Tak mi vysvětlete proč např. VW dává záruku životnosti baterie 6 let a nebo 160.000 km?
To se zeptejte VW. Já mám Teslu a mám 8 let a 192000 km. Předpokládám že to lidem psychologicky stačí. Kdyby dali 20 let a 500 000 km, tak je tam riziko, že bude nějaká baterie už vadná a museli by to platit ze svého.
Mimochodem na baterie je dnes větší záruka než na motory ve spalovacím autě a i ten se může potkat. Zeptejte se ve VW kolik stojí výměna 2.0TDi.
Proč to takto zjednodušujete a taháte do toho Rusko? Vysvětlete člověku který dal 50 tisíc za ojetinu aby se dostal do práce jak si má pořídit EVčko. Oprávněně se bojí a je skeptický. A ta Vaše spekulace o tom , že každý kdo zkusí EV už nechce zpět je úplně zcestná a mimo...spíše přání otcem myšlenky, žádná realita. Materiály do EV má pod palcem Čína, to je opravdu rozdíl oproti Rusku 🤣 Z bláta do louže. Jste trol z Číny? Nemyslím...
Omlouvám se, zjednodušil jsem veškeré ropné lobby do Ruska. Auto za 50 tisíc bude 10 a více let staré auto, elektroauta jsou příliš mladá, aby byla takto levná na trhu. Tady se ale bavíme o prodeji nových aut a tam elektroauta mají dnes stejnou cenu jako spalovací. Zbožné přání to není. Jsem v docela početné skupině majitelů ev a není tak nikdo, kdo by uvazoval se vrátit. Spíše všichni řeší levné ev pro manželku apod. V materiálech evropa zaspala, máme tu lithium i další potřebné materiály na výrobu alespoň Lifepo baterií ale radši jsme si to zakázali.
Je to lobby Zelených a propagátorů elektroaut. Nepřímý nátlak na ukončení výroby aut se spalovacími motory. Jenže je to medvědí služba. Elektroauta jsou pro běžné zákazníky příliš drahá, infrastruktura velmi tragická, není dořešena recyklace baterii, které defacto stojí polovinu ceny auta a především životnost baterii je totálně tragická. Málokdo si může měnit auto po šesti, sedmi létech a nebo opět koupit baterii. A hlavně ekologii nevyřešíme jen elektroauty. jak budou fungovat nákladní auta,která jsou velkými znečišťovateli.Co letadla.co velké kontejnerové lodě, zaoceánské lodě,které vyprodukují milionkrát více CO2?!! A proč chce EU zachraňovat svět,když největší producenti uhlíkové stopy USA,Rusko a Čína ignorují veškeré smlouvy?!!
Většina argumentů, které zde uvádíte jsou již vyvracené. Životnost baterie převyšuje životnost auta, recyklace je již vyřešena, infrastruktura roste vyšším tempem než prodej ev, baterie už stojí spíše čtvrtinu ceny ev. Atd. Zaoceanské lodě a letadla mi vadí také ale narozdíl od aut nestojím pár metrů od jejich "výfuku".
Víte podnikání není jen o tom, že se Vám nebo vaší firmě jen daří. Jsou různé výkyvy a v době, kdy vyděláváte tak u takové firmy, která obsluhuje bezmála 1 milion lidí musíte mít rezervy. Hlavně však musíte mít tu elektřinu nakoupenu dopředu. Pokud nemáte můžete dopadnout jako "hubkař". Pak by měly výdělky z minulého období být použity na pokrytí ztrát. Pokud ovšem výdělky rychle přesouváte jinam tak jste jen firma co umí - respektive chce jen generovat zisky. ALE takto to v podnikání NEchodí... Navíc tato firma (BE) používala mnohde podvodné praktiky při získáváná klientů a řadila se k tzv. "šmejdům". Trestní oznámení na ni podali lidé i stát...to o něčem svědčí pane Havel...
Já také podnikám a toto vím. Jenže rezervy nejsou nekonečné a upřímně, pokud by s mém odvětví zvýšila cena vstupů o 400%, tak bych to také nevydržel dlouho. Co nechápu je, že BE nezačala zdražovat podstatně dříve. Já bych se k tomu odhodlal. Se mnou žádné nekalé praktiky neprovedli a vždy byla komunikace na vysoké úrovni. Kdybych tvořil obří rezervy, tak nemůžu být jeden z nejlevnějších na trhu. Riziko jsem chápal.
Mě BE poslali vyúčtování a protože přes léto používám elektřinu málo, tak mi ještě 7500 Kč vrací s tím, že do 12.11. budou peníze na účtu. Provedl jsem samoodečet s DPI.
Co nechápu jsou tyto diskuze, kde lidé píšou co je to za šmejda. Já bych chtěl vidět Vás podnikat. V době kdy produkt, který obchoduji zdraží na burze více než 4x, tak chápu že se dostávám do kleští ze kterých není úniku. Pokud BE ukončila provoz před krachem a ještě zvládne vyúčtovat přeplatky, tak se zachovali asi nejlépe jak mohli. Holt my teď zaplatíme víc o trochu dříve. Zdražují všichni a až lidem skončí fixace, tak dopadnou stejně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Cx 5 mám a je to pro mě velké zklamání. Mazdě jsem přestal věřit, nová auta jsou a softwaru a technologii. Bohužel v tom Mazda plave a je to i nespolehlivé.
1 odpověď