Takže navrhujete, abychom se vzájemně nahrávali pro případ, že někdo řekne něco nevhodného? To jako vážně? Nebo se to týká jen inkriminovaných jedinců? Podle jakého klíče?
Ano, v tomto konkrétním případě by záznam byl velmi žádoucí. Preventivně to ale určitě nikdo nenahrával. Vy jste koukám nějaká potrefená, když by vám vadilo případné odhalení chování lidského komunistického odpadu Ševčíka, který na VŠE dávno nemá co dělat a kterého tam drží jen banda zavázaných věrných, že?
Jo, zelení říkají že je asi 56 pohlaví...jsou to blázni levicoví no 🤷
A nezdá se vám, že toto je osobní a výsostně intimní věcí každého, jak se cítí? Každý si může říkat a šířit co chce a kulové je vám po tom, na jaké pohlaví se kdo cítí. Než budete papouškovat bludy z dílny Svobodných, Moto, SPD, Trikolo a podobných pseudo-konzervativních pomatenců.
Vysvětlení lze hledat v Ševčíkových názorech na současnou vládu a EU, která se neslučují s vládní propagandou a zejména se týkají hospodaření ČR a směřování EU k celkovému úpadku Evropy. Cílem je zabránit Ševčíkovi v prezentaci jeho názorů na řešení problémů a k tomu se hodí kdejaká marginální událost. A je-li někdo "hňupl", tak se s tím nedá bohužel nic dělat, ale je pravdou, že se mu to nemusí několikrát připomínat, stačí jednou.
Ševčikovy postoje nejsou "názory", ani "jiné názory". To jsou narcistní lži a urážky oponentů po vzoru Klause. Lež není názor, tečka.
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
1,3 mil. automobilů je spousta voličů, kteří platí daně a mají nárok na nějaké služby. Samozřejmě většina z nich zároveň používá i MHD a občas někdo z nich třeba jede i na kole. Ale přesto je neomluvitelné, že město za poslední 3 volební období rozhodlo, že bude podporovat jen MHD a cyklisty, případně pěší chůzi. Pro řidiče nic, spíše naopak klacky pod nohy. Tohle by mělo skončit.
Souvisí to s tím, že dopravu převzaly ideologická sdružení zaměřená proti řidičům (teď Piráti, předtím Praha Sobě, ovšem ANO sice není formálně proti řidičům, ale za Krndy se chovalo stejně, to byla také paní z neziskovky, původně, asi k té ideologii měla blízko).
Dále to souvisí s faktem, že už dlouho dopravu nevedl nikdo, kdo se narodil v Praze a žil tam celý život. Můžete se ptát, proč Pražané takové lidi volí. K tomu dvě věci: volit je možné z toho, co se nabízí. A už je načase, aby lidé využívající auta, začali důsledně volit podle svých zájmů a ne podle celostátní politiky a stranického trička.
11 odpovědí
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kam chodíte na tyto nesmysly? Papouškujete je od hranatého Filipa? Mě by opravdu zajímalo, proč by města měla dávat přednost autům. Jediný důvod, proč by líné zadky měly mít přednost před cyklisty, chodci a MHD. Všude ve světě je to přesně naopak.