A proč ne, já jsem starší než on, ale nedělalo by mi problémy touto rychlostí jet. Čistě fyzicky. A mám i veteránský vůz s testací, který by jí hravě dosáhl. Ne tak další moje 2 vozy modernější a nižšího věku. Ty jsou umravněné někde mezi 150 - 160 km/h. Nemuselo jít o silniční pirátství, měl třeba jen volnou silnici a k tomu smůlu. Nejrychleji jako řidič jsem jel po dálnici rychlostí 213 km/h v dvoulitrové Octavii a jako spolujezdec počátkem 70. let na jediném úseku do Mirošovic 260 km/h ve voze Matra sport. tenkrát ale nebyla omezená rychlost mezi 23 až 5 hodinou v noci ani v obci a na silnicích taky ne.
Je zajímavé, že i na německé dálnici, když se někdo snaží přetahovat v 250+ km/h, tak většinou po chvíli odpadne. Nicméně v té rychlosti mi už připadá, že rovné úseky zmizí a většina dálnice jde ze zatáčky do zatáčky 🙂
Ale je to jen o zvyku a tréningu, dá se jet i 300+, jen na to nemám náčiní...
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
A proč ne, já jsem starší než on, ale nedělalo by mi problémy touto rychlostí jet. Čistě fyzicky. A mám i veteránský vůz s testací, který by jí hravě dosáhl. Ne tak další moje 2 vozy modernější a nižšího věku. Ty jsou umravněné někde mezi 150 - 160 km/h. Nemuselo jít o silniční pirátství, měl třeba jen volnou silnici a k tomu smůlu. Nejrychleji jako řidič jsem jel po dálnici rychlostí 213 km/h v dvoulitrové Octavii a jako spolujezdec počátkem 70. let na jediném úseku do Mirošovic 260 km/h ve voze Matra sport. tenkrát ale nebyla omezená rychlost mezi 23 až 5 hodinou v noci ani v obci a na silnicích taky ne.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je zajímavé, že i na německé dálnici, když se někdo snaží přetahovat v 250+ km/h, tak většinou po chvíli odpadne. Nicméně v té rychlosti mi už připadá, že rovné úseky zmizí a většina dálnice jde ze zatáčky do zatáčky 🙂
Ale je to jen o zvyku a tréningu, dá se jet i 300+, jen na to nemám náčiní...
1 odpověď