na obecné ohrožení je jasný paragraf, není co řešit. Vyhýbání se soudu je přitěžující okolnost, není co řešit. Jízda pod vlivem alkoholu je jasně definovaná, není co řešit. Zákony platí na území celé ČR, neznalost zákona neomlouvá, není co řešit. Jednoduše přivést v poutech, kvůli možnosti útěku a dalšího maření soudu nechat do líčení ve vyšetřovací cele a po vyslechnutí rozsudku umístit do nápravného zařízení. Oni už si tam s ním pořádek udělají.
pokora a slušnost u politika především znamená, že jde s kůží na trh před volbami a když v nich uspěje, tak jde s kůží na trh i po nich jako člen vlády, která nese plnou odpovědnost za dění. Opakem je zbabělost schovat se za funkci, kde krom slušného platu z daní voličů nic nehrozí, což se v případě paní Pekarové stalo. Poprvé v dějinách předseda politické strany odmítl přijmout odpovědnost, kterou mu voliči dali. Toto plivnutí do tváře všem je vrcholem politické sprostosti a neodpustitelná arogance .
při čtení mi vedle článku naskočila reklama na aku pilku. E hop jí nabízí ve slevě z 3000 na 1500. Tak jsem se tam podíval a obrázek pilky hodil do Google. A ejhle, naskočil mi ten samý obrázek na Aliexpresu. Jen cena byla 570 korun. Takže český eshop by při prodeji s velkou slevou za 1 výrobek mohl v Číně koupit tři nové. To tedy není mobilizace politiků, to je pokus o zlegalizování šmeliny.
Autor je zcela mimo ! Za auto je vždy odpovědný řidič ! pokud v mlze nesvítí jak má, nebo nesvítí vůbec ( asi 15 jsem jich o víkendu potkal), vždy je odpovědný řidič. Že mu nějaký asistent něco nezapnul je tedy jen a jen jeho chyba, prostě jak usedne do auta, musí nejprve nastartovat mozek, pak automobil.
Skvěle napsaná demagogie. Autor zapomněl některá data. V Norsku je protěžován nákup elektroaut a penalizován nákup aut na spalovací motor. Norsko si to může dovolit, financuje to více jak 10 let z prodeje ropy a plynu. JInak v Norsku stárne vozový park rychleji než v zemích EU ? Jak je to možné ?
Dále autor nenapsal, že k výrobě elektroauta a to především jeho baterií je potřeba specifické suroviny. Ty se těží zcela neekologicky , většina území okolo míst těžby je zamořená a zemědělsky neplodná, v dolech pracují nejchudší obyvatele z okolí včetně dětí a mnoho jich umírá na nemoci způsobené těžbou. Dále autor nezmínil, že v Německu provedli velké testy více jak 100 typů elektromobilů a v přepočtu na ceny nafty jezdí od 3,9 ( mimochodem Dacia) do 9 litrů nafty / 100 km, což moc ekologické není. Dále zapomněl napsat, že při výrobě součástek do elektromobilů se velice významně používá elektrická energie z uhlí, takže platí, že výfuk elektromobilu je ve výrobě a ne na autě. A dále je tu i amortizace. Zrovna minulý týden jsem četl článek, že elektromobil jistého kanaďana jezdil v přepočtu za 37 korun / kilometr !!! Ve skutečnosti to bylo daleko více, což článek neřešil. Jen zohlednil nákupní cenu vozu a prodejní po dvou letech. A tak by se dalo pokračovat. V roce 2035 buď budeme kupovat pouze elektromobily, nebo je klidně možné, že budeme rádi, když zafouká, abychom si vůbec mohli rozsvítit. Viz dnešní článek o energetickém kolapsu EU dne 6,11
Neznám žádného jiného předsedu strany, který by po vítězství ve volbách nenesl kůži na trh ve formě účasti ve vládě. Schovat se za funkci předsedy sněmovny je neskutečná politická zbabělost a arogance vůči celému národu. A to bez ohledu na cokoliv, co jiného udělá či neudělá. Takže tato paní nemůže čekat, že jí lidé, kterými pohrdá budou mít rádi.
a úplně nejlepší jsou ta v moderních šedých barvách za mlhy. No a pak auta, co nemají automatiku a při snížené viditelnosti nerozsvítí i zadní světla. Zrovna minulý týden jsem šel ve městě po chodníku v 19.00 a udělal si statistiku. Z 32 napočítaných aut jich jelo 21 na denní svícení a vzadu nesvítilo. Jasně, ve městě je osvětlení ulic, ale ona by nesvítila ani tam, kde není.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud by měl každý obchodník povinně brát karty, měl by mít i možnost náklady spojené s touto platbou naúčtovat zákazníkovi, tedy požadovat vyšší cenu. Jenže to je v EU zakázané. Takže jen zbytečné diskuse.
1 odpověď