Článek mi přijde trochu mimo. Je to o tom, jak si to kdo umí zorganizovat ,zařídit a jak prostě stíhá. Sousedka naproti u nás měla dvě děti a při mateřské v klidu vystudovala vysokou školu. A rozhodně své děti nezanedbávala.
Navíc většinou jsou na to dva, ne? byl jsem zvyklý pomáhat, nakupovat, uklízet, přebalovat, chodit s dětmi ven... Neviděl jsem v tom žádný problém A přišlo mi to naprosto normální a dělal jsem to rád.
Mně by zajímalo, jak to bude celé řešené. V současné době totiž za to, že je zaměstnanec zdravotně způsobilý k práci, zodpovídá zaměstnavatel a k tomu právě má ten lékařský posudek.
Jak to nyní bude dělat, když nic nebude mít? Že by konečně začal mít za sebe zodpovědnost sám zaměstnanec? A sám by se ve vlastním zájmu začal o své zdraví starat?
Proč koloběžky ne a kola ano? Čím je kolo víc?
Místo zákazu bych jen dal jako povinnost mít koloběžku pojištěnou, musí vzadu a vpředu svítit. Řidič musí dodržovat dopravní předpisy.
A firma, která koloběžky, ale i kola, pronajímá, musí zajistit řádné odstavování na místech k tomu určených, ať se to neválí všude možně.
Řetězce si na sebe vydělají jinde a tyto drobné pokuty ani nepocítí. Pokuta by měla vycházet z ročního obratu a být jasně řečeno "od xx %".
jinak dobrý začátek.
Ještě bych navrhoval, že zlevněné zboží musí být po celou dobu slevy dostupné a v dostatečném množství. Ne jako u nás v Penny, že takové ty super bomby jsou jen 5 min po ranním otevření prodejny pro pár nejrychleji pajdajících důchodců.
Naši zákonodárci by se měli začít chovat ke státnímu majetku (silnice) jako správní a řádní hospodáři. A ne neustále podléhat nějakým lobby autodopravců.
Co třeba svěřit vážení automobilů několika soukromým firmám které budou žít ze zisku z vybraných pokut těchto vážení? Určitě budou výrazně efektivnější než státní úředníci, kteří na efektivní řešení nemají zájem, protože by to znamenalo opravdovou práci.
No a pokud se k tomu přidá změna legislativy, která toto umožní a navíc se výrazně zpřísní sankce, mohlo by se to podařit. Co třeba automobil přetížený o víc než 10% automaticky zabavit i s nákladem?
Je to správná cesta, jak začít omezovat čoudy ze starých nebo rozbitých auťáků. Ale zároveň by měli začít měřit auta co odjíždějí z STK a rovnou zavírat ty nepoctivé STK, kde kouřící automobil projde.
A nestačilo by náhodou místo drahého zařízení začít obcházet zaparkované automobily a prostě jim šáhnout do výfuku, zda je čistý nebo špinavý?
Pokud ty vlaky a autobusy z toho parkoviště nebudou jezdit každých 15 minut a čekání na příslušný spoj prodlouží cestu na násobek cesty autem tak to stejně nikdo využívat nebude.
A hlavně že tam budou vyhrazená parkoviště pro elektromobily a kola. Už vidím, jak se tam někdo řítí z dálky na kole ve větru a dešti
A opět další regulace, omezování, zakazování z pera úředníků EU.
To by mne zajímalo, která strana v EU parlamentu měla toto ve volebním programu a byla většinově zvolena.
Nějak si nemohu vzpomenout, kdy přišlo z Bruselu nejaké pozitivní sdělení.
Dřív lidí utíkali z Evropy před Hitlerem nebo komunisty, teď začnou utíkat před EU.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Všechny země, které toto provádí životnímu prostředí, by měly mít zákaz vyvážet svou produkci do vyspělého světa, minimálně do Evropy a USA. Ono by je to donutilo začít se chovat trošku zodpovědně.
V Evropě si likvidujeme hospodářství, abychom omezili každý gram CO2 u automobilů a Indie Čína a další tohle vypouštějí do vzduchu.
Je to výsměch.
2 odpovědi