Nesmysl.
Napěťová soustava 3000V versus 25 000V nemá vůbec nic společného s tímto mostem.Výhoda napěťové soustavy 25 000V je úplně v něčem jiném.Jen ve zkratce aby jste nevěřil všemu,co vám nakukají firmy zainteresované na výstavbě mostu,tedy pokud vy sám z tohoto nemáte profit:
Výhoda něpětové soustavy 25000V oproti 3000V :
1) při přenosech el.napětí trolejí vznikají velmi malé ztráty
2) lze přenášet vysoké výkony
3) není třeba stavět transformační stanice co cca 20-30km
Napěťová soustava s tím má hodně co společného. U současného mostu není možné použít 25 kV z důvodu izolačních vzdáleností.
Všechny ty studie za záchranu mostu úmyslně zapomínají na jednu věc. Současný most není možné použít s napěťovou soustavou 25 kV. Jakmile dojde k přepnutí pražského uzlu, tento most bude nepoužitelný. Jakákoliv oprava by tedy byla pouze na cca deset až patnáct let.
Dále je možné provozovat tramvaje na Výtoni pouze na výjimku, kterou by nebylo možné při větší změně získat znova. Nový most to vše řeší. Včetně bezbariérového přechodu pro pěší a cyklisty
tak jste mladý a rád pohádky .. ale i běžné pohádky mají spousty moudra v sobě, ta vaše nikoliv .. chce to vidět souvislosti, ale to přijde časem
Fotka kterou mám v profilu je z google stará asi patnáct let, takže s nějakou poučováním jděte někam. Moc dobře vím pozadí na Ukrajině. Stále je to samostatný stát a Rusku není nic do toho, co tam dělá. Proč ukradlo Krym zrovna v době, kdy byly nalezeny rozsáhlá nová naleziště zemního plynu a ropy u Krymu? Náhoda? Proč v době, kdy začínala nálada na Ukrajině se otáčet směrem na západ, "bývalí" agenti Ruska se stali separatisty na východě? Válka na Ukrajině začala dávno a to kvůli Rusku, ničemu jinému. Ano, Ukrajina udělala spoustu špatných rozhodnutí, ale Rusko do toho nic není. Rusko jenom nesneslo, že se mu zmenšuje sféra vlivu
Jsem zastáncem výpočtu platů politiků a dalších skutečně z minimální mzdy. K úpravě dát jen doplněk, o poměru jejich platů oproti mediánu s nějakým % rozmezím. Zároveň tvrdě snížit stanovené náhrady na telefony, dopravu, ubytování a pod. Pokud se některým politikům případné úpravy nelíbí, mohou odstoupit, případně nekandidovat.
Vzhledem k tomu, že politici o minimální mzdě přímo rozhodují, tak by byla velká motivaci ji tlačit nahoru. Až za úroveň, co je vhodná pro ekonomiku. Naopak navázání na průměr nebo medián je ideální. Odráží to stav ekonomiky. Ideálně tento průměr/medián počítat pouze že soukromého sektoru
Minimálni mzdu pobírají téměř všichni zaměstnanci v soukromém sektoru a zbytek podle dohody s majitelem bokem na ruku , únik na daních nezanedbatelný!!!A další nešvar který vlády ODS ,KDU a této čtyř koalice před měsícem ještě pětikoalice tiše tolerují "Švarcsistem!!!
Co takhle se nad tím zamyslet? Pokud by byla pravda co říkáte, jak průměrná mzda, tak hlavně medián mzdy by byl blízko minimální. Což je samozřejmě nesmysl
Tohle je otázka nastavení. Zvedající závory matou lidi, jsou zdroj nebezpečí.
Příklad je Japonsko, fungovat to může.
Není to otázka nastavení. Je to otázka senzoriky na přejezdu. Pokud bychom chtěli zabránit tomuto zvedání, bude potřeba přibližovací úsek rozdělit na dva nebo ho udělat delší a tím prodloužit dobu mezi začátkem výstrahy a průjezdem vlaku. První je drahé, druhé zmenší kapacitu a ještě více lidí bude přejezdy ignorovat protože blikají dlouho do předu. Ano, není to problém udělat, ale je důvod proč se to nedělá. Bohužel spousta lidí není schopna pochopit, že světla jsou indikace na přejezdu, ne závory. To je stejné, jako by ignorovali červenou na křižovatce, protože tam nejsou závory
Zase rychlost, pouze a jen rychlost. Asi to prostě potřeboval. Škoda že tací druhou šanci už nedostanou. Aspoň že sebou nevzal nevinné. Spolujezdec ať se brzo uzdraví 🫤
Většina podobných nehod není o rychlosti, ale tom, že řidič nedává pozor nebo nedodržuje bezpečnou vzdálenost. Zde spíše nedával pozor a narazil do návěsu. Také mohl usnout
Úplně obyčejné pohybové čidlo pozná, že se něco někde vyskytne a nemá tam být. Co je na tom tak složitého ? Když svítí červená, nemá tam nic jet. Pořád je lepši 99% spolehlivost než nic. Detekce pohybu funguje všude a spolehlivě, ostatně spousta zařízeni ji používá. Auta maji radary a taky fungují a nikdo nespekuluje jestli je to 99 nebo 100 nebo 98 %, prostě fungují. Pořád je to lepší než lidský faktor. Jak tam byste vyjádřil procenta ? 50 nebo 90 % ?
Je vidět že vůbec nemáte představu.
99% spolehlivost vy znamenala, že 65 vlaku denně zastaví kvůli chybě TZZ. To je absolutně nepřijatelné číslo, znamenalo by kompletní rozpad grafikonu. Lidí mají dneska daleko vyšší spolehlivost než 99%.
Fotobuňka je opravdu krásný nápad. Takže tam proběhne třeba srnka a zastaví to trať? A pokud bychom tam něco takového dali, jak to chcete dostat na vlak. Uvědomte si, že TZZ o kterém mluvíte máme docela rozumné (minimálně na hlavních tratích), ale nemáme jak informace dostat na vlak. Je smutné, jak železnice zaspala dobu, ale vaše návrhy jsou úplně nesmyslné. Radar u vlaku, co má zábrzdnou vzdálenost kilometr? Jak by to asi fungovalo?
Většinu problémů se zabezpečením řeší ETCS, po novém roce začne výhradní provoz na koridorech, poté se uvidí reálná data, jak moc to pomohlo
Gps funguje s přesností ( tedy tou přístupnou veřejnosti) 40 cm. Tedy tak to řikaji geodeti, prý i 20 cm ale nechávaji si rezervu co kdyby...
I kamera na křižovatce pozná, že jedete na červenou a dostanete pokutu.
GPS opravdu nezvládne za jízdy ve vyšší rychlosti přesnost 40 cm. Porovnávat statické měření s měřením za jízdy skutečně nejde.
Kamera to pozná, ale s jakou spolehlivostí? 99%? To je o mnoho řádů nižší spolehlivost než je vyžadována u vlaků
To je takový problém sledovat aktuální polohu, směr a kolej on-line či vysílat kódované rádiové vlny? Vždyť to je zadání sotva na semestrální práci na FEL. Vlaky pak mohou automaticky zastavit už za první špatně projetou výhybkou
Kolik studentů FEL ví co je to SIL? Natož aby podle toho dokázali navrhnout a certifikovat zařízení. Normy na železniční zabezpečení jsou velmi přísné, co je na jednu stranu správné, ale vede to k vysoké ceně a dlouhé době implementace
Technika se drahám už léta vyhýbá, i takové GPS je pro ně neznámý pojem.
K čemu je vám GPS na trati, kde je víc kolejí vedle sebe? Tam opravdu GPS neřeší nic.
Většinu problémů se zabezpečením jízdy vlaku Reis ETCS, bohužel cena je vysoká a tedy rychlost implementace nízká. Na druhou stranu, zde udělal chybu výpravčí a poslal vlak přes PN má obsaženou kolej. Nejsem si jistý, jak funguje PN u ETCS, je možné že tomuto by stejně nezabránilo
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A řeší nový most svoji údržbu, nebo dopadne po letech stejně s péčí řádného hospodáře?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
O tom, že bude vyšehradský most nahrazen novým se rozhodlo někdy v osmdesátých letech. Proto se od té doby údržba zanedbávala, protože odhad byl, že s minimální údržbou most vydrží do stavby nového. To že se nám nedaří postavit nový most v té době nepředpokládali. Stejně tak by to jenom údržba neřešila. Tento most má konstrukčně nevhodné části, které nelze udržovat (dle ústavu ČVUT, které monitoruje most) a údržba nijak neřeší vysokocyklovou únavu. Údržba v případě takového mostu znamená výměna dílů za nové.
Nový most má být pro údržbu jednoduší (nejsem projektant mostů, takže to nedokážu posoudit).
1 odpověď