Největším problémem při odbočení vlevo je spíš to, že auta, která se tento manévr chystají udělat, se nenalepí úplně co nejvíc nalevo v jízdním pruhu k čáře, aby byl jejich záměr a hlavně blikající směrovka vidět. Pokud zůstanou uprostřed JP schovaní za řadou aut jedoucích za nimi, dost to nahrává tomu, že si někdo myslí že tam někdo jen zpomalil. Body bych mnohem více bral i za to, když někdo nevyužívá délku připojovacího jízdního pruhu a na silnicích I. třídy, nebo dálnicích to do průběžného JP hodí v 60 km/h a před sebou měl přitom ještě 100 metrů připojováku. Celkově mi přijde, že u drtivé většiny řidičů jejich vůz pozná že jede v připojováku a odmítá zrychlovat, ale jakmile se loupnout v těch 60 km/h do průběžného, tak jim to pak najednou zrychluje. To stejné je pak i při odbočovacích pruzích, které jsou tak dlouhé proto aby se začalo brzdit až v nich a ne v průběžném pruhu, kde tak řidiči vyženou zbytečně ostatní vozidla do levého pruhu, protože už musí před odbočovacím pruhem jet 70 km/h. těch věcí, které by se měly začít víc řešit je mnohem víc.
Já nějak nerozumím tomu, jak se do toho prostoru řidiči řadí. To se jich tam vyštosuje jako třeba 6 vedle sebe? Já zastavím před tímto prostorem, podél pravé strany mého auta přijede cyklista (který zde má vyhrazený pruh), zastaví při pravé straně toho prostoru a ten další se pak bude nějak protahovat a manévrovat mezi mým pravým blatníkem, potažmo přední částí auta, aby se dostal nalevo od toho již dříve přijetého cyklisty a pak další a další až vyplní ten prostor, takže třeba 6 cyklistů? Když se někomu to řazení vedle sebe nepovede a pedálem mí odře nárazník, blatník, nebo rovnou upadne na mé auto... Pak se rozjedou všichni najednou a budou se zase přeskupovat tak, aby jeli za sebou? Takhle to fakt bylo vymyšlené? Nějak mi to celé nedává smysl.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zřejmě byl předat zvací dopis.