Závodníci jezdí po uzavřených a schválených tratích a nejen rallye , ale i silniční motocykly R zety a další motoristické soutěže. a bez diváků by to nebylo ono jako v každém sportu, kromě toho přinášejí finance které jsou zejména v motorismu velmi potřebné. Velkou odpovědnost zde leží na pořadatelích, kteří by se měli věnovat v první řadě dohlížení zda jsou diváci v bezpečných pro ně určených místech. Chápu, že každý chce vidět ta nejzajímavější úseky ale to je právě práce pořadatele Jestliže stojí na vnější straně zatáčky, ale ze zkušenosti vím, že "odehnat" je odsud je těžké a jestli pak auto vylítne po tečně většinou už po nájezdu do ní stává se srpem který smete všechno co mu co mu stojí v cestě a většinový názor těchto hazardérů , že stačí uhnout jsou zcela mimo mísu. Pamatuji ještě motocyklové závody tzv. Táborské Benešovi okruhy na normálních silnicích kdy se ve středu uzavřely silnice okruhu, další 2 dny jezdily mycí vozy, vozily se balíky slámy které se upevňovaly na nebezpečná místa, následovaly dva dny tréninku (placené) a v neděli byl hlavní závod. Byl jsem tenkrát ještě žákem ZDŠ přesto mě rodiči bez váhání pustili a naše klukovská parta prožívala nezapomenutelné chvíle a když nám Franta Šťastný hodil při čestném kole věnec byli jsme v sedmém nebi. Nikomu se nikdy nic nestalo protože nařízení pořadatelů byla pro nás zákon. A podobných okruhů bylo v republice víc a oblíbili si je i závodníci. Takže když se budou dodržovat pravidla bude motoristický sport stejně zajímaví i dál.
Debilní sport
Takže my budeme mít možná za 6 let trať rychlovlaků mezi dvěma prd*lemi, zatímco Japonci mají rychlovlaky od roku 1964, Němci od roku 1991, i Poláci mají vlaky, které jezdí i 250 km/h.
Meanwhile here in Czechia SSSR to máme "plány" a současné vlaky vás horko dostanou za 2 hodiny 120 km (když to jde dobře).
Praha - České Budějovice - musíte přestupovat ve Veselí, jedete tak 2:30 hodiny a je to cca 150 km.
Varšava - Poznan - nejrychlejší spoj 1:30 hodiny a vzdálenost cca 300 km.
Vítejte ve středověku.
Praha České Budějovice 2:30 to jte vzal kde?
Doporučuju číst pozorně.
Kdo má hundaje kundaje
TSI je hlavně motor, který se nehodí na krátké jízdy a zároveň jeho cena i cena servisu bude vyšší než motoru jednoduššího. To je ten zásadní problém. Pokud chceme auto pro masy, tak ty na něj musí být schopné našetřit a zároveň je takové auto nesmí nákladově sežrat.
A nyní otázka: proč vynechávat konkurenci jako i30 nebo třeba Dacii (která mimochodem přebrala škodovce pozici onoho "smart" inovátora?) Když mám na auto řekněme 200-300 tisíc, tak absolutní strop dosažitelný s nějakou půjčkou je těch necelých 400, víc běžná rodina nenašetří (a nikdo příčetný se nezadluží v takové situaci za více než 100 tisíc) - a pak se stačí podívat na silnice, jak vypadají nová soukromá (!) auta a vidíme přesně to o čem píšu - auta do půl milionu, ale často i levnější. Proto lidi ty i30, Dustery apod. kupují, protože jsou to levná auta s dobrým poměrem ceny a užitné hodnoty.
Lidi v této cenové kategorii nehledají design (alespoň ne většinově), ale přibližovadlo, které moc nestojí, jezdí za pár korun a servisně to není kasička i když s tím budu jezdit jen o víkendu na nákupy. Takže když píšu "něco jako HTP" tak tím myslím právě to. HTP byl zprvu strašný nepodarek (jako obvykle každý motor od VW), ale měl určité rysy, které jde i dnes hodnotit veskrze pozitivně.
A jaký motor se hodi na krátké tratě? 1.9.tdi?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mohl by mi někdo vysvětlit, jak se na přehradu dostal parník (viz úvod článku)?
Jediný funkční parník u nás je v Praze a proti proudu Berounky by to asi nešlo.
Když je autor hlupák, který nepozná motorovou výletní loď od parníku, ať jde dělat nějakou profesi, na kterou mu jeho zakrnělý mozeček stačí!
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tvl