co a jak s autem vas synovec delal, ale v USA byvame pomerne casto, mame tam cast rodiny. Tato auta tam jezdi naprosto bezne a vzhledem k rozloze a vzdalenostem USA je najezd 40 tis. opravdu smesny. Tam se na autech najizdi statisice km. Takze bud ho vas synovec sprasil, coz bych i veril, jelikoz dnes maji tato auta bezne zaruku treba 4-5 let nebo 100 tis. a tak by oprava byla v zaruce nebo si jen vymyslite.
A nebo si při používání spletl SUV s terénním autem.
Byl jsem v Paříži letos o prazdninach s dětma. Bydleli sme v autocempu na okraji centra. Taky sem čekal černý peklo ale opak byl pravdou. Celý centrum sme prošli pěšky i nejzapadlejšíma uličkama,jezdili sme metrem, přestupy,autobusy. Všude čisto,uklizeno,ani naznak nebezpečí. Pravda,chodili sme jen přes den. V Paříži i ve zbytku Francie, všude ochotní lidi, žádná averze, když sme promluvili anglicky. I sami se snažili mluvit v AJ. Nejsem nějaký fanoušek Francie ale osobně sem tam zažil něco jinýho, než se píše.
Ale pane Chvatal, proc nemoralni? O jake omluve to vykladate? Proc by se mel omlouvat? Komu? A jake ,,nase chovani"?! To jak se chovate vy je Vase vec, ale nezatahujte ostatni do Vaseho svedomi, budte tak laskav! Chcete timto rici, ze clovek MUSI NENAVIDET Rusy a Ukrajince nebo Ukrajinu MUSI MILOVAT? Z jakeho nezistneho duvodu vnucujete toto nalepkovani svobodnym lidem? Citite se byt Ukrajine neco dluzen? Pak je to samozrejme pouze VAS problem, muj ale ne a myslim, ze ani pana Kovandy. Je uz do nebe volajici jak se oznacuji lide, kteri proste a jednoduse maji nebo si teprve udelali jiny nazor na tuhle valku, potazmo na Ukrajince. Tomu se rika pluralita nazoru! A clanek je samozrejme tez opet zavadejici - nikdo si tato sesbirana udajna data nemuze overit! Proc bych jim mela verit? Udajna ,,laska" k Ukrajincum a tim i jejich podpora klesa v cele Evrope stejnou merou, to zase tvrdim ja. Muzete si to overit? Take bych mohla rict, ze jste Ukrajinofil, ale nereknu, je to Vase vec, nezajima mne to, respektuji to! A bingo - tam je ten cely problem - v respektu k jinym nazorum na cele toto deni! To vase moralizovani leze kazdemu jinak smyslejicimu na nervy, jistou merou je i urazlive cele to vase poucovani o tom, jaky ma mit spravny ,,odbojar jako vy" nazor! Jiste jste za Covidu patril k tem, kteri moralizovali druhe a nazyvali je odpudivymi privlastky, pokud take projevili opacny nazor na vec...Necitim zadnou naklonost ani k Rusovi ani k Ukrajinci, jsou mi lhostejni. Dovolite mi to? Diky!
Přesně!
Má nulové lokální emise, tzn. že nekouří lidem pod nos a nezpůsobuje jim rakovinu, astma a kardiační potíže.
Zplodiny z 30km vzdálené uhelné elektrárny do centra měst nedofouknou, navíc se během 10 let budou všechny rušit.
Ty elektrárny jsou opuštěný na poušti?? U každy u nás, stojí město nebo vesnice a tyhle lidi se nepočítaj?
No, nemám VUT ale zase mám dlouholetou praktickou zkušenost. Jak s TJ tak i s JK . To je možná víc. Pokud děláte do vozidel, tak by ste mohl vědět, že ochraný rám nemá s crash testem na čelňák či boční náraz nic společnýho. Je kvůli převrácení. Nikdo nemůže čekat od auta, který nemá střechu a dveře jsou pouze ochrana před povětrnostními vlivy (jak je napsánou na na upozorňující samolepce v kabině),má kastli na rámu a né kompaktní samonos, že bude vynikat v ochraně. Já osobně si dle testů auto nevybírám. Jediná ochrana kterou mám uvnitř jsou pásy a dva airbagy a sem spokojenej.
Jestli si chcete JK prohlídnout, rád Vás uvítám u sebe na dílně, kde auto mohu i zvednout na zvedáku. Aby ste viděl realitu. Tady mě najdete: profiperform.cz
Kde se dělá a jak vypadá Compass mě vůbec nezajímá. Bavíme se o Wranglerech. Střecha u JK váží cca30kg. Uzvednu jí ale kvůli možnýmu poškození jí nezvedám rukama ale mám na stropě kladku ,kam jí vyzvednu. A je tam pověšená celý léto.
TJ jsem měl 2004rok,4L . Rád na něj vzpomínám ale bohužel pro čtyřčlenou rodinu je malý. A já mám auto na každodení ježdění. Každopádně, JKU se kvalitativně i užitkově posunulo mnohem dál. V kabině se dá komunikovat se spolujezdci i při jízdě bez střechy, což u TJ nešlo od osmdesáti ani se střechou. Konstrukčně je mnohem líp zpracovaný a i bytelnější.
Shrnu to takhle. V reálu ste viděl jen TJ .JK a JL posuzujete jen teoreticky dle obrázků a videí. Já na rozdíl od Vás měl praktickou zkušenost s TJ a teď přes patnáct let a odjetejch přes 350tis.Km a každodeního používání s JKU. Plus vlastní servisování a upravování, kdy sem měl auto průběžně skoro celý rozebraný. Takže ho znám detailně za všech směrů. JLU se mi do ruky taky dostává, má ho manželka mýho kolegy ve firmě. Takže nezasvěcený může sám posoudit, kdo má k tématu fundovanější informace.
Čekal jsem, že píchnu do vosího hnízda majitelům nového dlouhého wranglera...
Tak popořádku: zde je video z továrny v Toledu OH kde se dělá Wrangler a Jeep Compass se zase dělá ve Fiatu v Itálii a je to vlastně Fiat s nápisem Jeep. Doporučuji se podívat na youtube čas: 1:53 kde je vidět ten směšný rám nad zadním sedadlem, nechci Vám způsobit zdravotní problémy až uvidíte tu robustnost svařované konstrukce. Mimojiné je to také jeden z důvodů proč wrangler tak šíleně propadl na NCAP kde dostal katastrofální výsledek jedna . citace pro pasažéra v zadu: Ochrana figuríny cestujícího na zadním sedadle byla při tomto typu nárazu slabá v oblasti krční páteře, nedostačující u hrudníku a dobrá u ostatních části těla (to znamená tak akorát nohy ha ha ha). Na druhou stranu kloubouk před PR, že se jim to podařilo ututlat. Pokud by jednu dostalo čínské auto, tak se tím budou novináři ohánět ještě 10let. Dám odkaz. Pokud si nepamatujete jaký měl rám ještě Wrangler TJ, tak mohu vyfotit zadní horní rám na svém TJ. Konstrukčních věcí si rád všímám. Mám vystudované VUT technologii, po revoluci jsem jel do BMW na zkušenou na linku a nyní mám 20 let firmu na výrobu motorových vozidel. Ta továrna BMW v Mnichově to byla taková hrůza, že by tady z toho lidi co jezdí v BMW a myslí si co nemaj za kvalitní konstrukci, tak by je klepla pepka a jací zaměsnanci to tam montují... To vás tedy obdivuji, že zvednete a nosíte sám velkou skořepinovou plastovou střechu, která má přes 50 Kg. Američané na to mají kladkový zvedák v garáži a na zemi vozík...
No, nemám VUT ale zase mám dlouholetou praktickou zkušenost. Jak s TJ tak i s JK . To je možná víc. Pokud děláte do vozidel, tak by ste mohl vědět, že ochraný rám nemá s crash testem na čelňák či boční náraz nic společnýho. Je kvůli převrácení. Nikdo nemůže čekat od auta, který nemá střechu a dveře jsou pouze ochrana před povětrnostními vlivy (jak je napsánou na na upozorňující samolepce v kabině),má kastli na rámu a né kompaktní samonos, že bude vynikat v ochraně. Já osobně si dle testů auto nevybírám. Jediná ochrana kterou mám uvnitř jsou pásy a dva airbagy a sem spokojenej.
Jestli si chcete JK prohlídnout, rád Vás uvítám u sebe na dílně, kde auto mohu i zvednout na zvedáku. Aby ste viděl realitu. Tady mě najdete: profiperform.cz
Kde se dělá a jak vypadá Compass mě vůbec nezajímá. Bavíme se o Wranglerech. Střecha u JK váží cca30kg. Uzvednu jí ale kvůli možnýmu poškození jí nezvedám rukama ale mám na stropě kladku ,kam jí vyzvednu. A je tam pověšená celý léto.
TJ jsem měl 2004rok,4L . Rád na něj vzpomínám ale bohužel pro čtyřčlenou rodinu je malý. A já mám auto na každodení ježdění. Každopádně, JKU se kvalitativně i užitkově posunulo mnohem dál. V kabině se dá komunikovat se spolujezdci i při jízdě bez střechy, což u TJ nešlo od osmdesáti ani se střechou. Konstrukčně je mnohem líp zpracovaný a i bytelnější.
Taky mám rád jednoduchý auta. Ale ta doba je dávno pryč a i kdyby výrobce chtěl takový auto udělat, zákony mu to nedovolí.Proč asi skončil Defender?? Wrangler i nová generace JL je ale co se výbavy týče, stále pozadu a ve srovnání s jinejma, se dá říct, že je jednoduchej. JK co mám, je o několik stupňů ještě jednodušší a je to jeden z důvodů, proč už do novějšího nepůjdu.
A ještě k tomu JL v článku. Ochranej rám je tam stále plnohodnotnej ale to co vidíš je jeho plastový zakrytování. Jeep opustíl bandážování látkou a uvnitř náraz tlumíci pěna.. To sice vypadalo mohutněji ale stale je uvnitř ocelová roura. Plastový zakrytování je praktičtější na údržbu,nevadí když zmokne a lehce se dá otřít špína. Hadrový obal se musel vyprat. Svým větším průměrem zabíral víc místa.
Půlka toho,cos napsal je ptákovina! Vím toho o Wranglerech celkem dost. Krom Jeepovejch SUV jsem měl TJ Wranglera a teď jezdím přes patnáct let v dlouhým Wrangleru JK. To auto má jak hlavní nosnej rám ,tak i pevnej ochranej rám. Ten, vzhledem k legislativě, je mnohem pevnejší než u CJ nebo YJ a TJ Wranglerů. Willys třeba žádný ochraný rám neměl. Vzhledem k tomu,že si servis i úpravy na autě dělám sám, tak mám auto velice detailně prolezlý. Pod kastlí je nosnej rám uzavřenýho profilu s pořádnýho materiálu.Ochranej rám podélně se silnostěný ocelový trubky,asi 70cm průměru. U čtyřdvéře dvakrát příčně propojenej ocelovým profilem,u 2dv. jedno propojení. Takže nevím,kdes viděl nějakou atrapu? Díky tomu rámu,bych se nebál při převrácení.
Já osobně pevnou střechu nandavám na podzim a koncem jara přendavám na plátěnou. Vše dělám sám, nic těžkýho to není. Sundání střechy a nebo odstrojení dveří je u čtyřdvéře náročnejší jen v tom, že se musí sundat jeden pár dveří navíc. Jinak je to naprosto stejná procedůra na pár minut pro jednoho člověka. Jak můžu, jezdím bez střechy i dveří, je-li na to počasí. S JK mám najeto přes 350tis.Km.
Ano Jeep, potažmo Chrysler(kam Jeep a Dodge v USA spadají) patří globálně pod Stelantis. Kterýho asi před víc jak deseti lety převzal od Mercedesu. Nicméně, Wrangler se stále a jen, vyrábí v USA, v Toledu. Samotná značka Jeep nikdy nebyla samostatná a vždy patřila pod nějaký koncern.
Taky mám rád jednoduchý auta. Ale ta doba je dávno pryč a i kdyby výrobce chtěl takový auto udělat, zákony mu to nedovolí.Proč asi skončil Defender?? Wrangler i nová generace JL je ale co se výbavy týče, stále pozadu a ve srovnání s jinejma, se dá říct, že je jednoduchej. JK co mám, je o několik stupňů ještě jednodušší a je to jeden z důvodů, proč už do novějšího nepůjdu.
Menší korekce článku, každý krátký Wrangler lze odstrojit. Není to nijaká zvláštnost, ale je to tak. V ČR se to moc nevidí, protože většinou si zákazník koupí dlouhou verzi (z důvodu, že stojí takřka stejně jako krátká) a pak má problém odstrojit dlouhou verzi, protože je to velké a je toho hodně věcí co sundávat a je třeba na to několik lidí natož pak natahovat hadrovou střechu, kterou vůbec nemá, nebo již na ni nemá peníze. Bohužel to ti majitelé nepochopili, proč je wrangler wranglerem a pak vidíte v létě dlouhé wranglery narvané s plastovou střechou, ocelovými dveřmi, místo látkových atd. Jeep již není americká značka, patří pod Stellantis - Fiat, to je jako když někdo tvrdí, že Škodovka je česká když patří pod VW a najednou se vyrábí tu na Slovensku Superb, tu ve Španělsku atp. Dokonce Jeep compass s amerikou nemá už vůbec nic společného neb se vyrábí zcela v Itálii. Současné Wranglery už se bohužel nemohu rovnat dřívějším, kdy ještě byl opravdu americké auto. Stačí se jen podívat i na tuto fotku kde nad zadními sedadly vidíte, že již rám není rám, ale k smíchu svařené profily. Rám kolem auta byl např. ještě na modelu Wrangler TJ kde to byly silné trubky dvakrát většího průměru než lešenářské... Bohužel tak to je a tak také již nevidíte v létě odstrojeného wranglera z důvodu, že zákazník nepochopil význam tohoto auta, kdy v létě byl navržen k odstrojení jako plážová buggy. A taktéž neuvidíte poctivě vyrobeného wranglera s pořádného materiálu a rámu, ale již pseudo posvařované profily majíci evokovat skutečný rám. Zákazník si to dnes žádá a výrobce ušetřil.
Půlka toho,cos napsal je ptákovina! Vím toho o Wranglerech celkem dost. Krom Jeepovejch SUV jsem měl TJ Wranglera a teď jezdím přes patnáct let v dlouhým Wrangleru JK. To auto má jak hlavní nosnej rám ,tak i pevnej ochranej rám. Ten, vzhledem k legislativě, je mnohem pevnejší než u CJ nebo YJ a TJ Wranglerů. Willys třeba žádný ochraný rám neměl. Vzhledem k tomu,že si servis i úpravy na autě dělám sám, tak mám auto velice detailně prolezlý. Pod kastlí je nosnej rám uzavřenýho profilu s pořádnýho materiálu.Ochranej rám podélně se silnostěný ocelový trubky,asi 70cm průměru. U čtyřdvéře dvakrát příčně propojenej ocelovým profilem,u 2dv. jedno propojení. Takže nevím,kdes viděl nějakou atrapu? Díky tomu rámu,bych se nebál při převrácení.
Já osobně pevnou střechu nandavám na podzim a koncem jara přendavám na plátěnou. Vše dělám sám, nic těžkýho to není. Sundání střechy a nebo odstrojení dveří je u čtyřdvéře náročnejší jen v tom, že se musí sundat jeden pár dveří navíc. Jinak je to naprosto stejná procedůra na pár minut pro jednoho člověka. Jak můžu, jezdím bez střechy i dveří, je-li na to počasí. S JK mám najeto přes 350tis.Km.
Ano Jeep, potažmo Chrysler(kam Jeep a Dodge v USA spadají) patří globálně pod Stelantis. Kterýho asi před víc jak deseti lety převzal od Mercedesu. Nicméně, Wrangler se stále a jen, vyrábí v USA, v Toledu. Samotná značka Jeep nikdy nebyla samostatná a vždy patřila pod nějaký koncern.
Můžu mít proti Petru Fialovi a jeho vládě 100+1 oprávněných výhrad, ale pokud jedinou alternativou je Andrej Babiš - majitel politické firmy ANO, oligarcha a autoritář, který vstoupil do politiky jen proto, aby jeho holdingu bylo líp a jeho jediným programem je Andrej Babiš, nezáleží mu na naší zemi, společnosti, ani na naší budoucnosti - pak volič demokratických stran nemá o čem přemýšlet, je nutné jít k volbám a pokusit se přehlasovat proruské voliče destruktivní opozice.
Udělá to každý rozumný člověk, kterému záleží na tom, v jaké zemi budou žít jeho děti.
Sovětská gubernie už jsme byli... netoužím po tom si to zopakovat, tentokrát s nástupnickým státem Sovětského svazu - fašistickým Ruskem a jeho pátou kolonou.
Ruská gubernie je jen teoretická a fantazie fialovců. Na druhou stranu ukrajinská gubernie je již realita ,díky týhle vládě.
je tu víc stejných názorů - když je něco dokonalé, proč vymýšlet změny? Stejně tak i u ostatních aut nechápu, proč pořád chrlit nové modely a nebo alespoň facelifty? Proč? Vždyť to navíc stojí zbytečně vyhozené peníze na vývoj, výrobu náhradních dílů v milionech modifikací včetně jejich skladování a vše ostatní, co s tím souvisí. Ano, pokud někdo přijde třebas s fatálním zlepšením motoru, ok, proč to nezměnit?
to je přesný!
Když jedu do Prahy, ale i do jiného většího města, tak všude za parkování platím, a to často i nehorázné sumy.
Neměli by ekvivalentně platit ve vesnicích, městysech a pod. měštští chalupáři taktéž parkovné ? ? ?
Elektroauta? Tak to je kapitola sama o sobě, vše již zde bylo napsáno. Středně a méně majetní přispívají bohatým majitelům elektroaut na auto, na nabíječku atd.
Prostě prasečina ....
Co je tohle za pitomej argument?? Já bydlím v Praze a sám platím ročně za pár ulic v okolí bydliště a když jedu na jinou část Prahy ,tak platím stejně jako jinej vesničan. To, že bydlím ve městě, kde se za parkování platí, neznamená, že jako rezident to tam mám zadarmo a návštěvník z vesnice musí platit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nejsou. Muscle = svaly a to je jednoznačně s V8. Vše ostatní je jenom nějaké sportovní auto s výkonem. Takového Challengera Wide body třeba s 2,0 turbo by asi nikdo moc nebral na víkendové burnout akce. To by prostě nedal. A když už, tak možná na 2 vteřiny. :-)
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Přesně tak!