Jenže elektrokolo, na rozdíl od elektrokoloběžky, samo bez šlapání nejede. Elektromotor tam slouží jako dopomoc pro cyklistu a ta je limitována do 25 km/h. Jednoduše, nešlape se, motor nezabírá. Takže to není o motoru, ale o "cyklistce".
Není to pravidlo. Čínské elektrokola dokážou jet i bez šlapání a omezení rychlosti na 25km/h.
já teda nevím, co a jak kde jste testovali (nebo spíš opsali), ale co vím já, tak baterie u elektromobilu nejde vyjet do nuly, respektive do "chcípnutí", protože to má nějakej ochrannej mechanismus, kterej zabraňuje úplnému vybití baterie. předpokládám, že pokud na palubáku svítí dojezd 0km, tak je v baterii ještě nouzový množství energie třeba pro 20km a teprve po nich se to nějak zablokuje (i když to asi závisí na výrobci, třeba se to blokne hned při nule). to přesto neznamená, že je baterie zcela vybitá. pouze je vyčerpaná její využitelná kapacita a ochranný systémy nedovolí její "hluboké" vybití. ale to říkám jako laik, jestli je to jinak, rád se nechám poučit.
Ano baterie jsou na bázi lithia takže články by se neměly vybít cca pod 3v. O tento stav se stará BMS modul (battery management system) který kontroluje vyváženost článků, podbití, přebití, teploty a různé abnormality. Články jsou zapojené sériově: příklad 100 x 4v = 400V nabitý stav 100 x 3v = 300V vybitý stav, i paralelně udávaná kapacita = dojezd.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A to se u nás smí prodávat? Máte nějakou značku jako příklad?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A elektrokoloběžky vyrábí z cca 90% kdo ? Doporučuji na youtube shlédnout kanál Karotka.Je to člověk zabývající se recenzemi elektro vozítek, pak budete taky v obraze. Například ->
Odkaz 1
1 odpověď