v roce 2015 jsem v Laosu stravil taky asi 600km temer nonstop v autobuse, sice jsme nikde nezastavili na jidlo kdyz nepocitam benzinku kde se daly koupit chipsy a oreo, ale nalozili jsme na strechu asi 20 dveri, 3 motorky.a do kufru asi 20 koz .. samozrejme vsechny zavazadla nam nahazel ridic dovnitr .. taky masakr 😄 ale to je proste soucast dobrodruzstvi
Jak absurdní a povrchní - vyhraje kultovní auto, ALE s cenovkou od 3.5M reálně s výbavou 4-5M což je v česku tak "pro horních 1000 ne-li 100", v ropácké verzi 248g/km a v elektro 27kWh/km v době kdy si nemůžete koupit fabii jako combi protože jí nevycházejí emise a jak se píše posuzoval se "vliv na životní prostředí, ekonomiku provozu" .. jo jo EQ má samozřejmě nulové emise.
Dalsi SIMPLY STUPID prvek. Designeri by meli dostat pres pracky .. napred do aut nacpou dotykovy ovladani, ktery nikdo nechce a ted se vracime o 10let zpatky ke knoflikum. A se svetlama vymysleji uplne stejny hovadiny - dejte uzivateli volbu zda chteji jednoduche LED svetlo za 8tisic nebo stejne svitici svetlo s modrym crystalliniem za 50tisic. Vetsina vezme za 8 a ti co dali 50 si to rozmysli pri kalkulaci pojisteni nebo po te co si ho odrou o vrata. Obzvlast kdyz se ta modra blbost zacne treba casem loupat
Co to je za blbost? Po te, co se pravne stali vlastniky a puvodni majitel jejich dum obyval nad ramec dohody nelegalne, defacto narusoval jejich domovni svobodu, stacilo zavolat policii a ta mela pana rovnou zatknout za trestny cin. Jediny zadrhel tak mohl byt s jeho vecmi, ktere nemohli vyhodit na ulici.
Typicka EU - nekdo ma zeleny napad tak se zacne bezhlave realizovat, protoze je zelenej. Byt myslenka byla dobra - vyrobci by museli udavat realnejsi hodnoty spotreby do tech listu, takto staci nafixlovat auto na WLTP cyklus a tadaaa. A o anonymitu tu stejne nejde - je to jeste horsi. Podle VIN zjisti presne parametry vozidla napr. typ motoru a az za 5 let statistiky ukazi ze vas motor je statisticky spatny tak na vas zakleknou. Ne protoze je vas motor spatny, ale ze jsou vsechny dane motory spatne.
Takto parkovat bych s jednou vyjimkou rovnou zakazal - jediny duvod proc zajet cumakem dopredu je moznost dostat se do kufru kdyz to z druhe strany nelze. Pak uz jen same nevyhody - potreba vetsi prostor pro nadjeti, tim ze si nadjedu mi tam muze vjet cyklista, potreba vetsi prostor pro vyjeti, horsi vyhled vzad pri vyjeti a kdyz je misto uzke tak zatracene dobry odhad kde ma auto cumak. Kdyz parkovat popredu tak jen do sikmeho stani, ktere odstrani zminene nevyhody a dokonce je pak snazsi nez couvani do kolmeho. Sikma stani bych udelal u vsech obchodnich center.
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
my sbírali papír a kaštany, dnes se sbírají baterky a další generace už bude sbírat čisté lithium nebo rovnou koření
2 odpovědi