Tomáš Kodrle

  • komentoval
    Před 10 měsíci

    Tvrdíte, že nejde o těch 29,-kč? Ale jde, vám ano a vsadím se, že cena je pro vás při výběru jediné kritérium. Napadlo vás někdy, že v ceně dopravy je i balné a samotný obal? Máte představu, co stojí krabice, lepící páska, výplně a pod.a 5-10 minut času člověka, co to balí? Taky se připlácí za to, že si to kurýr ve skladu vyzvedne, nemohou jezdit s každým balíkem na pobočku. Navíc mnoho obchodů začíná nabízet za paušál celý rok dopravu zdarma do Boxů a výdejen a s malým příplatkem na adresu? Za 3-4 stovky ročně nemusíte nic řešit. Pro lidi jako vy, je to i zadarmo drahý, ještě by to chtělo dárek, že jste si vybral ten nejlevnější obchod, co? Práce druhých si moc nevážíte.

    reagoval na Jiří Šefrna
    Před 10 měsíci

    Vážený pane Šefrno, doporučuji si přečíst znovu co jsem napsal. Kdyby to zboží bylo na prodejně, jako že tam je jen něco podobného, pak by měl i obchod vyšší tržby. Ale ono je záměrně jen na e-shopu. Naprosto jste vedle s Vaší dedukcí rozhodujícího kritéria, jelikož pro mne je rozhodující kvalita a dostupnost daného zboží. Z Vás asi hovoří přesně ten prodejce, o kterém se zmiňuji. Vzhledem k tomu, že s prodejem mám bohaté zkušenosti, tak Vás mohu jen sdělit, že Vámi uváděné položky obalu, výplně, lepící pásky a času byly u nás vždy zakalkulovány do ceny a pokud si někdo zboží vyzvedl osobně, pak platil shodnou cenu/ks -(dostal zboží vždy pečlivě zabalené a k tomu reklamní tašku) - jako ten, který si nechal zboží poslat na svou adresu a byla mu připočítána pouze jim zvolená přepravní spedice a to ve shodné výši bez příplatku či navýšení ceny. A navíc, pokud cena zboží dosáhla určité hodnoty, byla i ta doprava až na adresu příjemce zdarma. Přeji rozumné uvažování než se do někoho začnete navážet.

  • komentoval
    Před 10 měsíci

    .... a co teprve poplatky za osobní vyzvednutí přes e.shop zakoupeného zboží v kamenném obchodě? Toto je další sprosťárná českých prodejců, ať již je to nabýtek, hračky, elektronika apod.V obchodě zboží nemají, na e-shopu ano, tak si zákazníku připlať-buď si zakoupíš dopravu (mnohdy vyšší než ceník přepravce) nebo ti při os.vyzvednutí naúčtujeme 29 či 49 Kč. Jen umělé navýševání ceny. A s tím nemůže ČOI nic dělat, protože takovou lumpárnu umožňují naše zákony a předpisy. A zdůvodnění? Přeci ta přeprava ze skladu do obchodu něco stojí, ne?

  • komentoval
    Před 10 měsíci

    Nejvíce mě štvou servisní poplatky v obchodech. Každý z nich chce vyšší tržby, každý chce prodávat co nejvíce, ale když si objednáte zboží na jejich e-shopu, máte v mnoha případech jen 2 možnosti: volbu dopravce v různé výši, kdy je často zvolený ceník vyšší než aktuální ceník dopravce, a nebo tu druhou, zcela absurdní - a to osobní vyzvednutí Vámi zakoupeného zboží prodejce na zvolené pobočce v jejich kamenném obchodě, kdy si můžete zboží před zaplacením prohlédnout, aby nebyly případné reklamace jako při volbě první varianty přepravy. Lze zde jmenovat mnoho známých firem, ale nechci dělat propagaci pro prodejce nábytku, hraček, elektroniky či jiného spotřebního zboží.Každý si je schopen tyto firmy najít. A zdůvodnění? Přeci ta přeprava ze skladu do kamenného obchodu něco stojí, ne? Když si ale zboží zakoupíte přímo v prodejně, tak tento poplatek neplatíte.Jenže ejhle, mnohdy určité konkrétní zboží nelze v prodejně vůbec zakoupit a můžete ho získat pouze prostřednictvím e-shopu. Takže, naprosto evidetní skrytý poplatek, který jen navyšuje cenu zboží nemluvě o tom, že si musí zákazník zajet na tu či onu vybranou pobočku. Ne že by tady šlo o těch 29 nebo 49 korun, ale vypovídá to o neserióznosti daného ochodu. A proto v některých už nenakupuji vůbec a hledám jiného prodejce bez těchto poplatků u nás nebo v zahraničí, kdy je mnohdy cena s dopravou nižší než ta u nás se skrytým poplatkem. Z principu a proti jejich nesolidnosti!