nechci to zlehcovat, ale at uz na slovensku nebo v cesku, kdyz daji vsichni lekari vypoved .. tak co budou delat 😄 ? uvaha ze treba nemecko a rakousko prijme 60tisic lekaru je docela zcestna a ne vsichni mluvi nemecky a ne vsichni chteji na zapad a kdyz se nadreli studiem tak ted asi k pasu za 1/5 platu nepujdou
1) celorocni pneu by se meli testovat ohoblovane, aspon po 10tis km v lete, kdy dostasnaou lamely zabrat a zakulati se jim hrany
2) celorocni na snehu porovnat se zimni, na suchu a vode s letni
.. celorocni CrossClimate2 mam a v lete jsou naprosto super, ale na tu zimu a hlavne led bych fakt rad videl srovnani se zimni
velky zimni test aneb koupil jsem jedny a jeste se zbytecne vysokym hmotnostnim indexem. Pan redaktor zjevne pominul moznost, ze se smes pro jednotlive indexy muze lisit, tedy bude jezdit na gumach co mohou mit tvrdsi smes a zcela jiste maji tuzsi bocnice. U letnich na sportovni jizdu by to treba nevadilo, ale zimu? A jestli z toho ma byt nejake resume jako test .. s delate (_,_). Jinak jezdim Michelin CrossClimate 2 a v lete parada, v zime jsem si uplne jisty nebyl - zimni je zimni, zvlast na ledu. Mj test celorocnich pneu by byl adekvatni ne prvni sezonu, ale napred je poradne odrbat treba na okruhu a potom teprve testovat.
LOL ... a to si neudelali pred zdrazenim studii? slyseli treba o Lafferove krivce? no nic - vybrali jsme malo tak zdrazime, kdyz nam to zakon umoznuje o inflaci. Nemusim byt Nostradamus abych dovodil ze to dalsi rok bude jeste horsi, zvlast kdyz za dalnice nepochopitelne neplati EV a hybridy jen pulku.
Že to tak dopadne bylo jasné už v červenci .. přesně tak to vypadá když odevzdáváte první bakalářskou práci, kterou jste časově podcenili a domeček z karet šel poprvé spustit den před odevzdáním 😄 😕 za takovej sjanec by měla odstoupit celá vláda - domrvit zákony skrz alibismus a ego je v podstatě zrada.
Vetsina panelaku to ustoji, spis je treba uvazovat o jejich hodnote do budoucna - vzhledem k absurdnim zelenym predstavam o uhlikove neutralite se do nich bude muset znacne investovat a asi jeste nikdo nespocital jestli je to vubec realne. Bavime se tu o roce 2050 ale panika bude jiz mnohem drive. Mam zkusenost z panelaku i novostavby z roku 2007 a i zatepleny panelak je mnohem chladnejsi nez ta novostavba, kde topim jen par dni v roce a to jeste na hodinu denne. Tedy koupit dnes panelak o milion levneji nez starsi cihlovou novostavbu rozhodne nevidim jako dobry napad jak usetrit penize.
skutecnou cenu sice nevim, ale vim za kolik je v akci .. a co se nekazi kupuju ve velkem kdyz pouze v akci ... pivo, mliko, testoviny, mouka, maslo, wc papir je v akci co 3 tydny (pokud neresim stejny obchod tak kazdy tyden jinde) .. tedy jediny trabl pro nektere lidi muze byt transport ptze basu piv, karton mlik, 3 kg testovin atd clovek neodnese i mhd je mimo hru .. ale pri te uspore i taxi vyjde vyhodneji
zasadni rozdil mezi bistrem a vasi domaci kuchyni je poradny wok olizovany velkym plamenem .. vetsina z nas ma doma sklokeramiku a cela cina se smazi pouze na dne panve a to mnohem dele na nizsi teplote ptze kraje jsou studene
stejne jako cech udela nejlepsi svickovou tak asiat udela nejlepsi nudle
jinak asi cajk ... ikdyz pri krajeni mrkve by si kuchar mrkev seriznul at se mu nekutali, chili nariznul a vytrhl cely prostredek a neskrabal nozem zrnicka (u poradne chili by to byla dozivotni lekce) 😄
Po roce najeto 10tis - spotreba 6.3 podle auta, realne 6.75 coz k povaze cest povazuji za velice dobre.
DPI neni vubec spatne, ale nepouzitelne pro cesty v horach - projet serpentinu do kopce = otacky u 2000 na dvojku a z techto otacek motor vubec netahne tedy ze zatacky stoupate neuveritelne pomalu.
Auto je obecne hlucnejsi, trosku tvrdsi a humpolacke na rozbitych cestach, mesto ani dalnice problem nejsou.
Vzadu je mene mista nez v octavii ale zase vice nez v corolle. Sedacky pouzitelne tak do 200km, sedet v nich cely den prijemne neni.
Nahradni dily a servis je celkem drahy 🙁 korejce dela mene garazniku, chybi druhovyroba a skrz zaruku skoncite v autorizovane servisu.
Lakovani karoserie je velice osizene - tenky pigment i lak, navic mekky, lak chybi na vnitrnich stranach. I pri setrnem chovani se rychle mnozi skrabance a flicky, tedy dodatecny nastrik podvozku je nutnost.
Asistenti a ruzne hlasite pipani je docela opruz, neco nelze ani vypnout (napr. varovani na otevrene okynko).
Urcite nebrat nejobycejnejsi model - ale Smart ci Style kde za male penize dostanete hodne muziky - od zatmavenych skel, vyhrivanych sedacek az po couvaci kameru a bezdratovou nabijecku.
Neumi bezdratove android auto/car play - je nutno koupit cinsky dongle a potom ano.
Skoda ze s DPI nelze koupit fastback, prakticnosti je potom kombik jasna volba - v kombi jsou 2 druhy kufru (s rovnou podlahou s prihradkami nebo vetsi kufr).
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Elektrický G je nejzbytecnejsi model a naprostá pitomost... Kupujte raritu nez ho prestanou vyrabet :-D