Už vím, odkud vítr fouká...K tomu nemám komentář, tenhle spolek vnímám coby paralelu komunistky Konečné...
Oni tam skutečně bydlí a to co tam má vzniknout, se jich bude bezprostředně týkat a Vaše nesmyslné nálepky nikoho nezajímají. Evidentně informace a skutečnosti, které se tam uvádějí jsou více než zarážející, takže je raději nekomentujete. Na závěr ještě jednou to hlavní a podstatné: proběhla řádná mezinárodní soutěž na podobu budoucího řešení mostu na Výtoni a v rámci té vyhrál jiný návrh a řešení a ty se mají a budou realizovat....
Super návrh a řešení! Pevně doufám, že se nakonec podaří prosadit opravu původního mostu, včetně ostatního příslušenství, tedy přístavby třetí koleje z jižní části konstrukce. Skvěle je navrženo také využití a celková revitalizace okolí mostu!!
Pokud vznikne sbírka na podporu záchrany současného mostu, ihned do ní přispěji! Iniciátorům a tvůrcům projektu patří obrovský dík...
Bohužel se pletete, kdy se spíše jedná o zájmovou aktivitu a pokus o nátlakový způsob prosazení vlastních zájmů od určitých aktérů, kteří v regulérní soutěži na nový most již dříve se svým původním návrhem neuspěli a nyní jenom kopou a zkouší věci zvrátit, aby se vrátili do hry. Ve finále byl totiž po právu kompetentními lidmi uvážlivě a zodpovědně vybrán jiný, velice zdařilý vítězný navrch, který se bude, pevně věřím, také i realizovat.
Právě proto, aby se "neztrácel čas", byl opraven Branický most. Nákladní vlaky tedy budou mít kudy jezdit.
Podle této logiky by měl ŽESMAD nyní spíše tlačit na vybudování vysokorychlostních železnic, aby se uvolnila část kapacity stávajících tratí pro nákladní dopravu, a o historickém centru Prahy nechat odbornou a laickou veřejnost jednat.
Není to jen o tom, aby zde byl funkční most, musí také mít nějakou estetickou hodnotu. Byli jsme a stále ještě jsme železniční velmoc. Pokud nadšenci udržují staré parní lokomotivy, proč bychom nemohli mít historický most.
Ano, bohužel jsme v ČR zatím jeden velký železniční skanzen a Vy si vůbec zřejmě neuvědomujete nebo záměrně nepřipouštíte, že ten nový most a vyšší kapacita jsou velice potřeba především pro osobní dopravu, resp. jak pro spolehlivé dálkové vnitrostátní i mezinárodní železniční spojení, tak i pro další rozumný a promyšlený rozvoj celé aglomerace Prahy a okolí Středočeského kraje, kdy se společně s nárůstem osídlení a počtu obyvatel musí přirozeně plánovat i rozvoj a budování potřebné infrastruktury pro VHD. Tak, aby se dalo v Praze i dobře žít (=co nejméně aut) i se do Prahy a přes Prahu dobře cestovat. Osobně bych například velmi ocenil a běžně využil, kdybych se z relativně nového nádraží Zahradní Město rychle a pohodlně mohl dostat vlakem na druhý břeh a Smíchov. Stejně tak hodně jezdím i na kole a nový plánovaný most, který vyhrál soutěž nabídne daleko lepší spojení......
Most na Výtoni je bohužel opotřebovaný, ve špatném a zhoršujícím se stavu a potenciálně nebezpečný pro železniční provoz i blízké okolí, včetně lidí! Celkově je objektivně již za hranou plánované životnosti a to v rámci svého poslání a plnění důležité dopravní funkce, pro nějž byl primárně navržen a postaven za tehdejších zcela jiných podmínek a nároků provozu včetně kapacity, což „za každou cenu zachraňující fanatici“ odmítají jednostranně zcela respektovat a vzít rozumně a trochu pokorně v potaz. Nemluvě o samotném racionálním zvážení výhod a faktů hovořících ve prospěch nového mostu a jeho řešení, ke kterému se osobně po zvážení celé situace, již dříve kompetentními odborníky z ČVUT zmapovanému stavu a uvážení přínosů a nákladů v odborném kolokviu, také jednoznačně kloním. A to jsem se narodil v Podolí, žiji a pohybuji se celý život po Praze i jejím historickém centru, takže k danému místu a panoramatu mám také i velice blízký srdeční vztah…
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Trump se od toho vyjádření distancoval s tím, že to je vyjádření někoho, kdo prý byl najatý pouze na kampaň.....