Vadí mi na tom všem spíše jiná věc. Díky této již letité propagaci lovu trofejních sumců, došlo k obrovské komercionalizaci jejich lovu. V jejich lovu se shlédli mnozí lidé, kteří by jinak rybařinu nikdy nedělali, často movití a dychtiví po adrenalinu. A tak vzkvétá i velmi bezhlavé nasazování této ryby bez predátora, často ve velkém počtu i tam, kde nemá vůbec co dělat. A tak máme dnes, díky těmto namachrovaným sebevědomým fotografům a instagramovým chlubilům, spoustu vod, ve kterých není nic, než tyto obludy a každoroční násada kapra, aby měli co žrát. K vlastnímu vyzkoušení doporučuji v.n. Kyjice u Chomutova, dříve plná okounů, candátů, štik, cejnů a nyní, po patnácti letech od vysazení stovek(!!!) sumců, téměř mrtvá voda. Republiková akce na záchranu karase je také z velké části důsledkem práce těchto propagátorů. On totiž karas a lín jsou první, kteří přítomnost sumce odskáčou. Opět mám konkrétní případ, propadlina Tráva v Dolním Jiřetíně. Naprosto stejný scénář....Ale povolené lodě pro pár vyvolených...A toto je věc, kterou dost dávám za vinu panu Vágnerovi. Rád a s chutí bych mu to jednou řekl osobně na nějaké besedě. Tomáš Kunz, Litvínov.
Ty dva pánové z NERVu by si měli dát mokrý hadr na palici. Vůbec neví o čem mluví. Třeba v okrese Sokolov je na zhruba 94 000 obyvatel pouze dvě motorizované hlídky v noci (4 policisté ) . V případě že je více trestných činů než jeden tak se musí ti s méně závažným činem zařadit až na konec seznamu. A pokud by pan Dušek za PIRÁTY chtěl vědět co policisti dělají s uspořeným časem jak on tvrdí tak ať si to s nimi na jeden měsíc vymění ale i s platem. Papírování a papírování. Přijímání nových oznamovaní trestných činů atd. atd.. A vymýšlet blbosti jako poradci z NERVu dokáží taky jako oni. To je tak když radí ti co o tom nemají přehled a řídí se jen statistikama
Vždy nejvíc mluví ti, co o tom nejméně ví. Mohou se přijet podívat třeba na Mostecko nebo do Ústi. Pánové z Nervu by leckde neměli nervy večer ani vylézt z domu...Ono se z výšky do podhradí špatně dohlédne...
Záchod i elektrorozvod si opravím sám, nic na tom není. Když bude potřeba, naučí se to snadno i vzdělaný člověk. Ale ti, kdo se vyučí jako instalatéři nebo elektrikáři nedokáží nahradit vědecké pracovníky ve výzkumu. Dělat z česka montovnu je nebetyčná pitomost, nemáme tu na to energetické ani surovinové zdroje, my se máme orientovat na vzdělanostní ekonomiku.
Vždyť to říkám, nic o tom nevíte...
Začíná to už vzděláním. Čínské děti dřou od rána do večera na svém vzdělání, jsou pod obrovským tlakem. Čeští rodiče bojují za to, aby děti nedostávaly domácí úkoly, aby se neznámkovalo, aby na děti nebyly kladeny nároky. Čeští dezoláti odmítají vzdělání, gymnázia, chtějí ať české děti chodí na učňáky a ke vzdělaným elitám a odborníkům cítí jen pohrdání. V tomto sebevražedném smýšlení proti vzdělanosti je podporují populističtí gauneři jako Zeman. Investuje se tu do rozežraných důchodců, kterým se nechce pracovat, nikoliv do vědy. Akademická vědecká sféra má hanebné platy, a tak se mladí radši orientují humanitním směrem, jako ekonomové, manažeři, právníci nebo sociologové si totiž vydělají podstatně víc. Kdo si neváží vzdělanosti a vzdělaných lidí, ten pošlapává budoucnost svou i svých dětí.
Až se Vám doma rozbije záchod nebo elektrorozvod, tak si zavolejte docenta filozofie...Bože, Vy jste hlupák...
Prý - Bylo by potřeba jen sídliště upravit, zkulturnit veřejný prostor a dispozice bytů přeměnit na standard 21. století ,zbytečná práce , za 14 dnů to bude zase v 17 století jako teď.
Bydlel jsem v Janově od základní školy, bylo tam krásné bydlení, vše po ruce, bezva doprava a normální lidé, kteří se znali, většinou z bývalých vesnic. Janov tehdy nebyl součástí Litvínova, ale Hamru...Problémový dům tady byl jen jeden, blok F3, ale to se ještě dalo uhlídat. Poté, co se stal Janov součástí Litvínova, začalo sem zvolna proudit mnoho individuí odevšad z republiky...Byty šly do rukou spekulantů, kteří sem za levno nastěhovali nepřizpůsobivé, a to za přihlížení města, které Janov odepsalo...Mnoho normálních lidí se situací ještě nějaký čas bojovalo, ale nakonec to vzdali a z existenčních důvodů odešli...Když nechcete žít v bordelu, bát se o děti, o byt, o auto a nedejbože jít do konfliktu a mít pak ze života peklo...A tak má Janov z původních 10000 obyvatel asi tak 2500, zbourané domy, které já si pamatuji se záhonky a květinami před vchody, potok plný odpadků a zničené vše, co zničit jde. Potenciál romské kultury se tu projevil v plné síle. Pan autor o tom neví nic, nás, kteří si Janov pamatují jako pěkné místo k žití, nás by se měl zeptat...Ale to se asi nehodí...
Další demagogický tupec, se přihlásil dobrovolně na porážku. Já v Té energetice pracuji, opravdu mě nemusíte poučovat o tom, že jste si dokázal vygooglit vzoreček na Ohmův zákon. Melete blbosti, síť je o tom, aby se přizpůsobovala, stejně tak jako se přizpůsobuje silniční síť. Nebo si Vy chytráku myslíte, že když lidé přesedali z koní na auta. Tak tady všude byla plná síť benzínových pump, auto-pneuservisů a skvělá dálniční síť? Elektromobilita roste, roste i tam, kde žádný green deal není (Čína - USA), nikdo to tam nedožije. Ale to Vám gumám co za vším vidíte dotace, protože to nejste v mozečcích schopni pochopit, těžko vysvětlím. Jezděte si dál v benzínu, stejně jako dob něm zatím jezdím já. Ale nemelte sračky, že k nabíječkám je potřeba stavět mikroreaktor 😉. Co se týče ty životnosti. Opět a znovu, recyklace 96% chápeme to číslo? Tesla stojí 1200000, baterie do ní, se dá sehnat za 300000 no dobře když za 400000. Odkdy je 1,2M = 0,4M excelentní Ohmův matematiku? Po 8 letech baterie, ta baterie bude žít dál dalších 20 let jako úložiště pro FVE. Opravdu neunavujte, když tomu nerozumíte, neznáte chemii baterii a víte o tom tužku, neztrapňujte se tu. Tyhle hospodský povídálky miluju. Vídám je vždycky na diskuzích, kde je někdo s mozkem rozebere na šroubky a jediné co umí je se urazit a utíkat domů manželce se pochlubit jak to nandal tomu eko teroristovi 😂👍.
Skočte už honem do toho elektroauta, když je to tak skvělé a výhodné...Jak můžete ještě jezdit spalovákem...A postavte si ho v domě do garáže...Já už lithiovou baterii osobně viděl hořet, jestli vy ne, tak mi věřte, že to je fakt mazec. Nedá se s tím dělat naprosto nic, jenom počkat, až dohoří - i s domem...
Další demagogický tupec, se přihlásil dobrovolně na porážku. Já v Té energetice pracuji, opravdu mě nemusíte poučovat o tom, že jste si dokázal vygooglit vzoreček na Ohmův zákon. Melete blbosti, síť je o tom, aby se přizpůsobovala, stejně tak jako se přizpůsobuje silniční síť. Nebo si Vy chytráku myslíte, že když lidé přesedali z koní na auta. Tak tady všude byla plná síť benzínových pump, auto-pneuservisů a skvělá dálniční síť? Elektromobilita roste, roste i tam, kde žádný green deal není (Čína - USA), nikdo to tam nedožije. Ale to Vám gumám co za vším vidíte dotace, protože to nejste v mozečcích schopni pochopit, těžko vysvětlím. Jezděte si dál v benzínu, stejně jako dob něm zatím jezdím já. Ale nemelte sračky, že k nabíječkám je potřeba stavět mikroreaktor 😉. Co se týče ty životnosti. Opět a znovu, recyklace 96% chápeme to číslo? Tesla stojí 1200000, baterie do ní, se dá sehnat za 300000 no dobře když za 400000. Odkdy je 1,2M = 0,4M excelentní Ohmův matematiku? Po 8 letech baterie, ta baterie bude žít dál dalších 20 let jako úložiště pro FVE. Opravdu neunavujte, když tomu nerozumíte, neznáte chemii baterii a víte o tom tužku, neztrapňujte se tu. Tyhle hospodský povídálky miluju. Vídám je vždycky na diskuzích, kde je někdo s mozkem rozebere na šroubky a jediné co umí je se urazit a utíkat domů manželce se pochlubit jak to nandal tomu eko teroristovi 😂👍.
Ještě drobná poznámka. Můžete mi, prosím sdělit, jakou má cca cenu osmileté elektroauto bez baterie? Zeptejte se v bazarech, jak se prodávají ojeté elektromobily....
Další demagogický tupec, se přihlásil dobrovolně na porážku. Já v Té energetice pracuji, opravdu mě nemusíte poučovat o tom, že jste si dokázal vygooglit vzoreček na Ohmův zákon. Melete blbosti, síť je o tom, aby se přizpůsobovala, stejně tak jako se přizpůsobuje silniční síť. Nebo si Vy chytráku myslíte, že když lidé přesedali z koní na auta. Tak tady všude byla plná síť benzínových pump, auto-pneuservisů a skvělá dálniční síť? Elektromobilita roste, roste i tam, kde žádný green deal není (Čína - USA), nikdo to tam nedožije. Ale to Vám gumám co za vším vidíte dotace, protože to nejste v mozečcích schopni pochopit, těžko vysvětlím. Jezděte si dál v benzínu, stejně jako dob něm zatím jezdím já. Ale nemelte sračky, že k nabíječkám je potřeba stavět mikroreaktor 😉. Co se týče ty životnosti. Opět a znovu, recyklace 96% chápeme to číslo? Tesla stojí 1200000, baterie do ní, se dá sehnat za 300000 no dobře když za 400000. Odkdy je 1,2M = 0,4M excelentní Ohmův matematiku? Po 8 letech baterie, ta baterie bude žít dál dalších 20 let jako úložiště pro FVE. Opravdu neunavujte, když tomu nerozumíte, neznáte chemii baterii a víte o tom tužku, neztrapňujte se tu. Tyhle hospodský povídálky miluju. Vídám je vždycky na diskuzích, kde je někdo s mozkem rozebere na šroubky a jediné co umí je se urazit a utíkat domů manželce se pochlubit jak to nandal tomu eko teroristovi 😂👍.
Milý pane, teď jsem si vaši reakci otevřel, a nestačím se divit...Umíte jen urážet a vztekat se. Nic o mně nevíte, ani to, čím se zabývám a jaké mám vzdělání. Jste zdárný příklad toho, proč nemá cenu chodit na tyto diskuse...Trošku mi je Vás líto...Elektromobilita není jediná možnost, je to pouze jedna z alternativ, ale v současné podobě je to slepá cesta. On to trh již brzy ukáže...
Zase a opět lež vedle lži. Phase-shift trafo opravdu neslouží k vyrovnávání sítě. Ekologie baterii je samozřejmě vyřešena a funkční 96% účinnost. Ten zbytek o EU nechám bez komentáře. S lithiem jste opět vedle. Zkuste se někdy podívat jak se těží ropa, jak moc je ekologická včetně katastrof v oceánech atd. Co je potřeba na výrobu benzínu a nafty a co všechno se těží kolem. Zkusil bych min poslouchat starého u piva jak blije kolem sebe a studovat. Protože názory a informacemi jste 10 let zaspala.
Vážený pane, každý, kdo ví, že P= U.I, taky ví, že bychom museli u dálničních nabíječek stavět jaderné bločky, protože se takový výkon nedá jen tak někam přenést. A také je velmi eko, že na dobu životnosti spalovacího auta, potřebujete dvě elektrická, protože po osmi letech je po baterii a nová stojí víc než auto, takže by jí koupil jenom blázen...Je to celé nesmysl, který funguje jen na dotacích. Musí přijít něco jiného, je to slepá cesta, brzy se to ukáže...
16
Sledujících
9
Sleduje
16
Sledujících
9
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Slušný názor. Díky
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Moc děkuji. T K.