Opět zavádějící vysvětlování a presentování jenom toho, co se hodí.
Ani jednou nezaznělo, že nabíjení má cca 80% efektivitu, tj. nabít baterku z 10% do 90% (nabití o 80%) potřebujete 96% elektriky, pro rychlo nabíjení to klesá až 60%. Drtivá větsina lidí nabíjí EV večer, když je eletrika vyráběna "špinavě". Výroba "špinavé" elektriky je úplně stejně účinná jako samotný spalovací motor, tj. kolem (+-)30%, a zbytek je taky odpadní teplo. Pro výrobu elektřiny se dováží kde co, uhlím počínaje, přes plyn a obohacený uran až po ty solární panely. A jak, opět stejně špinavě. Zcela opomíjí negativní externalilty, jako třeba, že auto s baterkou je těžší, tudíž pro pohon sebe sama potřebuje více energie, více opotřebovává silnici. ... atd, atd. Není to jenom černá a bílá, jak se nám tu snažíte ukázat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ten příměr s obědem/kuřetem kulhá velmi okatě na obě nohy.