Ale o tom se nebavíme.
Je naopak mnoho osob, které na služební cestě za den potřebují zvládnout 300 kilometrů a nečekat u každé vrby, protože jinde už nemusí nabít...
S vaším výrokem souhlasím. Je jistě mnoho osob co se potřebují přepravovat na delší vzdálenost, ale o tom se nebavíme (Půjčím si Vaši větu). Někdy mám ten pocit, že každé elektro auto musí ujet 1000 km a být nabité za 2 minuty. Jinak to není auto.
Ad 1 - četl jste, po ujetí jaké vzdálenosti zbylo z 98 % těch 89 %? Pokud ano, tak se nemůžete divit, že chtěl dobít, protože pokud vám dojde baterie, tak vám v kanystru na dálnici elektřinu nikdo nepřiveze.
Ad 2 - četl jste ten článek? Autor tam o tom píše.
Ad 3 -a opět - četl jste ten článek? Autor tam popisuje, jak rychle se baterie dobíjela na rychlonabíječce. O nabíječce u hotelu píše hlavně, že byla, respektive byly všechny dlouhodobě obsazeny.
Ad 4 - opravdu si nejsem jistý, že jste ten článek četl a už vůbec ne, že jste jednotlivé údaje pochopil. To, jak rychle a o kolik procent se po ujetí kolika kilometrů snížila kapacita baterie tam autor podrobně píše. Při této extrémní spotřebě, respektive snížení dostupné kapacity byste čekal na co? Až budete mít 10 %? Víte, že může přijít kolona, ve které strávíte třeba 2 hodiny? A že bylo -1, takže sedět zam 2 hodiny v zimě, protože nevíte, jak dlouho potřebujete vydržet, abyste pak k nějaké nabíječce ještě dojel?
Ad 5 - jistě, když vám bude docházet energie, můžete jet 90, dokonce i 80. Akorát to znamená, že tu trasu pojedete o hodinu déle. Ten článek slouží ke srovnání s autem se spalovacím motorem. Takže na něm nevidím nic tendenčního. Dojet Pha - Bno tímto vozem jde, ale má to prostě určitá omezení. Pokud reálný popis reálných omezení cítíte jako tendenční, asi byste neměl číst ani příbalové letáky u léků.
Prvně děkuji za hodnotný komentář. Teď k věci:
Ad 1) To je vcelku nepředmětné když nevíme ani typ auta 🙂
Ad 2) Ano četl. Ale asi jsem slepý. Můžete mi poslat kde?
Ad 3) Opět, pokud nevím typ vozidla, nevím jak rychle může nabíjet. Ano byla obsazena. Také si myslím, že není dostatešná infrastruktura a můžeme doufat, že se to zlepší.
Ad 4) Zase neznám typ vozidla, takže nemohu tvrdit opak, ale snad vím s čím jezdím a znám limity vozidla. Aplikovat chování jednoho vozidla na celý segment mi nepříjde vypovídající. A ano když to auto žere jako prase ve vysokých rychlostech, tak mi příjde dobré sundat nohu z plynu a jezdit ekologičtěji. A ne pouze brečet, ale chování nezměnit. Navíc jízda v koloně je mnohem efektivnější pro elektro, zvlášť když má ještě tepelné čerpadlo.
Ad 5) Možná by jste si měl zopakovat matematiku jestli si myslíte, že jizda Praha - Brno při rychlosti 90 km/h dojedete o hodinu později než vozidlo co pojede rychlostí 130 km/h. A jak jsem tvrdil v původním komentáři, tak el. auto smysl dávat nemusí, ale také může. Záleží na podmínkách a na hlavě řidiče. Bohužel toto téma je zastřené tokoli emocemi až to pěkné není. Příbalové letáky bezpředmětné.
Mám dojem, že se jedná o dost tendenční článek s cílem vyvolat pouze reakci.
Jen pár bodů:
Jako neberte mě špatně. Sám elektro auto nemám a myslím si, že se současnout infrakstrukturou není pro mě. Bydlím v bytě s parkováním na ulici, bez možnosti domácího nabíjeni. Ale dokážu si představit, kdy bude dávat velký smysl. (Dům na předměstí vesnici ideálně s FVE panely a možností domácího dobíjení). Takže ANO! Myslím si, že článek je napsán emotivně, bez faktů a s jasným cílem dosáhnout co největší pozornosti, což se mu zřejmě povedlo (viz. můj komentář).
PS: Je mi z toho smutno. :(
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pořad Autosalon. Chlapci tam jeli na fotbalovej zápas. Možná to byla Albánie či co. Zoufalství. Ruzné dobíjecí stanice-ke každé jiná aplikace do tlf.,v noci místo spánku čekačka u auta a cesta plná adrenalínu, když přijeli k uzávěrce a nevěděli jestli se dokážou vrátit ke stojanu. Elektroauto nebrat. Planetě nepomůžou. Snad až bude levnější vodík. A to mám a jsem fanda do elektrokoloběžek.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mě tak z toho vyplývá, že nejvíce se nadává na infrastrukturu. To s Vámi souhlasím. To je na prd. Ale podívejme se třeba na Norsko a zkusme se inspirovat tam, kde to funguje.
1 odpověď