To jste zaspal pět let. Nyní polévka min. 39 Kč. A dál? sm.řízek,brambor 124 Kč, francouzské brambory 99 Kč, guláš 119 Kč, svíčková 149 kč atd atd...a nápoje od 15 Kč. Takže kde je 149 kč za všechno?? Chodím tam dost často,aby ty ceny znal.
To se musíte pořádně rozhlédnout.
Jednak to menu nemají každý den, ale inzerují to pouze na cedulích nad výdejnou jídla. Vždy u názvu hlavního jídla je to malými písmeny napsanými pod ním. Chodím do Globusu Praha 9 Černý Most, tam to běžně funguje
Proč koloběžky ne a kola ano? Čím je kolo víc?
Místo zákazu bych jen dal jako povinnost mít koloběžku pojištěnou, musí vzadu a vpředu svítit. Řidič musí dodržovat dopravní předpisy.
A firma, která koloběžky, ale i kola, pronajímá, musí zajistit řádné odstavování na místech k tomu určených, ať se to neválí všude možně.
Řetězce si na sebe vydělají jinde a tyto drobné pokuty ani nepocítí. Pokuta by měla vycházet z ročního obratu a být jasně řečeno "od xx %".
jinak dobrý začátek.
Ještě bych navrhoval, že zlevněné zboží musí být po celou dobu slevy dostupné a v dostatečném množství. Ne jako u nás v Penny, že takové ty super bomby jsou jen 5 min po ranním otevření prodejny pro pár nejrychleji pajdajících důchodců.
Tak to je. V referendech rozhoduje moudrý lid a tak se stavět nebude nic. Všude někdo bydlí. Támhle se nebude stavět, tam se nepovolí zahraniční investice za miliardy s přínosem tisíce pracovních míst a tady přehrada. A potom se bude nadávat na politiky, že nic nedělají a za všechno můžou....
jj, prostě jsme Češi... Každý se chce vozit po dálnicích, ale nikdo ji nechce za barákem. Každý produkuje odpad, ale skládku nebo spalovnu za domem nechce nikdo.
V Opavě volili ANO, nemají přehradu
Logické a pravdivé .
Zřejmě tak bude i nadále .
tady přece vůbec nejde o ANO ani o hejtmana. Tady jde o naprostou pomalost státu při vyvlastňování pozemků na stavby ve veřejném zájmu. Zákon je třeba změnit a být prostě důslednější v jeho uplatňování. Vzít kupní cenu, nabídnout odkup za 150% a když nepřijme, rovnou vyvlastnit za 120% ceny. Rychle a jednoduše.
Naši zákonodárci by se měli začít chovat ke státnímu majetku (silnice) jako správní a řádní hospodáři. A ne neustále podléhat nějakým lobby autodopravců.
Co třeba svěřit vážení automobilů několika soukromým firmám které budou žít ze zisku z vybraných pokut těchto vážení? Určitě budou výrazně efektivnější než státní úředníci, kteří na efektivní řešení nemají zájem, protože by to znamenalo opravdovou práci.
No a pokud se k tomu přidá změna legislativy, která toto umožní a navíc se výrazně zpřísní sankce, mohlo by se to podařit. Co třeba automobil přetížený o víc než 10% automaticky zabavit i s nákladem?
Je to správná cesta, jak začít omezovat čoudy ze starých nebo rozbitých auťáků. Ale zároveň by měli začít měřit auta co odjíždějí z STK a rovnou zavírat ty nepoctivé STK, kde kouřící automobil projde.
A nestačilo by náhodou místo drahého zařízení začít obcházet zaparkované automobily a prostě jim šáhnout do výfuku, zda je čistý nebo špinavý?
Pokud ty vlaky a autobusy z toho parkoviště nebudou jezdit každých 15 minut a čekání na příslušný spoj prodlouží cestu na násobek cesty autem tak to stejně nikdo využívat nebude.
A hlavně že tam budou vyhrazená parkoviště pro elektromobily a kola. Už vidím, jak se tam někdo řítí z dálky na kole ve větru a dešti
A opět další regulace, omezování, zakazování z pera úředníků EU.
To by mne zajímalo, která strana v EU parlamentu měla toto ve volebním programu a byla většinově zvolena.
Nějak si nemohu vzpomenout, kdy přišlo z Bruselu nejaké pozitivní sdělení.
Dřív lidí utíkali z Evropy před Hitlerem nebo komunisty, teď začnou utíkat před EU.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Někteří to dělají - uklízí po sobě (nebo lépe čistí kola ještě na poli)
7 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
tak takový u nás (Neratovice a okolí) neexistuje