Díky za reálné zhodnocení situace. Jen bych autorku mírně poopravila ohledně elektroniky. Již dnešní sedmdesátníci se potýkali se zaváděním počítačů v zaměstnání. Jezdili na školení, potýkali se se zaváděním pilotnich programů do PC i s poruchovostí hardwaru či softwaru. Samozřejmě záleželo na oboru. Ale to je pouze taková nedůležitá poznámka.🙂
Neberte to prosím jako útok, ale musím vás maličko poopravit. Ano, máte pravdu, že jsme byli u zavádění počítačů do provozu... konkrétně v mém případě jsem dělal výpravčího... Leč na žádné školení jsme nejezdili, vlastně jsme se vše učili sami a za provozu... Bylo by to na dlouhé povídání...nekdy veselé a někdy i dost smutné....
Nejmenovaná prodavačka z nejmenovaného města... Aby měl důchodce v současné době důchod 11 tisíc, tak by musel buď značnou část života pracovat napůl nebo posledních třicetpět let živnostničit v základuat, potom je s podivem, že nemá něco našetřeno. Anebo třeba dotyčný nerad pracoval, což zdaleka nejsou ojedinělé případy.
Mimo to jsou v současné době velmi štědré dávky třeba na bydlení, které spousta seniorů využívá.
A pak jsou senioři, kteří sami obývají velký byt nebo dům. Ale to je jeiich problém!!! Můžu žít pouze tak, na co mám. Pokud se předpokládá, že ten byt nebo dům zůstane dále v rodině, musí na to přispívat ti, kteří ho zdědí, ne stát, to znamená my všichni! V opačném případě prodat a nastěhovat se do menšího, případně do DPS, záleží na věku a zdravotním stavu. Může se vám to nelíbit, ale každý ví, že půjde do důchodu a poměrně přesně ví, jaký ten důchod bude. A má spoustu času se podle toho zařídit. Stát není chůva a lidé se mají o sebe umět postarat sami. To platí i v rámci rodiny!
Vážený pane. Přečetl jsem si některé vaše odpovědi a nabyl jsem dojmu, že jste velice zlý a nechápajici člověk. Možná že i velice nešťastný....
To není můj alibismus, ale toho co ten drážní zákon napsal. Já k dráze přistupuji velmi velmi opatrně, neb z těch vlaků mám respekt. Nechápu ty lidi, co je vede riskovat a přejíždět na červenou, pří akustice a pod padajícíma klackama. Když ten dobytek nezastaví ani todle, proto mi příjdou dvě prkna, jako něco co bych rozhodně nenazýval ochranou a kdo ano, tak je alibista. Já to chápu, je to nějaká terminologie v tom drážním zákonu, ale dohadovat se o tom je vcelku bezpředmětné, protože drtivá většina diskutujících to vidí a chápe podobně jako já, sem tam někdo má potuchy, že nějaký drážní zakon existuje, natož aby ho někdo ještě četl. Chyba je v českém člověku, protože ten dlabe na všechno, co mu někdo nějakým způsobem přikazuje. A abych nezapomněl, pokouší se to nějak přečůrat, je to takovej náš národní zákon.
Krásný příklad je třeba přejezd v Hradci... říkalo se mu přejezd smrti... Po delších peripetiích byl vybaven závorami... A asi tak tři dny po zprovoznění se objevilo video z bezpečnostní kamery, kdy zavřené závory vesele projíždějí policajti... bez majáku, úplně klidně... Takže když se takto chová i naše policie, nemůžeme se divit.. A to není jediný případ... A máte pravdu v jedné věci, český člověk přemýšlí, jak jakýkoliv zákon obejít.... Hezky večer vinšuji....
Proč bych měl číst drážní zákon?? Pokud by to byla moje povinnost, tak by to měli učit v autoškole, ne?? Takže výraz nechráněný přejezd chápu jako neosazený světly, akustickým signálem a závorami. A přesně takový přejezd to byl a tak to i myslel autor článku a mraky diskutujících zde. Jen bohužel drážní zaměstnanci to chápou asi jinak, navíc je úsměvně i celkem alibistické považovat dvě bílo červená zkřížená prkna na kůlu, jako nějaký stupeň ochrany. Ale nic ve zlém, věřim že to tak je.
Vážený pane. K tomu vašemu alibismus bych měl maličkou poznámku. Tady spíše záleží na přístupu lidí k dráze jako takové. Příklad Španělsko... Trať z Madridu na jih... Jakési symbolické závory pouze ve městech a jinak na ostatních prejezdech dvě zkřížená černobílá břevna... A to i na polních cestách... Traťová rychlost 230 km/h... Ale... třeba v Andalusii u trati poměrně veliká usedlost a jede vlak, všichni jsou venku a mávají naň... Podél trati silnice, dědek na motokole , ruce nahoru a mává též... A to těch vlaků tam nejezdí zrovna málo... Takže kde je chyba?
První československý prvovýstup má z roku 1976 Kysilková, Šmíd, Plachecký, Rybička. A nejtězší prvovýstup Superdiretisima středem stěny, sólo Pavol Pochylý IAMES Bratislava.
Mám takový nepříjemný pocit, že jste pozapoměla na Radovana Kuchaře a Zdeno Zibrina... Zhruba asi tak o deset let dříve, někdy v šedesátých letech....
Z Vašich peněz se platily peníze tehdejším důchodcům. A ti tehdejší důchodci? Za komunistů nijak důchodový systém oddělený nebyl, strhávala se ze mzdy jedna daň. Za komunistů se peníze tehdejších pracujících rozkradly, respektive se z nich dotoval Sovětský svaz. To je ten důvod, proč ty peníze nejsou, to si uvědomte. Když režim padl, pak teprve vyplulo na povrch, proč je země na mizině a jak je to zlé.
Ale co mohla nová vláda udělat? Říct tehdejším důchodcům, že zkrátka jejich odvody nejsou, že je režim rozfofroval a že teď není na jejich důchody? Ne, to pochopitelně nikdo říct nemohl, to by hned skončil. Proto se zavedl průběhový důchodový systém a z peněz aktuálně pracujících se vyplácely důchody tehdejším důchodcům. Jenže tento systém očekává neustálý růst populace, což samozřejmě nejde donekonečna. Mělo to být pouze přechodné řešení a ne trvalé.
Proto dnešní mladí na tom budou biti. Budou odvádět stejné, ne-li vyšší odvody než jejich předchůdci, budou pracovat déle, a přitom pobírat poměrově daleko menší důchod, po kratší dobu a ještě z toho zbytku z výplaty, co jim zbyde, se po nich chce, aby se ideálně sami zabezpečili na svůj důchod, protože nikdo neví, zda vůbec aspoň na ty minimální důchody bude. No, nekupte to. Nemůžete se tedy divit, že se jim to pochopitelně nelíbí. Komu by se to líbilo, že?!
Pravíte za komunistů se rozkradlo.... A proč se nikdo nezeptá jistého chemika, kdy vrátí do důchodového fondu to, co si "vypůjčil"? Asi něco kolem 300 mld....
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
A prosím pěkně kdo nebo co naučí cyklisty nejezdit po chodníku? Tam je to přeci "chodcovo"!!!!
1 odpověď