Zpřístupní podstatnou část vzdělávání? ... Bude vyučována v daném jazyce.
Jinač nechápu od Vás "To není to samé, jako existence tříd, kde se učí dvojjazyčně." Mohl byste mi to prosím trošku rozvést? Nedokáži přesně odvodit, k čemu se má vztahovat 🙂 Za mě osobně dvojjazyčná výuka - jak jsem dotaz od Vás zatím pochopil - je výuka toho samého ve dvou jazycích? To je asi zbytečné a časově nerealizovatelné. Funguje například bilingvní výuka, myslím že v Chebu, kde jsou třídy, kde se vyučují předměty nejazykové v němčině. Což beru jako dvojjazyčné vzdělání.
To, že někde existují dvojjazyčné školy, je v pořádku - otázka poptávky a nabídky. Tyhle školy ovšem, pokud vím, vznikly přirozeně.
Pokud se ale stát zavázal k zajištění výuky (v němčině), tak to chápu tak, že ji musí zajistit. Zkuste se zamyslet nad důsledky - kolik takových škol má být, kdo to zaplatí atd. A když němčina, tak proč ne angličtina, vietnamština, ukrajinština? Nemáme zrovna početnou německou menšinu, tak kde se ten požadavek vlastně vůbec vzal?...
Vytržené z kontextu .... i z tohoto článku na manipulátor...
Pročtěte si článek celý, a snad jste schopen pochopit psaný text.
A toto ani není nic "nového" na Severo-východě Moravy byly školy, které měly i třídy, kde se učilo v polštině a ve slovenštině. Viz třeba Karviná....
Dále tam je několik požadavků, které musí býti splněny... které ale radši nezmiňujete, apod...
Prosím tedy o vysvětlení, jak chápete větu „zpřístupní podstatnou část vzdělávání...“.
To není to samé, jako existence tříd, kde se učí dvojjazyčně.
V článku na Manipulátorech ( Odkaz ) se píše:
... v okresech Cheb, Karlovy Vary, Sokolov, Liberec, Ústí nad Labem, Český Krumlov, Opava a Svitavy. Úřady se zavázaly, že v těchto okresech zpřístupní podstatnou část předškolního, základního, středního, jakož i technického a odborného vzdělávání v němčině; zpřístupní univerzitní a jiné vysokoškolské vzdělání v němčině; zajistí výuku dějepisu a kultury související s němčinou v Česku a připraví učitele potřebné pro jazykové a historické vzdělávání.
---
Je to pravda, nebo ne?
Pěkné shrnutí možných problémů mRNA vakcín je zde: Odkaz
Jméno je nedotknutelné? Opravdu?
Ale to tvrdíte vy.Každé léčivo které je schváleno musí být méně rizikové než nemoc samotná.Ono dlouhodobé studie účinnosti a bezpečnosti tvz.4. fáze postregistrační se dělají až když je lék na trhu a dělají se u každého léčiva.Výrobci musí vydávat reporty každých 6 měsíců o účinnosti a bezpečnosti.Pokud lékové agentury zjistí nějakou nesrovnalost,tak mohou pozastavit prodej.Nic nového...
V případě dětí připadalo jedno rizikové onemocnění na řádově deset tisíc nemocných. Aby tedy vakcína prokazatelně stála za to, musela by registrační studie být provedena na řádově statisících dětských pacientů. To se pochopitelně nestalo, byly jich pouhé tisíce.
Vakcína byla přesto doporučena k použití i na dětech. To je nepopiratelný doklad selhání kontrolních mechanismů (kontrolní agentury, novináři, ...), svou roli sehrála i cenzura.
22
Sledujících
0
Sleduje
22
Sledujících
0
Sleduje
Co znamená „Není jim úniku.“? Měl autor na mysli „Není před nimi úniku.“? Nebo „Nelze jim uniknout.“?