Most na Výtoni je bohužel opotřebovaný, ve špatném a zhoršujícím se stavu a potenciálně nebezpečný pro železniční provoz i blízké okolí, včetně lidí! Celkově je objektivně již za hranou plánované životnosti a to v rámci svého poslání a plnění důležité dopravní funkce, pro nějž byl primárně navržen a postaven za tehdejších zcela jiných podmínek a nároků provozu včetně kapacity, což „za každou cenu zachraňující fanatici“ odmítají jednostranně zcela respektovat a vzít rozumně a trochu pokorně v potaz. Nemluvě o samotném racionálním zvážení výhod a faktů hovořících ve prospěch nového mostu a jeho řešení, ke kterému se osobně po zvážení celé situace, již dříve kompetentními odborníky z ČVUT zmapovanému stavu a uvážení přínosů a nákladů v odborném kolokviu, také jednoznačně kloním. A to jsem se narodil v Podolí, žiji a pohybuji se celý život po Praze i jejím historickém centru, takže k danému místu a panoramatu mám také i velice blízký srdeční vztah…
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Most na Výtoni je bohužel opotřebovaný, ve špatném a zhoršujícím se stavu a potenciálně nebezpečný pro železniční provoz i blízké okolí, včetně lidí! Celkově je objektivně již za hranou plánované životnosti a to v rámci svého poslání a plnění důležité dopravní funkce, pro nějž byl primárně navržen a postaven za tehdejších zcela jiných podmínek a nároků provozu včetně kapacity, což „za každou cenu zachraňující fanatici“ odmítají jednostranně zcela respektovat a vzít rozumně a trochu pokorně v potaz. Nemluvě o samotném racionálním zvážení výhod a faktů hovořících ve prospěch nového mostu a jeho řešení, ke kterému se osobně po zvážení celé situace, již dříve kompetentními odborníky z ČVUT zmapovanému stavu a uvážení přínosů a nákladů v odborném kolokviu, také jednoznačně kloním. A to jsem se narodil v Podolí, žiji a pohybuji se celý život po Praze i jejím historickém centru, takže k danému místu a panoramatu mám také i velice blízký srdeční vztah…