Zrovna tento typ nehody, překulení na budku, se divím že karoserie za 10 milionů neustála 😄 K čemu tedy je to auto tak drahé když má bezpečnost na úrovni auta za 1,5 milionu. V dnešních dobách kdy maraging oceli apod. mají pevnost v tahu 3000 MPa snad za tuto cenu už jde udělat kabina která vydrží jakékoliv reálně hrozící kolize. Obzvlášť když i u rallyových aut to docela funguje. Můj děda se 3x překulil v UAZu v rychlosti 70 Km/h a mimo prstu pořezaného o palubní desku se jemu ani zbylé osádce nic nestalo.
Pochybuju,že byl připoutanej. To bude hlavní důvod.
Tak už budou pražáci konečně spokojení, nebo budou chtít k osmi dálnicím vedoucím z Prahy přidat nějakou další?
Proč bych měl jezdit pro vejce na Moravu, když si je koupím za barákem v obchodě??? 😄 😄 A ten okruh není pro Pražáky ale právě pro urychlení a pohodlnější dopravy vesničanům. Bohužel, to zakomplexovanej tupoun z Moravy, která nám dala bezvadnýho premíéra a i jiný exoty do vlády, včetně primátora Prahy, nedokáže pochopit.
Nevím, proč to někomu příjde směšný, nasazovat starou techniku. Furt je to funkční palná zbraň. 100mm kanon, kterej sám dojede na palpost. Stejně ,jako běžný polní dělo či houfnice. Ty tam musí dotáhnout a komplikovaněji připravit k palbě a u kterých je i složitější rychle měnit pozice. Tohle "dělo" v podobě T55/54 je samohybný, veze si vlastní munici a proti lehký pěchotní palbě je v něm víc bezpečno, než za štítem polního kanonu. Když se takovejhle tank zakope až po věž, tak je to dobrej stacionární kanón. A je-li jich víc v řadě, tak vytvoří skvělou obranou línii. Něco jako naše řopíky .Na stacionární obsluhu stačí jen dva vojáci. Já v T72 jezdil dva roky jako velitel a tak trošku znám možnosti tanků a tak mi nepříjde moc od věci tyhle použít. A jak tu někdo psal, furt lepší tanky od filmařů, který čas od času jezdily a střílely slepejma,než vojenský uloženky z NZ.
Ani to nemusím číst a už je mi jasné co tady bude za komentáře. Většinou od lidí , kteří nesnáší pohyb a pořád někam spěchají . Jsem motorista (1.5 mil km) cyklista a taky chodec. Měli by jsme se poučit ze západních zemí jak se tam všechni účastníci silničního provozu respektují ( A, D NL) Na kole jezdím hodně a rád. Nejraději někde mimo provoz, Cyklostesky, polní a lesní cesty atd., ale někdy není vyhnutí a musím na silnici.
I já to mám tak. Jak můžu,silnici se vyhnu i na úkor chodců,když radši jedu po chodníku.
14
Sledujících
0
Sleduje
14
Sledujících
0
Sleduje
On nejdřív mluví a potom myslí.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pouze mluví, nemyslí vůbec.