Takže všechno zase zdražíme a nebude to o korunu nebo o čtyři, ale když celý systém (výkup, doprava, třídící linky, čištění) budou financovat výrobci a prodejci, tak to napálí na cenách a zaplatí to zase spotřebitel. Asi nás málo ničí inflace a předražené energie, tak je potřeba zase někde utáhnout kohoutek. Nevyčítám to výrobcům ani prodejcům, oni taky musí z něčeho fungovat. Má to zaplatit EU z dotací, když je to jejich požadavek.
Nebudu se vyjadřovat vůči střílení, to ať prověří znalci od policie, ale volně pohybující pes v zástavbě nebo na stezce pro pěší a cyklisty NEMÁ CO DĚLAT. Několikrát už mi pes vběhl na cyklo pod kola, člověk to tak tak dobrzdí, aby si nerozbil ústa a pak ještě poslouchá od de..la, který by měl mít psa pod kontrolou, proč tam jezdí. Další příklad, kdy mi pes srazil dítě k zemi. Ano nerozběhl se za ním, aby ho napadl, asi si chtěl hrát, ale když se 40-ti kilový pes opře do 15-ti kilového dítěte, tak to taky může mít katastrofální následky. Kdybych u sebe měl v tu chvíli zbraň, tak neváhám. Takže se pejskaři laskavě zamyslete nad tím, že máte taky nějaké povinnosti vůči tomu psovi a okolí. Taková je bohužel doba, každý zná dokonale svá práva, ale povinnosti nikoho nezajímají.
Opravím nesmysl v článku. Likvidaci sršních hnízd nezajišťují hasiči, ale deratizační firmy. Hasiče by lidé měli volat až v případě, že je hnízdo v blízkosti veřejných budov nebo veřejných míst s velkou kumulací lidí. Bohužel po takových výzvách, jako je v článku, pak lidé volají hasiče i na vosí hnízda někde na chatu, kam se přijeli jenom podívat bez přespání nebo podnikatelé do soukromých objektů, aby ušetřili za deratizátora a hasiči pak chybí u důležitějších událostí. Z praxe.
Většina lidí nadává na řidiče auta, ale zásadní otázka je, jestli řidič traktoru dal znamení o změně směru jízdy. To že na fotce ty blinkry má, neznamená, že jsou funkční, víme v jakém stavu jsou tyhle malotraktory. Pak by celá situace vypadala jinak, já když dojedu traktor, tak ho taky budu chtít předjet, protože určitě jede pomalu. V křižovatce pokud jsem na hlavní silnici a není tam značkou zakázané předjíždět, tak předjíždět mohu. A jestli se sedlák v traktoru před odbočením nerozhlédnul a nedal žádné znamení o změně směru jízdy, tak je to jeho chyba.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Těch 800 000 km zřejmě absolvoval na vozíku za jiným autem a zvládl při tom v Indii nepodlehnout korozi, protože takový nájezd auta s litrovým tříválcem 1.0 TSI je možná jenom vlhký sen výrobce nebo reklamní past na slabší uživatele automobilů.
1 odpověď