Audi A5 Sportsback 2.0 TSI MHEV akcelerace 0-100 Km/h za 7,7s a maximální rychlost 245 Km/h od 1,29 milionu, Mercedes C300 sedan hybrid 6,2s 240 Km/h od 1,39 milionu, BMW 330e plugin hybrid sedan 5,9s 230 Km/h od 1,4 milionu. Tak proč dát přes milion za top Renault co jede jen 175 Km/h a na stovku se hrabe 9 vteřin? Tohle je pro milovníky Renaultu only, ve Francii se jich pár tisíc prodá, ale ve zbytku světa tohle auto člověk potká tak jednou za rok. U Renaultu poněkud zapomněli, že pokud chtějí nabídnout vůz v luxusním segmentu, musejí za stejnou cenu nabídnout o něco víc než zavedení hráči. Tady je všechno špatně, vůz je pomotorovaný, je to Renault, ale cena je jako za Audi či Mercedes s dvakrát tak velkým motorem. To nemůže skončit dobře (pro Renault).
Rafale v plug in hybridu je za 1,25mil. a z 0-100 to taky umí za 6,6s
Přeji brzké uzdravení! Každý rozumný člověk ale nevleze na přechod, dokud nemá jistotu, že řidič automobilu ho zaregistroval, a dá mu přednost, i když tu přednost ten chodec má. Co si na tom řidiči potom vezme, když ho natrvalo zmrzačí nebo zabije. To mu i vysouzené peníze jsou pak k ničemu, pokud se vůbec podaří ty peníze z dotyčného dostat. Takže chodec na přechodu má sice přednost, ale stále musí myslet i na to, že je kolem spousta blbců, kteří na to kašlou, a chodec je proti automobilu zranitelný.
Několikrát jsem viděl, že auto u přechodu zastavilo, jenže řidič jedoucí za ním ho začal objíždět!!!! A to je jen jedna ze situací, které ten chodec doopravdy neovlivní. Takže i rozumného chodce může auto na přechodu srazit!
Ujet od nehody je moc špatné, i když to mohlo být zkratkové jednání. Vrátil se jen pro důkazy, nebo podívat se co je s cyklistou..? Jednou jsem za tmy trefil kolo. Cyklista tmavé oblečení, žádné odrazky, reflexní prvky. Jel mým směrem mimo ves, žádné lampy, tma. Na poslední chvíli jsem to strhnul doleva, odneslo to jen zpětné zrcátko. kterým jsem trefil řídítko vlevo. Prostě ve tmě byl neviditelný. Jel dál, ani nezastavil. I kdyby jel z hospody, měl mít alespoň pásku, odrazku, světla, vestu.
Tohle bylo za bílého dne, cyklista měl oranžovou bundu, silnice široká, dodávka u krajnice v protisměru.
Me to zvlastni neprijde. Vetsina cyklistu provozuje svuj sport na pozemnich komunikacich coz se o vetsine ridicu uplne rici neda. Z me zkusenosti vim ze se cykliste nevenuji dostatecne tomu co se na silnici pred nimi deje. Nedavno mi jeden takovy narazil zezadu do auta kdyz jsem stal uz asi minutu na cervenou. Spadl do skrarpy a hrozne se mi pak omlouval ze me vubec nevidel. Veril jsem mu protoze tito cykliste ze svych vytunenych kol nemohou v principu pri sprintu ve svych vytrvalostnich zavodech videt dale nez na cca 2 metry pred sebe a tim padem nemohou ani sledovat co se deje pred nimi. Preference adrenalinovych zazitku a sveho ega nad rozumem je pro me nepochopitelna a je cirym hazardem s darem zivota. Kdyby se vsichni ucastnici plne venovali rizeni a ne zabave (tim myslim i ridice motorovych vozidel, chodce s mobilnimi telefony atd.), tak by se takovychto tragickych udalosti stavalo mnohem mene. Ja jako chodec nebo cyklista jsem na pozemnich komunikacich jeste vice ostrazity nez kdyz jedu autem. Nemam totiz kolem sebe plechy ktere me chrani. Co je platne jsem to nezavinil, kdyz to odnesu. Tady nejsem vitez, tady jsem vzdycky porazeny. Je treba spolehat na sebe a svuj zdravy usudek a ne na ostatni. Je rozumne zbytecne neriskovat a pouzivat v prve rade pud sebezachvy a ne argument ze ja mel prednost. Svuj sport provozuji tam kde neohrozuji sebe ani nikoho jineho, jinak je to bezohlednost vuci sobe i ostatnim. Zde ridic je evidentni zmetek a cyklistovi preji brzke uzdraveni bez nasledku a vice rozumu.
Cyklista v tomto případě potřeboval přejet 2km po silnici mezi lesníma cestama, po silnicích jezdí minimálně. Ale když jede po své krajnici a kousek před ním se přes horizont vyřítí dodávka přímo proti němu, nevím k čemu by mu bylo více rozumu, jak mu hloupě přejete?
Když to říkáte, jistě máte pravdu. Já sleduji podrobněji stavbu silnic / dálnic a tam se neskutečně šetří. Před 10-20 lety jsme stavěli nejdráže v celé Evropě a už to tak dávno není.
Dotace ..,. fajn, ... a máte na mysli národní dotace, nebo dotace z EU?
Samozřejmě myslím státní dotace, dotace EU se sice zneužívají asi ještě více, ale tam je celý systém naší vládou těžko ovlivnitelný.
Zadlužování je strašné a mělo by skončit. Ale bohužel, voliči konec dluhů nechtějí. A vláda se neodváží udělat rok před volbami něco, co drtivá většina voličů nechce. Správně by to udělat měli a měli by to obhájit, ale v situaci, kdy leckdo vládu ani neposlouchá a rovnou píše hate ... těžké.
Psal jsem to mockrát a napíšu to znovu:
Není možné zároveň šetřit a zároveň všem postupně přidat, to si musíme vybrat. Problém je na straně voliče, ne vlády. Musíme dospět k dohodě, co bychom chtěli.
Problém je samozřejmě i na straně vlády, která neskutečným způsobem rozhazuje peníze na zbytečných dotacích a předražených státních zakázkách. Problém to byl už za minulých vlád a jen se to stupňuje....
Zatím nula , co ze sebe dělá hvězdu v UAE. Výsledky žádné, prý pomáhá ostatním. Ale na závodech nikde vidět nebyla , (alespoň jsem ji nezahlédl ). Kdyby byla tak dobrá , tak by něco jeli i na ni. ???
Tereza ze sebe hvězdu nedělá a ani nemusí, jako několikanásobná mistryně republiky rozhodně místní hvězda je. A já jí tedy na závodech viděl. Nicméně můžete vzít kolo a všem ukázat, jak mají hvězdy jezdit.
To souhlasím.Jen se podivuji,že pořád se mele o 8 Voborníkové,když přece s 1 minelou je to neúspěch.Třeba Makula s 5 byla těsně za ní a všichni to berou jako neúspěch!A nikdo nechce objektivně přiznat,že Terka na víc prostě teď nemá.Co by Makula za 1 dala.Prostě tak to je a Makula si špatnou střelbou celou sezonu kazí!!Ale ani jedna nová Gábina nebude!!!
Pro Terezu je osmé místo úspěch, běžecky je prostě jen lepší průměr, ale je mladá a věřím, že se ještě zlepší a když jí vše sedne nějakou tu medaili udělá. Makula ukazuje, že by na tu medaili měla, ale bohužel se jí to letos nesešlo a když jo, bylo to ve stíhačce. A to, že ani jedna nebude nová Gábina je sice pravda, ale až tak mi to nevadí, Makula má super úspěchy - 11 medailí ve svěťáku, mistryně světa..... Raději budu fandit jí, než Gábině....
No ale nejezdí světový pohár.To mi říkejte,že tam jezdí pro zábavu a nechtějí vyhrát???
To samozřejmě chce všech těch 90-100 holek. Věřím, že jestli jste někdy sportoval, taky jste chtěl být nejlepší, ale nešlo to a spokojil jste se s tím, na co jste měl a za úspěch jste považoval např. výhru nad teamem co byl v tabulce před vámi....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Za 1.3 mil?
Tak to radeji Kugu 2.5 hybrid za nejakych 800K, nebo za rovnou micudu RAVku, dokonce levneji vyjde Mazda CX60 a za onech 1.3 mil je uz i Mazda CX80 a to uz je korab...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Rafale se dá koupit pod milion, v testu je to jenom v plné výbavě, takže cena je o trochu nižší než Rav4.... Naopak plug in hybrid se stejným výkonem je o 200k levnější než Rav4