Je to divné, ale asi to fakt existuje. Ano bude to možná panika z uzavřeného prostoru. Jednou, naštěstí ještě na letišti před odletem začalo v letadle něco mírně kouřit, let pak byl zrušen, ale čekalo se 30 minut na schodky. Banalita ale moc dorý pocit to není. Především kdyby to nastalo za letu.
Podobně se divili jak lidé skákali z mrakodrapu když hořela dvojčata. Jenže když za nimi hořelo a teplota už byla nesnesitelná, co vám zbyde.
No nic fuj.
Tak u dvojčat s ohněm za zády bych se fakt nedivil, to by skočil asi každý než uhořet. Ale vyskakovat z letadla na jistou smrt, když se vlastně uvnitř letadla nic neděje je labilita a takový člověk by měl hajat na lůžku.
Nemá to důvod. V Německu taky nejezdí profíci ve třech pruzích a žádný armageddon se nekoná. A že jsem tam už 250 taky jel.
Ale samozřejmě tam jsou nehody…co si vy němcofilové furt myslíte? Jak mají Němci nejlepší auta, nejlepší předpisy, žádné nehody??
To co jsem napsal, jsou jasný a pádný argumenty, stačí se projet po dálnici. Každou chvíli to tam někdo zaseknutý za kamionem pošle. Sice za nim jede jakou dobu, ale jak se někdo přiblíží, tak to pošle do levého v 90 rychlosti.
Často se stává, že do levého pruhu to posílají střelci co jedou pomalu a je jim jedno, že tam jede rychle jedoucí vozidlo. Ve 130 se to dá poměrně snadno vyřešit (pokud se věnujete řízení), ale ve vyšší rychlosti a obzvlášť přes 200 už je to skoro nemožné a způsobí obrovský karambol a smrťáky. Takhle rychle jet je hazard a člověk musí tak akorát doufat, že mu tam nikdo nevjede. Proto máme omezení na 130, má to svoje důvody. Kdyby na silnicích jezdili jenom profíci a lidi co se věnují řízení, tak by mohlo být bez omezení. Nebo mít minimálně 3 pruhy.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ne, už máte smůlu vy zloději odporní, do billy už nejdu. Snad se tak zachová co nejvíce lidí, kteří mají na výběr. Je to jako restaurace, která dostane hrozné recenze, taky se na to lidé podívají a půjdou jinam.