Vy máte nějaké informace, že bylo potřeba posilovat policejní hlídky a technické služby z důvodu úklidu? A na zdravotnictví si platí pojištění, to snad máme stejně, ne?
Ano, takové informace mám a je to ve městě i vidět. A pojištění platí jen ti, co pracují samozřejmě, respektive jejich zaměstnavatel.
Za prvé : Poláci, na rozdíl od nás, si neplatí neziskovky pracující proti státu.
Za druhé : Polsko je placka s obrovskými neobydlenými oblastmi.
Za třetí : všude se píše "vysokorychlostní trať". Mají jednotlivé státy shodné parametry pro tuto trať ? Stejné parametry trakce, stejné lokomotivy, stejné limity pro rychlost, stejné bezpečnostní předpisy pro soupravy a přepravu osob, ....
Opravdu v budoucnu projede vlak od Baltu ke Středozemnímu moři bez přepřahání lokomotiv, přestupu cestujících, ve stejné rychlosti a lomcování v zatáčkách, ... ?
Pokud vím, tak současným rekordmanem je nějaká lokomotiva, která zvládne tři druhy různých trakčních napětí ve třech státech. A taková lokomotiva tedy nemusí být na hranicích vyměněna a táhne soupravu dál, jenom s jinými parametry trakce. Co do ceny, složitosti systému a poruchovosti to musí být pořádná darda.
Neměl by se nejprve udělat celoevropský projekt, navrhnout parametry "eurolokomotivy" a celé tratě a potom se následně pustit do výstavby ?
No železnici asi moc nerozumíte, ale chápu, co jste tím chtěl naznačit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak tady už fakt někomu je.e! 😡
1 odpověď