D4 končí u Nové Hospody. Dal je to I/20 a ta vede do Písku. Dal už se nic stavět nebude. D4 nevede a nikdy ani nepovede do Budějovic
To je přesně ten nesmysl. Místo, aby D4 dotáhli do ČB, tak ji zaseknou těsně před. Tím získali argument pro D3 a ještě si zvolí úplně nejdražší linii, místo původně plánovaného směru. Musí díky tomu stavět tunely, mosty za miliardy atd.
Komu nejvíce vadí a schovávají se za ekologii jsou pražští chataři ať se to veřejně přizná. Tady se alespoň neprovrtává celý kopec tak jako to bylo u Plzně a také kvůli plzeňským chatařům kterým vadil hluk
Nejsem sice místní chatař, ale dokážu pochopit pocity a strach lidi. Ono když vám nad domem v lese má vyrůst stavba ve smyslu mostu přes údolí, tak asi šťastnější tito lidé nebudou.
Těším se, až se všichni potkáme v koloně na D3 někde před D0, ideálně na červené před jedním z těch 7 tunelů... 😁😁😁. D0 směrem Plzeň bude mít vždy jen 2 pruhy, protože ten tunel dolů prostě širší není. Již dnes je to problém, kolony jsou zde každý den. Co teprve až přijedeme všichni po D3, to se budou skládat 4 pruhy do dvou pruhů 👍.
Nikdy jsem neviděl, že by zipování na poslední chvíli bylo efektivní. Vždy spolehlivě vedlo k dramatickému zpomalení, zácpám a kolapsu dopravy. Tak proč to pořád prosazujete, když to nikde nefunguje? Jediné, co může fungovat je co nejdříve začít zipovat. Pražáci samozřejmě s právem pisledního zipu.
Pokud pravidlo ZIP nedodrží ani ten řidič vpravo, pak je pravda, že je to k ničemu. ZIP není jen o tom, na konci se nějak srovnat mezi sebe, ale včas pomalou jízdou udělat i to místo před sebou pro auto, které vidím vlevo před sebou. Když mu tam místo neudělám, tak musím sám zastavit, čímž sám způsobím stojící kolonu. Možná by se měli jen řidiči trochu zamyslet, jak na to.
Každý region má jiné náklady na život. Pokud každému zaměstnanci zůstane z jeho výplaty po odečtení nákladů na život stejně peněz, pak není důvod cokoliv rovnat. V opačném případě by ve finále ten z Olomouce nebo z Klatov na tom mohl být finančně lépe, než ten z Prahy, a to jistě není úmysl, který mají stěžovatelé. Přizpůsobení platů situaci v daném regionu je zcela normální, a to i v zahraničí.
Dobrý den. To, co v zahraničí vědí již dávno, jsme objevili u nás až teď? To se mě nechce věřit.. Spíše šlo o snahu prodávat menší balení na úkor spotřebitele, protože obchodníkovi a všem za ním to přináší větší zisk.
Uvedu jeden případ za všechny. V zahraničí si běžně koupím kilogramové balení těstovin. U nás se musím spokojit s balením 500g. Důvod jsem zmínil výše.
Dále bychom se také měli zamyslet nad tím, proč je často stejný výrobek (například ty těstoviny) u nás také o 100% dražší než v zahraničí. Pochopil bych nějakou změnu o 10-15%, možná 20%, ale více tedy nepobírám.
Když jsme u těch cen, měl by se někdo zamyslet nad tím, proč v zahraničí stojí espresso 1,20 EUR, a to ještě v turistických místech, a u nás často 65 Kč, přičemž beru v úvahu kvalitní kávu, velký stroj na přípravu espressa, nikoliv nějaký automat. A to je opět pouze jeden z celé řady příkladů českých nesrovnalostí...
Mějte se..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pán má chatičku za Prahou, nebo se pletu?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč to hned musí být chatař??
My žijeme v okolí budoucí dálnice. Rozumíme tomu, že je potřeba realizovat takové stavby a samozřejmě se ale také obáváme zvýšené dopravy v našem okolí, tedy v okolí dálnice apod. Každá dálnice na sebe vždy naváže výstavbu například velkokapacitních skladů apod. A toho se také zkrátka obáváme.
Ve finále také máme obavy, že když se přivede D3 na okruh D0, tak to zde bude jedno velké parkoviště, což je již dnes docela problém.
Díky tomu stojí doprava v okolí již dnes. A pro dokreslení situace, tunel na Plzeň na D0 nikdo na aspoň tři pruhy nenafoukne.
Nejsou to jen chataři, jak zde čtu v řadě komentářů, jde o celé obce, které jsou proti této západní variantě..
2 odpovědi