Mně by zajímalo, jak to bude celé řešené. V současné době totiž za to, že je zaměstnanec zdravotně způsobilý k práci, zodpovídá zaměstnavatel a k tomu právě má ten lékařský posudek.
Jak to nyní bude dělat, když nic nebude mít? Že by konečně začal mít za sebe zodpovědnost sám zaměstnanec? A sám by se ve vlastním zájmu začal o své zdraví starat?
Proč koloběžky ne a kola ano? Čím je kolo víc?
Místo zákazu bych jen dal jako povinnost mít koloběžku pojištěnou, musí vzadu a vpředu svítit. Řidič musí dodržovat dopravní předpisy.
A firma, která koloběžky, ale i kola, pronajímá, musí zajistit řádné odstavování na místech k tomu určených, ať se to neválí všude možně.
Řetězce si na sebe vydělají jinde a tyto drobné pokuty ani nepocítí. Pokuta by měla vycházet z ročního obratu a být jasně řečeno "od xx %".
jinak dobrý začátek.
Ještě bych navrhoval, že zlevněné zboží musí být po celou dobu slevy dostupné a v dostatečném množství. Ne jako u nás v Penny, že takové ty super bomby jsou jen 5 min po ranním otevření prodejny pro pár nejrychleji pajdajících důchodců.
Naši zákonodárci by se měli začít chovat ke státnímu majetku (silnice) jako správní a řádní hospodáři. A ne neustále podléhat nějakým lobby autodopravců.
Co třeba svěřit vážení automobilů několika soukromým firmám které budou žít ze zisku z vybraných pokut těchto vážení? Určitě budou výrazně efektivnější než státní úředníci, kteří na efektivní řešení nemají zájem, protože by to znamenalo opravdovou práci.
No a pokud se k tomu přidá změna legislativy, která toto umožní a navíc se výrazně zpřísní sankce, mohlo by se to podařit. Co třeba automobil přetížený o víc než 10% automaticky zabavit i s nákladem?
Je to správná cesta, jak začít omezovat čoudy ze starých nebo rozbitých auťáků. Ale zároveň by měli začít měřit auta co odjíždějí z STK a rovnou zavírat ty nepoctivé STK, kde kouřící automobil projde.
A nestačilo by náhodou místo drahého zařízení začít obcházet zaparkované automobily a prostě jim šáhnout do výfuku, zda je čistý nebo špinavý?
Pokud ty vlaky a autobusy z toho parkoviště nebudou jezdit každých 15 minut a čekání na příslušný spoj prodlouží cestu na násobek cesty autem tak to stejně nikdo využívat nebude.
A hlavně že tam budou vyhrazená parkoviště pro elektromobily a kola. Už vidím, jak se tam někdo řítí z dálky na kole ve větru a dešti
A opět další regulace, omezování, zakazování z pera úředníků EU.
To by mne zajímalo, která strana v EU parlamentu měla toto ve volebním programu a byla většinově zvolena.
Nějak si nemohu vzpomenout, kdy přišlo z Bruselu nejaké pozitivní sdělení.
Dřív lidí utíkali z Evropy před Hitlerem nebo komunisty, teď začnou utíkat před EU.
Pokud se nezačnou důsledně zavírat STK, které pouští kouřící auta, bude jich na silnicích stále plno. Je to ale začátek dobré cesty, ale pořád je to málo.
Do Prahy, Brna, Ostravy by měly mít zákaz vjezdu vozy, co nemají aspoň EURO IV a nafťáky navíc jen s filtrem. Jednak by to trošku omezilo dopravní špičky (než si dojíždějící pořídí novější auta) a hlavně by čoudu bylo mnohem méně.
A argument, že někdo nemá na lepší, neobstojí. Nevidím jediný důvod, proč mám kvůli někomu dýchat rakovinotvorné částice. Když na auto nemá, ať jezdí vlakem nebo busem. Ještě ušetří. Nebo ať nechá auto na kraji města a dojede tím vlakem nebo busem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Článek mi přijde trochu mimo. Je to o tom, jak si to kdo umí zorganizovat ,zařídit a jak prostě stíhá. Sousedka naproti u nás měla dvě děti a při mateřské v klidu vystudovala vysokou školu. A rozhodně své děti nezanedbávala.
Navíc většinou jsou na to dva, ne? byl jsem zvyklý pomáhat, nakupovat, uklízet, přebalovat, chodit s dětmi ven... Neviděl jsem v tom žádný problém A přišlo mi to naprosto normální a dělal jsem to rád.
1 odpověď