On se asi těžko napakuje 🙄. Aspoň by byly peníze na nemocné děti a nemusely by se provádět sbírky. Nebo by byly peníze na věci, které si nyní musíme připlácet.
Samozřejmě, že se nenapakuje. Leda jestli to není placený provokatér - ti ale dostávají jenom drobečky, co padají velkým farmaceutickým koncernům od talíře. Ty právě financují lidi jako je soudružka primářka. Výrobu přesouvají do zemí, kde není dostatečná kontrola a je tam korupční prostředí plus levná pracovní síla. Proč asi, že?
Strana a vláda měly řídící funkci, tak se na tom nějak musely podílet. A mimochodem, to, že mi příjmení končí na "a", neznamená, že jsem žena.
Aha, Pardon. Já jsem myslel, že "Zbyněk" je příjmení (jako moderní žena bez -ová) a Šeděnka takové milé ženské křestní jméno 🙂 PS: Tak jó, no, když myslíte: Za komoušů tedy nikdo tady nemakal, jenom ti, co byli ve straně. Čest práci, soudruhu!
Taky jsme kdysi jeli z Ostravy do Prahy do divadla. Měli jsme v Praze exkurzi ze střední školy. Přímo z vlaku jsme šli do divadla. Dávali Věc Makropulos. Je zajímavé, že i když to bylo za totáče, my jsme to představení v pohodě stihli. Jak to ti komunisti tehdy dělali?
Paní, odpovím Vám: NIJAK. Pracovali železničáři. Ti to "dělali". Komu istě sd scházeli na aktivech, kde kecali o věcech, kterým nerozuměli.
Copak, že by se Magistrála měla "humanizovat" je bez debat. Tohle je pomsta komunismu pražákům...
Jenže dokud nebudou dostavěny okruhy, je to utopie.
Takže jestli pro to chcete udělat něco smysluplného běžte demonstrovat za jejich dostavbu.
Brzdit dopravu a přilevat tak oheň je jen exibicionismus a hloupost...
"Magistrála" je svou podstatou nehumánní (její účel je znám, nemusím vysvětlovat). Humanizovat ji, tvrdím já, nelze. Je potřeba vrátit prostor "Magistrály" do normálu. Pro automobilovou dopravu existují jiná řešení a alternativy. Ale o těch se mluvit jaksi nehodí.
akreditace je možná písemná ale rozhodnutí zda se udělí či neudělí je individuální
.... a ne na podobné akce mohou jen předem pozvané (akreditovaní) novináři
.. srovnávatzdravotnís tav prezidentacož je pro občany důležitá informace s jeho soukromým suverenním rozhodováním koho pozve či nepozve je poněkud zcestná 😄
proč někoho pozve či nepozve je čistě jeho věc a veřejnosti do toho v praxi nic není
byť je možné že se k tomu nějak vyjádří kvůli zájmu novinářů
Inu, zcestné to být nemůže, maximálně by to mohlo být scestné. Přesto si nemyslím, že by Vás mé srovnání mělo takto pohoršovat. Ale jestli jsem něco napsal pohoršlivě, tak se omlouvám. K věci: Akreditace může být na konkrétní akci nebo dlouhodobá. Na konkrétní akci se akredituje podle předem oznámených podmínek. Článek by bylo tedy potřeba doplnit přehledem těchto podmínek. Pak si udělejme závěr, zda se na podmínky hraje, nebo nehraje. Napovím, k čemu by to mohlo být dobré: V některých zemích platí, že na podmínky se hraje, v jiných to spíš neplatí. Myslím, že je zbytečné se ptát, v jaké zemi bychom chtěli žít ;-)
jaké chcete předpisy ..... jde o interní rozhodnutí hradu ... prostě je za to rozhodování někdo z prezidentova týmu odpovědný proto zeman nedával akreditace polovině českých médii neoť se mu nelíbilo co píšou
žádný zákon toto neupravuje ... ani neexistuje žádné právo akreditaci získat je to v praxi čistě rozhodnutí hradu
proč přišla oakreditaci dotyčná se možná dozvíme možná ne ...
možná se chovala závadně
možná nějaká horká hlava z ochranky viděla rusa automaticky jako bezpečnostní riziko
možná před ní varovala biska
možná neměla žádost v pořádku
čert ví co se tma odehrálo .. můžeme skutečně pouze hádat
No, podle mých představ přece je akreditace písemná. Potom musejí existovat i písemná pravidla pro její udělování a odnímání. Jako všechno. "Litera scripta manet". A dále bych si troufl tvrdit, že tiskovka byla veřejná, nikoli soukromá akce. Obecně se tvrdí, že veřejnost má právo vědět, zda (ne)má pan prezident rýmu. Tak potom jak to, že by najednou neměla právo znát i důvod tohoto jednání?
jistě že ano
akreditace novinářů v případě hradu je jednorázové povolení účasti na akci vyřízené předem 😉
hrad jej může kdykoliv zrušit ... v podstatě z jakýchkoliv důvodů
kdo tento pokyn vydal nikdo neví ... ale dotyčné zrušení vzkázala ochranka a vykázala ji z hradu
Aha. Ale tyto informace nejsou ve článku. Proto se na to ptám. A prosím, věděl byste, podle jakých předpisů se toto zacházení s akreditacemi řídí? Jestli to víte, tak děkuji předem.
Přesně. Psal jste o komunismu jako o náboženství, já oponuji, že jím není, protože je to sice víra, ale každá víra není náboženství, protože podmínkou náboženství je víra v Boha; víra ve vítězství komunismu není víra v Boha. Takže teď už byste měl vědět, proč toto píšu. O tom, že většina byla nevěřících, jste nic nepsal, ale to by moc nesedělo ani s náboženstvím: že se jako věřící tváří i nevěřící, to se děje pod tlakem každé víry, zvlášť když se zprofanovala. Pokud by šlo jen o tyranii, v jejíž ideologii nevěří nikdo, ani mocní, pak by se nedalo mluvit o víře, a tudíž ani o náboženství. Prázdné rituály nejsou náboženství.
Nebojte, já Vám rozumím. A nejste zdaleka první, kdo takto argumentuje - i já jsem dříve zastával tento názor. Nicméně označovat komunistické rituály za "prázdné" nemusí opravdu odpovídat pravdě, ačkoli bych s tím souhlasil na 100%, pokud mluvíme o období "normalizace". Ale komunismus není jen normalizace! Komunismus rozhodně náboženstvím je a komunisté byli zpočátku rozhodně lidmi věřícími! A to hluboce věřícími! Pramenem nedorozumění jest tady Vaše vyvozování argumentů, že "podmínkou náboženství je víra v Boha; víra ve vítězství komunismu není víra v Boha". Ale náboženství není o tomto. Jde o vyšší moc. A komunismus jednoznačně ve vyšší moc a vyšší cíle věří. Věřící prostě MUSÍ VĚŘIT. Věřit v to, že klasický "bůh" neexistuje, ale že je tu něco jiného a že "ateistická věda to prokáže". A to je právě ta víra. Neexistenci Boha nelze dokázat. A proto byla vytvořena celá věrouka popírání Boha, celý náboženský systém symbolů a svátků, vše "na věčné časy", kdy věčný život přešel z příslibu ráje na příslib věčného komunismu, který byl v té věrouce takovou něčím jako "nirvánou". A vidíte, i přes to, že je naprosto jasné, že ateismus (v našem případě v odnoži komunismu) je náboženstvím, tak drahně lidí ve východním bloku tuto jasnou skutečnost tvrdošíjně odmítá. A právě tímto se zrcadlí pozůstatky té doby v nás: Oni, ti kněží, nás přesvědčovali o tom, že od náboženství jsme "osvobozeni". Ale jaké osvobození to bylo? Tmářství za tmářství bylo vyměněno. Ale oni nás přesvědčovali, že nás osvobodili od náboženství. Přitom jen nahradili jedno náboženství jiným.
Každá víra je víra, i ta vaše nebo ta moje. Ale každá víra není náboženství.
Děkuji za vyjádření. Píšete hezky. Nicméně nevím, proč mi toto píšete. Já jsem nikde nepsal o víře (tu měl každý věřící komunista jinou - většina byla nevěřících, šlo jim jen o získání bytu či např. možnosti studia VŠ pro dítě. Ne tak např. Gustáv Husák nebo Artur London atd.), psal jsem o náboženství, což je celý praktický systém, tj. způsob vyjadřování postojů a pocitů. Tak bych si to nějak dovolil zformulovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jen bych potřeboval vysvětlit výraz šup zpátky. Jak přesně technicky si to představujete. Protože když někomu vyslovíte vyhoštěni a nežádoucí , to je sice pěkné,ale ještě jsem neviděl nikoho kdo se toho zalekne,poběží na nejbližší nádraží aby dostál liteře zákona a koupí si jizdenku do té své původní pr…le !
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Opravdu Vám není nápadné, že některé země dělají, že se nemohou problematických migrantů zbavit, zatímco jiné tento problém jaksi nemají, ačkoli tam je situace vhodná pro každého, kdo ochranu potřebuje? A jak je možné, že azylanti ve "sjednocené" Evropě požívají ochrany a dávek s tím spojených v několika zemích najednou a ony ty státy dělají, že to nevědí. Asi to bude celé nějak tak trochu jinak, že?
1 odpověď