Překvapila mě osmiletá vnučka, která na to téma narazila úplně sama , když řekla, že by radši hranou podobu Pyšné princezny, že se jí ta animovaná moc nelíbí. Je pravda, že viděla jen ukázky, černobílou zná.
my máme dva vnuky - 6 a 8 let.Pohádka se jim líbila. Když jsme jim asi před měsícem pustili tu původní, po 15 minutách odešli, že je to nebaví. Ono to pro děti opravdu moc není.
Mam rad pohadky coz mi zustalo z detstvi ale tohle ac zjednodusena verze nic moc.Detem se libit bude ale kdyz uz delam remake byt pro deti melo by to na original odkazovat.Tato verze mi pripada moc vyumelkovana a tam kde je nedokonalost je to moc zviditelnovano ve stylu disneyovek ktere dle mne teto pohadce ubliziloCo do pisnicek jak uz nekdo trefne napsal je to muzikalova verze to souhlasim.Celkove za mne:
celkovy dojem 25%
animace 95%
hudba 30%
Je to jen muj osobni nazor se kterym nemusite souhlasit ale radeji klasiku ktera dle mne je propracovanejsi celkove a hezci pro deti.Da ze mne vice prostoru pro fantazii nez tato nova verze ktera na mne pusobi jako hra na PC.
Váš názor beru. Nicméně nesouhlasím s tím, že ta původní je hezčí pro děti. Ta původní totiž pro děti vůbec není. Je to celé udělané pro dospělé, děti to nudí, je to dlouhé, utahané, jsou tam partie, kde se nic neděje.
Do účinnosti spalovacího motoru také nepočítáte ztráty z těžby, dopravy a rafinace ropy. Srovnávejme jablka s jablky a hrušky s hruškami. Pak Vás to nebude mást.
Autor má solární elektrárnu a baterie, po zimě se podělí o zkušenost, zda to stačí ;)
kolik lidí v panelovém sídlišti má doma soláry a baterie ?
Všude, kde přijali Pařížskou klimatickou dohodu, což je přes 150 států odpovědných za 88% světových emisí skleníkových plynů, v jejím plnění pokračují dle individuálně přijatých závazků.
Pokud Donald Trump vypoví dohodu na úrovni Spojených států, mnohé jednotlivé státy v ní budou pokračovat i nadále.
jenže některé státy jí přijali s tím, že jí začnou plnit o mnoho let později. Čína ruším 2050, Indie 2060.Do té doby my v EU budeme zcela závislí na tom, co nám oni vyrobí a prodají. Bez ohledu zda to bude či nebude pro klima výhodné.
Souhlasím s tím závěrem: "Hospodářská politika, která ukončí závislost na dovážené ropě, může být efektivnější cestou boje proti islámskému terorismu a ruskému imperialismu než masivní zbrojení."
I z tohoto důvodu si koupím jak další auto určitě elektromobil, abych snížil moji osobní závislost na dovážené ropě z teroristických zemích. Pokaždé, když tankuju, tak přemýšlím, kolik z té částky nakonec skončí v Rusku nebo případně u jiných teroristů.
Toto je ale moje vlastní rozhodnutí a nikomu to ale nechci vnucovat, proto si myslím, že by ten zákaz prodeje aut se spalovacím motorem, měl být zrušen. Ať si každý kupuje, co mu vyhovuje.
Domnívám se, že elektromobily jsou už dnes objektivně lepší technologie, která se dříve nebo později sama masově prosadí. Navíc je u nich takový posun, že za 10 let už nebude dávat smysl kupovat auta se spalovacími motory. Není tedy třeba je zakazovat. Pokud je ale stále někdo bude preferovat, tak ať si je koupí.
za 10 let už možná v EU bude zoufalý nedostatek elektrické energie.
Zákaz spalovacích motorů po roce 2035 se týká osobních aut. Součástí Green Dealu je i revizní proces, který má během roku 2026 zhodnotit dosažitelnost cílů vzhledem ke stavu technologií. Benzín a nafta tu s námi stále budou, ale v podstatně menším rozsahu. Důležité je, že od určité míry elektrifikace začne klesat spotřeba ropy. Čím dříve to bude, tím lépe, nejen kvůli klimatu, ale i kvůli bezpečnosti a pozici EU ve světě.
problém je, že to, co EU ušetří na emisích mnohonásobně předčí asijská výroba prakticky všeho právě pro EU
Skvěle napsaná demagogie. Autor zapomněl některá data. V Norsku je protěžován nákup elektroaut a penalizován nákup aut na spalovací motor. Norsko si to může dovolit, financuje to více jak 10 let z prodeje ropy a plynu. JInak v Norsku stárne vozový park rychleji než v zemích EU ? Jak je to možné ?
Dále autor nenapsal, že k výrobě elektroauta a to především jeho baterií je potřeba specifické suroviny. Ty se těží zcela neekologicky , většina území okolo míst těžby je zamořená a zemědělsky neplodná, v dolech pracují nejchudší obyvatele z okolí včetně dětí a mnoho jich umírá na nemoci způsobené těžbou. Dále autor nezmínil, že v Německu provedli velké testy více jak 100 typů elektromobilů a v přepočtu na ceny nafty jezdí od 3,9 ( mimochodem Dacia) do 9 litrů nafty / 100 km, což moc ekologické není. Dále zapomněl napsat, že při výrobě součástek do elektromobilů se velice významně používá elektrická energie z uhlí, takže platí, že výfuk elektromobilu je ve výrobě a ne na autě. A dále je tu i amortizace. Zrovna minulý týden jsem četl článek, že elektromobil jistého kanaďana jezdil v přepočtu za 37 korun / kilometr !!! Ve skutečnosti to bylo daleko více, což článek neřešil. Jen zohlednil nákupní cenu vozu a prodejní po dvou letech. A tak by se dalo pokračovat. V roce 2035 buď budeme kupovat pouze elektromobily, nebo je klidně možné, že budeme rádi, když zafouká, abychom si vůbec mohli rozsvítit. Viz dnešní článek o energetickém kolapsu EU dne 6,11
Statistiky poruchovosti TUV a Dekra hovoří jasným a srozumitelným jazykem, sorry jako.
přesně tak. Z loňské statistiky : V kategorii aut od roku 2020 je nejporuchovější Dacia Logan. To nikdo nemůže zpochybnit. Má to jen jeden háček. V Německu se žádný takový Logan nikdy neprodal !
Kdysi jsem četl další statistiku, kde mezi mini vozy vyrobenými v roce 2015 bylo nejporuchovější Daewoo Matiz. Ten stroj, který se od roku 2004 po zániku firmy nevyráběl. Existoval sice jako Chevrolet Matiz, ale ten byl v té samé statistice také. Takže totální blábol.
A do dnešních dnů se natom nic nezměnilo. A nic si nemusíme nalhávat, ale Dacia už dávno není to levné auto, kterému jste kde co byli ochotni odpustit. A když nyní i Toyotu koupíte lvněji jak Dacii, ale stále je to to auto které opanuje žebříčky poruchovosti na předních příčkách, tak už je něco hodně ale hodně špatně.
napsal jsem to výše - žebříčky TUV, které píší totální nesmysly.
Ano Dacia byla a vždy bude k smíchu,. A mimochodem páni co se týče bezpečnosti to napsala velmi dobře a to je neobhajitelné. Bezpečnost je vždy na.prvnim.mistě, ostatní je irelevantní.
přesně tak, proto má VW v EU 4 hvězdy a to samé auto v Jižní Americe 0 hvězd. Dacie má vždy méně než ostatní, protože do auta necpe předražené asistenty, které musí pracovat za řidiče, když své auto dostatečně neovládají.
Kdo si honí ego, Dacii nekoupí. Kdo potřebuje auto, které ho za rozumné peníze dopraví z bodu A do bodu B, nebude s Dacií vedle. S tou kvalitou to je složitější, ona asi moc vysoká nebude, ale tím, že Dacie používá ve větší míře osvědčenou starší techniku, auta tolik nezlobí jako nová šitá horkou jehlou. Před rokem jsem koupil ojetou Lodgy, jsem naprosto spokojen, i když pár vylepšení bych uvítal.
no ona je ta kvalita posuzována podle německé TUV, kde píší vyložené nesmysly. Zrovna nedávno mne pobavily tím, jak strašně poruchový je Logan vyráběný od roku 2020. Ve své kategorii je absolutně nejhorší. Pikantní na tom, je, že žádný Logan vyrobený po roce 2020 se v Německu neprodával.
Ona je Dacia k smíchu i v polovině třetí dekády jednadvacátého století. Sestavená ze zanikajících technologií, s cenou jen o trochu nižší než kvalitní auta. V žebříčcích spolehlivosti se umisťuje úměrně tomu, jak umí (či spíš méně umí) sám Renault vyrábět auta, plus veškeré nevýhody vyplývající z technologických limitů, i ze sníženého systému řízení jakosti. Své kupce ale samozřejmě má, stejně tak, jako měla Dacia i v devadesátých létech.
Třeba taková Dacia Sandero je vyloženě k smíchu. Loni druhé nejprodávanější vozidlo v EU za Teslou, letos má našlápnuto na vítězství. Ta kvalitní auta s moderní technologií jen zdálky zírají na objem prodejů.
Neznám žádného jiného předsedu strany, který by po vítězství ve volbách nenesl kůži na trh ve formě účasti ve vládě. Schovat se za funkci předsedy sněmovny je neskutečná politická zbabělost a arogance vůči celému národu. A to bez ohledu na cokoliv, co jiného udělá či neudělá. Takže tato paní nemůže čekat, že jí lidé, kterými pohrdá budou mít rádi.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Pohádka je jakýsi univerzální příběh o zrání duše, obecný vzorec o životní pouti každého z nás. Osobnostní vývoj je něco čím procházíme po celý život, samozřejmě i ve starobním důchodu. Pohádky patří všem, nejen dětem. Opravdu všem.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Naprosto souhlasím. Proto jsme v našem věku ( blízko k důchodu, daleko k mládí) s manželkou vyrazili do kina. Rodiče a malé děti poctivě koukali, holky vedle nás - odhadem tak 15 let se nejvíce bavili chozením po kině - odešli 5x a házením popcornu po hledišti.
Za mne super počin v dnešní době, kdy v každém filmu musí být pár mrtvol, jinak je to nuda. Pohádku jsem nakonec hodnotil o něco lepší jak tu původní právě pro to, že oslovuje větší rozpětí věku diváků.