Jenom pro příklad Roční dálniční známka Švýcarsko přepočet na koruny 1203 Kč
Česká republika 2440 Kč Dálniční síť ve Švýcarsku se k té v ČR nedá přirovnat, jsou tam tak 30 let před námi jak to dělají?
A teď to srovnejte třeba s Chorvatskem nebo Itálií. Projedete se jednou od severu na jih a zpět a zaplatíte to samé co u nás za celý rok…
Jak koupit za staré ceny nám jistě poradíte, ale jen asi desetině z nás můžete poradit, jak ušetřit. Moje známka platí do 22. března. Kdybych si novou koupil 31. prosince a odložil platnost do 30. ledna, vyhodil bych oknem přes 320 Kč z předchozí známky. Podobně by dopadla naprostá většina řidičů.
No vidíte a mě končí 10. ledna, takže si ji koupím ještě teď v prosinci a ušetřím.
Presne tak. Jenže loni byla platnost do konce února, pokud se nepletu. A že šla koupit o měsíc dopředu, takže s platností od 1.dubna, tak by mě zajímala tedy ta úspora , kde bych měl vlastně loňskou známku o 3 měsíce kratší. Takže kde je tedy ta úspora.?
Co to melete za nesmysly? Známka platí rok od koupě ne na kalendářní rok…
Pro CR je vystavba vysokorychlostnich trati absolutni ekonomicky nesmysl .. maximalne 1 trat -kterou si ale zaplati ty staty kteri budou mit tu potrebu si cestu zkratit max o 500 km ..vic totiz CR na delku nema ..u sirky to je jeste horsi ..takze pokud ma Nemecko potrebu projizdet skrz CR ? at si to tedy zaplati do posledniho eura a nechteji po CR aby si budovala neco co pro vyuziti ve zdejsich podminkach nema sebemensi ekonomickou navratnost ..Rychlodraha je fajn pouze na dlouhe vzdalenosti nad 1000 km ..do delky trate +- 1500 km je vsude kde to jezdi dotovano ze statniho ..teprve pri vzdalenostech nad 2000 km a 70% obsazenosti v obou smerech je rentabilni ..takze treba ve Francii je z 11 linek vydelecna pouze 1 ..Spanelsko to ma pouze tez na 1 trase - Japonsko tam to funguje -vzdalenosti obrovske a Cina a Asie obecne..tam by to fungovat mohlo tez v Evrope pouze za predpokladu ze bude vse propojeno stat od statu ale je na zvazeni zdali to potrebujeme ..pri obrovskych investicich budeme totiz v 99% pouze prujezdnou zemi ..takze kdo to chce at nam to tedy zaplati ..nebo jezdi jinudy .a ceny jizdenek? obrovske ..nesmysl.nic nestavet .
To co pisete je nesmysl. Ne vse musi byt ziskove. A mit vysokorychlostni zeleznici Ostrava-Praha by bylo super, clovek by nemusel cestovat 3,5 h ale 1h.
logiku u šílence Fialy a jeho poskoků....to není možné najít...ten hájí jen zájmy své a svých kmotrů....na občany z vysoka kašle tak jako celá sebranka s názvem SPOLU...
Vytáhněte hlavu ze zadku a začněte ji používat! Doteď to nebylo zastropované vůbec a pokuty mohly být klidně 1000%, teď to zastropovali na 40%.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mě teda neláká ani jedna z těch zemí.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To jsme rádi, že to víme 🤣