Koupili 50 GTIček a novináři tomu říkají "nákup ve velkém" - to je zase vtip dne. Země s 10. nejdelší silniční sítí na světě a rozlohou 16x větší než ČR. Ale možná že kdyby to google uměl přepočítat na počet fotbalových hřišť a Fábií, pak by pisálkové snáze pochopili, že 50 ostrejch Golfů je pro JAR asi tak jako plivnutí do rybníka! Obzvlášť při tamní kriminalitě!!!
Umožňuje sedačka v letadle sklopení? Pokud ano, je sklápění naprosto v pořádku a všichni na něj mají právo. Bez jakékoliv diskuze! To že je někdo přerostlý a do economy třídy se nevejde, není můj problém. Má si zaplatit business třídu nebo vybrat jiného přepravce, který má mezi sedačkami větší rozteč(v dnešní době není problém zjistit během 5 minut). To by mne ještě mohli vedle sedící vegetariáni kamenovat za to, že jím nevegetariánské jídlo(popřípadě cestující na dietě že vůbec jím) a abstinenti za to, že si dávám drink. Cestující za mnou mne může nanejvýš tak slušně požádat, ale to je tak jediné, na co má nárok. A je na mne, zda mu vyjdu vstříc nebo ne.
To je zase žebříček jako prase - byl jsem téměř ve všech zmíněných městech a krom Caracasu jsem se ani v jednom necítíl nějak nekomfortně nebo dokonce v nebezpečí. A ten Caracas byl také spíš o tom, jak jsem byl psychycky nastaven, protože jsem před cestou pořád slyšel ze všech stran, jak je to nejnebezpečnější město světa a že se odtud už nejspíš živej nevrátím. Naopak "o hubu" to bylo v Bangui nebo Chartůmu, ale ta v žebříčku chybí. Třeba tak jako Mogadišo nebo aktuálně také Port-Au-Prince. Takže vypovídací hodnota tohoto žebříčků je neprostá nula.
Tak o tom že je Turek prospěchářskej a prolhanej proruskej šváb, jsem neměl pochyb od první chvíle, kdy se začal politicky angažovat. Uznávám ho jako profíka přes auta, ale jako člověk je to takovej jednodušší arogantní týpek, kterej má dobrej marketing(a vlivný kamarádíčky), ale se kterým bych si ruku rozhodně nepodal! Sice se prezentuje jako sečtělý, vzdělaný a inteligentní jedinec, což se mu dost dobře daří(klobouk dolů), ale pokud do problematiky o které tak povolaně hovoří trošku vidíte, pochopíte, že je to jen moula, kterej se snaží vypadat erudovaně, ale realita je někde úplně jinde.
K certifikaci FAA dle FAR samozřejmě nikdy nedojde a ani dojít nemůže. To je absurdní představa. Ty komponenty ale mohou být navrženy a vyrobeny podle standardů předepsaných nebo uznávaných FAA/EASA atd. Problém vidím v tom, že pokud Rusáci postaví továrnu na produkci okopírovaných, neoriginálních a FAA/EASA neschválených náhradních dílů, zcela nepochybně tyto "fakeové" díly později zaplaví trh, obzvlášť tam, kde mají provozovatelé hluboko do kapsy a kontrola příslušnými úřady je diskutabilní, tj. v určitých částech Afriky, Jižní Ameriky a Asie.
Tleskání při přistání rozhodně není něco výhradně českého a stejně tak není pravidlem, že by se tomu piloti s posádkou smáli. Dlouhou dobu jsem v zahraničí létal pravidelné linky a čas od času se stalo, že cestující tleskali. A nikdy jsme se s kolegou nesmáli - naopak, bylo to velice příjemné "poděkování" od cestujících, že jsme je v pořádku dovezli do destinace. Já si tleskání od cestujících vážím.
Tak ANC tři dekády tvrdě pracovala na tom, aby zničila a rozkradla to, co "zlý bílý kolonizátor" vybudoval a likvidace JAR jako absolutní topky Afriky se jim poměrně zdařila. Ale nakonec to vypadá, že konečně i značná část černého obyvatelstva pochopila, že celou dobu směřují jen po hlavě do sr3$%k a vůbec by nebylo od věci, pokusit se ten trend zvrátit. Moc jim držím palce neb JAR ještě před 20ti lety byla úžasná země a miloval jsem to tam. Bohužel úspěšně vyhnali většinu bílého obyvatelstva, která stála za tamním ekonomickým úspěchem a to je podle mne pro JAR konečná. A je úplně jedno, jestli to vede ANC nebo jiní barevní experti.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Je to borec a je jasný, že vůbec nesype! Na to by nikdy ani nepomyslel🤣🤣🤣
1 odpověď