Klasický článek Hlídacího psa. Ani zmínka o tom, co je problémem číslo jedna v místech, jako je Ústí. kdo by chtěl žít v oblasti, kde je tolik spoluobčanů, kteří odmítají dodržovat pravidla, kteří si nikdy nezaloží vlastní firmu, jejichž děti nechodí do školy, občané, kteří křičí a perou se na ulicích.... Seznam je nekonečný.
Tak to se moooooc nepovedlo!!!! Krásné prostory se zacpou betonovými a prosklenými budovami, kde bude viset vyprané pradlo, balkony ověšeny všelijakými nepotřebnými věcmi, které se do tohoto prostoru z roku 1930 moc nehodí . Již teď nový objekt, který se postavil je prosklený a není členěný, pouze bolkonky a sklem vypadá hrozně, v této nádherné část Prahy, kde žiji 70 let. Tak jsem si to vůbec nepředstavovala, asi páni architekti nejsou z naší nádherné Prahy.!!!!!!
Architekti však chtěli, aby každé místo na planetě vypadalo stejně - ošklivě, depresivně a moderně.
Blbost! Když jim prodali jízdenky na daný spoj, jsou povinní je přepravit tímto spojem.
I kdyby si mohli koupit jízdenky na konkrétní vlak, kterým jeli, což nemohli, protože na tento vlak se neprodávají vázané jízdenky, málokdo si je skutečně koupí. A jak jsem řekl, většina lidí, kteří si je koupí na konkrétní vlak v konkrétní čas, tak dělá na dlouhé cesty, jako je Praha - Ostrava.
Jezdím vlakem takřka denně, expresy s vozy Interjet jsou super, zatímco běžné rychlíky jsou poslepovány z toho, co ČD mají k dispozici. Paradoxem je, že na příměstských tratích v rámci krajské integrované dopravy jezdí nové luxusní soupravy (např.Plzeň-Beroun), ovšem na delších tratích (Plzeň-Praha) jezdí obstarožní vlaky, mnohdy pamatující hlubokou totalitu. Dokonce i někteří průvodčí přiznali, že technický stav vlaků nebývá vždy dobrý: leckdy nejdou otevírat dveře vagónu, je nefunkční topení či klimatizace, nefunkční WC, opěrky hlav nedrží v nastavené výšce atd. Bohužel ani stav samotných tratí nebývá vždy radostný, což je zase problémem Správy železnic. Jezdím Praha-Plzeň a úsek Praha-Beroun je doslova tragický, takový železniční skanzen. Expresem trvá cesta dle jiízdního řádu 1:25, běžně 1:35 i více. Rychlíkem je to ještě horší, 1:35 a více.Před 2 lety byla situace lepší, expresem běžně 1:17, můj rekord byl dokonce jen 1:05 hod. Takže sečte-li se stav vlaků (ČD) a stav tratí (SŽ), tak to u cestujících žádné velké nadšení nevyvolává. A věřte, že nejsem zdaleka sám, kdo železnici obecně takto hodnotí. 😉
Víte, že to vyžaduje čas, ne? Víte, že nemůžou všechno změnit ze dne na den? Žil jsem v kanadském Edmontonu a tam provozují jednotky od roku 1978, což je starší než mnohé z těch, které máme tady.
Koukám, že argumenty nula a jen obycejné plivání! Evidentně budete jedním ze zapojených v té zoufalé a uměle v chodu udržované instituci ČD. Zkuste napsat nějakou obhajobu aniž byste byl sprostý a ubohý, ju?!
Arriva ani RegioJet prostě nejsou lepší, v mnoha věcech jsou horší. Také si nemyslím, že privatizace je nějakým zázračným řešením úspěchu. Také jsem toho dost procestoval na to, abych si uvědomil, že všude jsou problémy s železnicí a cestováním vlakem a se vším možným všude na planetě a na mnoha místech by byli rádi, kdyby měli České dráhy.
České dráhy jsou službami kdesi hluboko v komunismu, zatímco platy svých manažerů jsou v současném kapitalismu! Tohle dohromady ale jaksi moc nefunguje...vidím to denně při cestách vlakem do zaměstnání a divím se, co všechno si ČD dovolí postavit na koleje, jaké vraky a šmudly nás vozí. Změny v řazení vlaků jsou zcela běžné, jedna šmudla je nahrazena ještě větší šmudlou. Sice jakžtakž vyčištěné interiéry, ale tak opotřebované, že je někdy doslova utrpení tím jet. Staré čalounění v 8 místných kupé odpuzuje svoji zatuchlostí a zápachem, krátké sedáky neumožňují pohodlné sezení, 6 místné mladší kupé s výškově nastavitelnými opěrkami hlav nejsou lepší, po hodině a půl cestování mám pocit, že mi odpadne hlava. Klimatizace a vytápění jsou hlučné, nastavit optimální teplotu je umění, často nefunkční WC jsou naprosto běžné. Loni v létě, touto dobou o prázdninách, to kulminovalo, že i v mezinárodním expresu bylo funkční jedno WC, max.dvě! Fronty na WC se tak táhly skoro celým vlakem. Letos je to lepší. Párkrát jsem jel i Pendolinem, ve kterém už při pohledu byly hodně opotřebované sedačky a loketní opěry tak, že bylo strach si sednout. Po usednutí jsem seděl na plechu sedačky, protože čalounění bylo zcela prosezeno. Potom všem se ČD diví jako divizny, že nevyhrály soutěž na provozování dopravy na koridorové trati Praha-Plzeň, Klatovy nebo Cheb. ČD by měly být zprivatizovány nebo rozpuštěny a ve správě státu by měla zůstat jen infrastruktura železnice, kam by stát měl nasměrovat investice, které tam strašně chybí.
Ale kdyby se pak České dráhy privatizovaly, tak byste si ve svém mizerném a toxickém životě musel najít něco jiného, z čeho byste byl nešťastný.
Emisní povolenky slouží lidem. Přispívají k čistšímu životnímu prostředí.
Žil jsem v Mexiku, kde nějaké povolenky nebo čistý vzduch nezajímají žádnou z korporací, které tam využívají levnou pracovní sílu. Budeme platit za to, že budeme mít čistší vzduch, a stejný vzduch bude znečištěný někde jinde. To je jako říkat, že když se někdo vychčije do vody na druhé straně vany, tak se mě to netýká.
Podle Správy železnic se tam naopak lidé začnou stěhovat díky vysokorychlostní trati, se kterou se lidé dostanou z Ústí do Prahy za 30 minut.
Přitom už teď se odtud dá vlakem do Prahy dostat za hodinu a pár minut, což není vůbec špatné.
Ústí je neskutečná anomálie - krajské město, na železničním koridoru, na dosah dálnici, kousek od Německa, přesto tak "špatná adresa".
V čem asi je ten háček? 🙂
Pro většinu normálních lidí je tam příliš tma.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Budu volit pouze strany a kandidáty, kteří mají jasný plán vystoupení z Evropského svazu.