Stejně je nemožné, aby současný stav produkce a rozvodné sítě elektřiny uspokojil milioný elektroaut. Tak nakonec se budeme asi muset inspirovat v rozvojovém světě, nakoupit tažné povozy nějaké oslíky a využívat je do doby, než EU na ně uvalí emisní povolenky a nakonec je zakáže. Pak nějaká studie zjistí, že při jízdě na kole lidské tělo produkuje teplo, tak zakážou i ta kola. Nakonec zjistí, že z podrážky obuvi se uvolňuje při chůzi prach, tak budeme chodit bosky. 🤣🤣🤣
Hodně lidí si neuvědomuje fakt, že toulaví psi nejsou žádným způsobem očkování. Chtěl bych pak takového zastánce vidět v situaci, kdy pes nakažený vzteklinou pokouše jeho dítě.
Vědci hledají život tím, že se snaží nalézt plyny, které potřebuje život na Zemi. Přičemž život mimo Zemi může být závislý na jiných prvcích a plynech, vždyť i na Zemi jsou organismy, které nepotřebují kyslík.
Takže všem, co mají domácí pekárnu, pekaři zdraží pečivo.🤣
Ale teď k věci, proč by lidé s FVE měli platit nějaké další poplatky distributorům? Innogy snad ani nemá vlastní distribuční sítě. Tady v této věci ani nejde o státní dotace, ale o ušlý zisk. Mimochodem koukněte, kdo je vlastníkem Innogy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stejně je nemožné, aby současný stav produkce a rozvodné sítě elektřiny uspokojil milioný elektroaut. Tak nakonec se budeme asi muset inspirovat v rozvojovém světě, nakoupit tažné povozy nějaké oslíky a využívat je do doby, než EU na ně uvalí emisní povolenky a nakonec je zakáže. Pak nějaká studie zjistí, že při jízdě na kole lidské tělo produkuje teplo, tak zakážou i ta kola. Nakonec zjistí, že z podrážky obuvi se uvolňuje při chůzi prach, tak budeme chodit bosky. 🤣🤣🤣