Pustil jsem si to několikrát a jako řidič autobusu říkám, že na 95% je to chyba kolegy. Bohužel lidi chodí v tmavém oblečení bez reflexních prvků a když je mokro, je úplně jedno kolik lamp ve městě svítí, prostě nejsou vidět dřív, než zhruba na 15 metrů. Tady ale řidič nevyjíždí vyloženě ze zastávky (to pak nevíme kam koukat dřív), asi spoléhá na to, že tam chodec nemá vůbec co pohledávat.... No soudit ho nebudu, na to jsou jiní, ale z kamery to vypadá dost jednoznačně.
Kolego, ty nemůžeš být řidič autobusu -toto napsat. Tyto noční autobusy jsem řídil několik roků a je mi jasný, že při rozjezdu měl před sebou volno, proto jel. Pak odbočoval a musel otočit hlavu doleva skoro za sebe, aby sledoval provoz, proto ho nemohl vidět. Ten chodec si navíc myslel, že pojede rovně a že to stihne. Navíc kdo se může vrhnout mezi tolik autobusů? Dispečer dá pokyn k rozjezdu a v tu chvíli se zaráz rozjedou linky 89,90,91,92,93,94,95,96,97,98 a 99. A mezi to si klidně nakráčí, je normální ?
Jak se tu psalo, fotky jsou zaostřeny na čelní sklo a ne před auto. Vypadá to, že po setření čelního skla stěrači bude vidět minimálně 100 metrů i víc. V dálce jsou vidět stromy i silnice a ty vůbec ničím nesvítí a jsou vidět. V této situaci dojet auto s mlhovkami, tak vás bude jen zbytečně oslňovat silným červeným světlem. Správné je jet s potkávacími světly - vzadu svítí koncová světla a to bohatě stačí. Tento autor a ti tři řidiči jsou pro mě na silnici nebezpeční, protože zbytečně oslňují mlhovkami ostatní řidiče a pravděpodobně špatně vidí. Také by měli přizpůsobit jízdu stavu na silnici.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
U vás dává k rozjezdu pokyn dispečer? To u nás jezdíme podle strojků a času na nich, no každopádně to s tím nemá nic společného. To, že na různých místech nevíme kam koukat dřív je sice pravda, ale pořád nás to nezbavuje povinnosti sledovat co se děje před náma.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Souhlasím, ta povinnost sledování tu je a na tom videu to vypadá, že to řidič zanedbal. Ale reálně za tím volantem to už není tak jednoznačný, jak z pohledu kamery. Hold jsme jednou nohou v kriminálu a druhou nohou v hrobu. Jinak dispečer vidí, který spoj přijíždí opožděně a celý rozjezd rozpustí, až cestující mezi všemi linkami přestoupí. Jednou jsme čekali navíc oproti jízdnímu řádu i 20 minut. Přeji hodně kilometrů bez nehody.