Svaz spočítal to, co je jasné při použití zdravého rozumu. Provozujeme zelené blbnutí, ale spousta věcí , které s ním souvisí a je tvrdým zářezem do životního prostředí se vynechává, bagatelizuje, manipuluje.
Máme to i v závěru článku:
"Jeden z článků britského webu Ourworldindata.org však již dříve upozornil na to, že emise z dopravy jsou z hlediska celkových emisí v životním cyklu potravin jen minimální. U většiny potravin představuje méně než 10 procent, a u hovězího masa je to dokonce jen 0,5 procenta.Článek tvrdí, že vliv dopravy na životní prostředí se proto u potravin přeceňuje, a je toho názoru, že spíše než délka přepravy je důležitějším kritériem skladba jídelníčku.!"
Jedni o voze a druzí o koze. Záleží, k čemu chceme dospět a k čemu vztahujeme. Totéž, jako se nyní moc nepíše o zásadním problému frakovaného břidličného plynu. Už při těžbě je to neekologické a k tomu doprava na tankerech přes půl světa.
No právě ta greendealová "daň" za CO2 z nafty/benzinu by toto přepravování zdražila - tj podpořila lokální výrobu. Takže v podstatě to, co velí logika, ne?
Tak ČD brání konkurenci, aby tlačila na nižší ceny a ještě za ně budeme z našich daní platit miliardovou pokutu? Celého slavného národního dopravce zrušit, je to černá díra na peníze daňových poplatníků!
Protože osobní doprava je dotovaná ze státního rozpočtu a je stará známá věc, že se křížové zneužívá (vykazování ztráty osobní přepravy).
73
Sledujících
0
Sleduje
73
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Chtěl bych taky být tak naivní a (nebojím se to říct) hloupý ...
1 odpověď