Takže když platí presumpce viny a poplatek se platit musí předem, je pirátský obsah legální?
Má OSA stránku s torrenty kde si můžeme stáhnout záznamy z posledních koncertů Michala Davida a kapely Kryštof?
Ta doba, kdy se ve velkém pirátil obsah, je od nástupu streamovacích platforem jako netflix a spotify pryč.
Výpalné je absurdní. Vážně někdo věří například tomu, že si lidi kupují nejrychlejší ssd disky, jen aby na něj stahovali hudbu michala davida a disko turbulenc?
Je to prostě jenom zlodějina, OSA jsou organizace bezcenných příživníků.
Záznamy koncertů Michala Davida jsou využívány až jako poslední možnost pokud nezaplatíte. Předtím je ještě předžalobní výzva, soudní rozhodnutí, exekuční příkaz, zajištění majetku, doživotí a pak když to nepomůže... no, fakt ty koncerty.
Celý ten zákon je tak šíleně absurdní, že pokud by taková myšlenka byla před léty použita ve filmu, tak bych se zasmál.
Jak může být člověk finančně postihován za něco, co pouze mohl teoreticky udělat, ale není to nijak prokázáno? V takovém případě, trest předchází skutku a je to jen státem vymáhané výpalné na kterém se uchytila pijavice.
Ke každému nově prodanému autu bych dal poplatek 20 tis. Kč za použití dálnic. Co na tom, že tam třeba nikdy nepojede, ale ta možnost tam je a samozřejmě si ještě musí koupit známku, protože ta je za použití dálnice v konkrétním státě.
Občanství bych sebral vám za tento komentář. Kdo chce být občanem našeho státu a je ochotný se naučit jazyk, historii a zákony, tak na to právo má. Ani nevíte jak složité je úplně vše jen s dočasnou ochranou. Například jako čech s ženou cizinkou musím dokládat, že narozené dítě je opravdu moje. Na mateřskou rovnou zapomeňte... I obyčejná svatba je neskutečné peklo...
... I obyčejná svatba je neskutečné peklo...
A teď si představte, jaké to bude teprve v manželství.
Psal jsem to už před.Nad určitou celkovou hmotnost (ted nevim mezi 50-60t)nesmí být vybaveny kotoučovýma brzdama a pneumatickým odpružením. Tedy o jakym progresu té scanie se chcete bavit.Že tam má navigaci?Já zas jezdil s odtahovým speciálem (Volvo od nova) a vyskákanej a polohluchej jsem byl když bylo víc ježdění až až.Je to stejně tak přiblblej obchod jako s F35.Tatra je drahá a málo dostupnej servis po světě jí limituje.Ale nedovedu si pro vojenství představit zvláště u NÁS lepší volbu.
Nevím co sem pořád motáte nějaké bubnové brzdy. Bubnové brzdy, mimochodem používá je i stále Tatra, se používají zejména u vozidel do zhoršených provozních podmínek (stavebnictví, lomy, lesnictví, armáda, atd..) Pokud nepoznáte rozdíl v jízdě mezi novou Tatrou a novou Scanií, nemá cenu se o ničem bavit. Jedná se o celkovou koncepci od ergonomie, pohonné ústrojí, odpružení podvozku a kabiny, komfort, použité materiály a zpracování, spolehlivost a technické řešení. V naprosto všem Tatra zaostává. V něčem dokonce až dost brutálně.
"ovšem přepravu těžké vojenské techniky budou nově zajišťovat i skandinávské scanie. A mají fakt velkou sílu, dokonce takovou, že odvezou bojový tank!"
Tímto může pan redaktor krmit všechny neznalé problematiky přepravy těžkých a nadměrných nákladů. A dle způsobu napsání myslím, že ani není z oboru...
Vyloženě mi to přijde jako vyhozené peníze a navíc nekompatibilní stroj pro logistiku armády. Tatra tohle umí také a věřím, věřím, že i o něco levněji. Což není tak důležité, jako je kompatibilita s ostatní technikou.
Neumí, nemá a rozhodně by neměla v takové kvalitě a servisním zázemím po celé evropě.
Kašlete na to. Ty nářeky nad Tatrou tady mají akorát hlupáci co neumí číst a nebo nevědí k čemu je podvozek Tatry vhodný a k čemu není. Scanie jsou dobrá volba. Navíc si myslím, že tahače této značky už u armády dávno slouží.
Přesně tak. Armáda už Scanie má několik let a tohle byla naprosto vynikající volba. Jsem rád, že si tam někdo i nechal poradit a nebál se prosadit dostatečně výkonný motor.
To určitě ne, ale Tatra je pořád špička v oboru.....ta Scania je oproti Tatře NIC ! Krom toho ikdyby chtěl Strnad za Tatru víc, pořád bych to dal, protože ta Tatra je naše a je to do terénu to nejlepší z nejlepšího !
Tatra a špička v oboru? Ano, je velmi dobrá v oboru speciálního určení, včetně jízdy v terénu, ale na přepravu nákladu po silnici, je naopak asi to nejhorší co existuje a je desítky let pozadu oproti konkurenci.
Pardon, co je výrazně slabší motor? Ale jo ve standardní tahači 6x6 je 390kW (530k) při 1675 ot./min, co má vojenská verze netuším, ale nějak mi to zase tak moc velký rozdíl pro to, co to má umět nedává.
Právě že ten výrazný rozdíl v točivém momentu je klíčový. Ta auta, nebo i samotné motory se vůbec nedají porovnávat.
Jo pane,s tatrou musí jenom tatrovák.Tedy kovanej.Člověk kterej si chodí na ní jenom vydělat by na ní neměl ani lézt.V devadesátkách jsme jezdili přes šumavu do něměc a když napadl sníh nebo bylo slizko tak nás tam nechali stát v koloně a tatry (TAHAČE) s cementem kolem nás lítali jedna za druhou (fa.Muška).Jo dole na celnici byla cedulka jízda pouze tatra lkw! Jo i ti hloupatí němci to věděli, že tam kde ostatní končí,tatra začíná.Ještě k těm rozjezdům.S dvanáctiválcem 2x turbo a osmikolovou trakcí by se akorád dřevák nerozjel.Doporučuju se podívat na pár videí.Přeprava těžkých strojů není jen o výkonu ale celkový koncepci.A jak znám tu naší slavnou armádu,tak to určitě bude postavená předražená slátanina.
Že se nerozjede, jsem nemyslel pohyb z místa, ale rozjetí na nějakou slušnou rychlost a její následné udržení. Problém je, že to co vy si pamatujete, jak to dokonale jezdilo, byla úplně jiná doba a ostatní výrobci jsou už někde mnohem dál, jen Tatra je na tom stále podobně. Mimochodem s tím zmíněným dvanáctiválcem se dvěma turby jsem také jel a žádná sláva to rozhodně není. Jako zážitek na vyzkoušení, stačilo. Prostě tohle jsou jen dávné vzpomínky, ale v porovnání s dnešní konkurencí to je jako srovnávat Škodu 120 a dnešní Octavii. Je to hezký to občas vidět jak to překonává terén, ale zde je potřeba silný tahač na silnici, který nebude brzdou provozu při přepravě těžkých nákladů a dokáže i na dálnici držet tempo. Ta slavná T-815 by byla ráda kdyby se rozjela na 60-70 km/h se spotřebou 50-80 litrů na sto, kraválem v kabině a každou chvíli s nějakou závadou. Jak říkám, doba je někde trochu jinde a zeptejte se těch řidičů, čím raději pojedou.
Člověče co to píšete za bláboly.Jestli je někde tatra nezastupitelná tak je to terén.Tenhle podvod za peníze nás všech je naleštěná bída která ve finále vyjde dráž než kdyby ty tatry koupili hned.Jasně,tahač s navigací dokonce s osmiválcem!!
Tatra je ráda, že se na silnici vůbec rozjede, nedovedu si ji představit s takovým nákladem. Tedy vlastně dovedu a proto jsem rád že někdo rozhodl o Scanii. Mimochodem několik se jich používá už několik let, jen jich bylo málo. Tatra ať se nakupuje pro použití v terénu, ale na silnici je jízda s ní hrůza. Vlastní zkušenost.
Autor by se spíše měl zeptat Černochové, proč nepodpořila armáda naší Tatru. Nemyslím si, že by byla o něco horší než celá Scania. Nebo snad armádě nevyhovuje ?😢
Tatra těmto Scaniím nemůže ničím konkurovat. Jsou podstatně výkonnější, spolehlivější, modernější a budou mít i mnohem nižší náklady na ujetý kilometr.
Alespoň jednou konečně někdo u nákupu přemýšlel a neprotlačoval Tatru tam, kde se absolutně nehodí.
Tipnu si. Kolik se musí vyrobit kusů aby se vývoj a výroba zaplatila? Kolik by se jich prodalo. Teď ho každý chce, ale kdyby měl možnost si ho koupit, je dost možné že by si raději připlatil za něco jiného.
Když končil první malý iPhone SE, miliony zákazníků se rozčilovaly že ho Apple zařízl. Všichni chtěli malý telefon. Apple si ale "spočítal" že si malé telefony lidi kupovat nebudou, a uvedení nového modelu ve stejné velikosti by bylo prodělečné.
Dacia na výrobě relativně malých (žádná auta střední ani vyšší třídy), ale hlavně levných aut, postavila celý svůj výrobní program, který ji dostal mezi nejprodávanější značky v evropě po několik let. Škoda tento směr opustila a naopak se pustila do segmentu dražších vozidel. Ekonomicky se jí sice daří, ale VW si tím vyrobilo vlastní konkurenci a nemá v celém koncernu žádnou levnou značku která tady chybí. V té pozici měla zůstat Škoda, ale bohužel příliš vyrostla.
Zajímalo by mi, zda všechny ty vybrané poplatky OSA třeba vrátí neslyšícím. Protože i oni používají mobily pro komunikaci pomocí zpráv a moc nevěřím, že na nich i čistě teoreticky poslouchají nějakou hudbu. Stejně tak používají paměťové karty, disky, atd. Tento poplatek je až neuvěřitelně absurdní a absolutně odporuje zdravému rozumu.
Jak je vidět, není žádný problém takové auto za tu cenu vyrobit a mít na něm ještě nějaký zisk. V čem je problém takové auto dodat na evropský trh, tak aby splnilo nejnutnější homologační předpisy, bez dalších zbytečných příplatků a výbavy? Určitě by těch pár věcí navíc nestálo to samé jako celé auto určené pro indický trh. Každý v autě nepotřebuje 23 asistentů, 6 displejů, 15 online aplikací, atd.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak to bude zkouška i pro velmi trvanlivé potraviny.