zasadni rozdil mezi bistrem a vasi domaci kuchyni je poradny wok olizovany velkym plamenem .. vetsina z nas ma doma sklokeramiku a cela cina se smazi pouze na dne panve a to mnohem dele na nizsi teplote ptze kraje jsou studene
stejne jako cech udela nejlepsi svickovou tak asiat udela nejlepsi nudle
jinak asi cajk ... ikdyz pri krajeni mrkve by si kuchar mrkev seriznul at se mu nekutali, chili nariznul a vytrhl cely prostredek a neskrabal nozem zrnicka (u poradne chili by to byla dozivotni lekce) 😄
A jak je to s hlučností při dálniční jízdě? M. Vaculík na to upozorňoval, že kvůli nešťastně udělaným výfukovým svodům to při 130 km/h hodně řve.
Auto mam od 0 km, po 10tis km sem zmenu v hluku nezaznamenal .. ono duneni jsem nikdy nepocitoval. Auto nema nejak zazracne odhlucneni takze clovek vic slysi odskakujici kaminky, vyssi otacky motoru (tento zvuk je docela hezkej) a pri vyssi rychlosti aerodynamicky hluk co roste s rostouci rychlosti.
Po roce najeto 10tis - spotreba 6.3 podle auta, realne 6.75 coz k povaze cest povazuji za velice dobre.
DPI neni vubec spatne, ale nepouzitelne pro cesty v horach - projet serpentinu do kopce = otacky u 2000 na dvojku a z techto otacek motor vubec netahne tedy ze zatacky stoupate neuveritelne pomalu.
Auto je obecne hlucnejsi, trosku tvrdsi a humpolacke na rozbitych cestach, mesto ani dalnice problem nejsou.
Vzadu je mene mista nez v octavii ale zase vice nez v corolle. Sedacky pouzitelne tak do 200km, sedet v nich cely den prijemne neni.
Nahradni dily a servis je celkem drahy 🙁 korejce dela mene garazniku, chybi druhovyroba a skrz zaruku skoncite v autorizovane servisu.
Lakovani karoserie je velice osizene - tenky pigment i lak, navic mekky, lak chybi na vnitrnich stranach. I pri setrnem chovani se rychle mnozi skrabance a flicky, tedy dodatecny nastrik podvozku je nutnost.
Asistenti a ruzne hlasite pipani je docela opruz, neco nelze ani vypnout (napr. varovani na otevrene okynko).
Urcite nebrat nejobycejnejsi model - ale Smart ci Style kde za male penize dostanete hodne muziky - od zatmavenych skel, vyhrivanych sedacek az po couvaci kameru a bezdratovou nabijecku.
Neumi bezdratove android auto/car play - je nutno koupit cinsky dongle a potom ano.
Skoda ze s DPI nelze koupit fastback, prakticnosti je potom kombik jasna volba - v kombi jsou 2 druhy kufru (s rovnou podlahou s prihradkami nebo vetsi kufr).
naraz do cloveka motokolem 200kg x 25kmh je skoro 5000J .. to je asi tak jako kdyz 80kg clovek spadne z vysky vetsi nez 6 metru. Nevim co pocital soudni znalec, ale pad ze 6 metru neni pro cloveka moc v pohode ani kdyz dopadne na nohy a srazka s kolem bude spis do tela.
jen pro predstavu pokud by jel na kole o vaze 15kg tj celkem 95kg tak je to ekvivalent padu z 2.5 metru .. taky nic prijemneho ale takovy pad se prezit da max s nejakou zlomeninou. Proto by se cyklista nemel povazovat za nebezpeci stejne jako podobna priblizovadla ci auta.
už by se měl někdo zamyslet .. když cyklista způsobí nehodu je to o něčem jiném než když ji způsobí automobil. Cyklista většinou zraní sebe, možná způsobí důlek na kapotě a ano může srazit chodce (chodec ale většinou nechodí po silnici, neměl by být na cyklostezce a síla nárazu je relativně malá). A teď rozdíl když nehodu způsobí řidič auta co váží tuny, jeho rychlost je mnohem vyšší, tedy je možné že auto přeskočí obrubník a srazí i chodce na chodníku. Řidič je docela dobře chráněn, okolní cyklisté a chodci nemají šanci. Tedy je fér trestat cyklistu stejně jako řidiče? Ať už za mobil v ruce, za jedno pivo apod?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Lak chybí i u nové. Octavie za milion. AA se dá aktivovat bez donglu. Tento motor je vysokootáčkový 2000ot je úplné minimum na rovince
1 odpověď
14
Sledujících
0
Sleduje
14
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
na 10" co maji vyssi vybavy proste nejde (jen na 8") ale jestli vite jak rad se to dozvim. Ano motor je potreba tocit, ale do horske serpentiny nemuzete vletet rychlosti 40kmh a kdyz to projedete jako clovek tak vam otacky proste padnou na 2000 na dvojku. A za zatackou se to z techto otacek neposbira.
1 odpověď