Nemyslím si, že je to "jedna z těch..."
Ale nic to nemění na tom, o čem jsem psal (o žádném podlézání nevím), že muži mají k něčemu větší sklony a dispozice a ženy k něčemu jinému. Ve finále, konkrétně k pilotování stíhaček, o kterém jsme vedli diskuzi, se mohou hodit klidně 50:50, protože tam může být důležité právě i ta starost o to, kolik miliard mám pod zadkem a které bych měl vrátit zpátky do hangáru vcelku.
Kdyby to bylo tak, jak píšete, tak jsou cockpity bojových stíhaček plné slečen, žen a dam. Ale oni nejsou. Ony tam ty ženy jsou zastoupeny opravdu vyjímečně. I cockpity civilních letadel jsou v poměru 94:6.
Téměř 100% souhlasím.
Jen si myslím, že někdy je v boji nutné zariskovat, k čemuž jsou obecně muži ochotnější, než ženy, proto je na pozicích pilotů víc mužů. Ne proto, že jsou to muži, ale protože mají lepší výsledky, protože ženy jdou raději tzv. "na jistotu".
Neberte to teď jako sortování. I u žen se najdou jedinci s převažujícím chováním považovaným za mužské a naopak.
Proboha přestaňte jí podlézat, vždyť píše nesmysly. Bude to jedna z těch pošahaných emancipovaných feministek, která si myslí, že ženská dokáže všechno stejně a nebo lépe, než chlap. I pětileté dítě ale ví, že co se týče fyzické zátěže, agrese, válčení a zabíjení, je to odjakživa doména chlapů. A není to tak náhodou. Kdyby k tomu měly ženy stejné vlohy jako chlapi, je to v armádě zhruba 50/50 a ne jedna ku tisíci.
Možná stačí chápat psaný text,když jsou ženy dobré řidičky, není důvod aby nebyly i dobré pilotky
Však ony ženy také jsou dobré pilotky. Jen ne bojových stíhaček! Samozřejmě až na vyjímky. Ono to asi bude tím, že ženy jsou naprogramovány život spíše dávat, než ho brát a tak je to dobře! Kdybyste tedy nejen chápala psaný text, ale ještě k tomu měla alespoň trochu logické uvažovaní, rychle by Vám došlo, co jste napsala za nesmysl!
Mizí jen kód IATA. Označení českých letadel znakem OK pochopitelně nadále zůstává.
No a co jste tím chtěl jako říct? Když si Bureš nechá na letadlo namalovat reklamu na Agrofert, znamená to, že je to let Agrofertu? Očividně jste to vůbec nepochopil a všechno máte postavené úplně na hlavu. Měl jste spíš napsat "Zůstává pouze označení letadel znakem ČSA".
Ví vůbec Zelenský, který je vystudovaný právník, jakou hloupost a neznalost historie předvedl?! Trump anebo někdo jiný může udělat Ameriku znovu velkou. Ale co znamená malé Rusko? To, čemu se nyní říká Rusko, Ukrajina a Bělorusko, dříve mělo názvy Velká Rus, Malá Rus a Bílá Rus. Tedy, Ukrajina je Malorusko... které se ještě více zmenšuje. Nejen teritoriálně, ale i podle počtu populace. Kam zmizelo těch 10 milionů Ukrajinců, o kterých se nedávno psalo? Zahynuli na bojišti? Ani ne, většina je na Západě. Zato Zelenský má plány - každý den má nový plán a není mu trapné o těch svých "plánech" hlásat celému světu.
Vy ale nejspíš nebudete mít vystudováno vůbec nic, že? Nebo že by kosmetička podlahových krytin na VUMLu? Jen tak mimochodem, Ameriku nikdo velkou dělat nechce, Amerika už velká je!
Ježíš, to je zase článek (nepravdivej). Evidentně měl automatickou reakci zastavit něco v pohybu, než ale zjistil, že je to blbost, nestačil už nikam uskocit (čas ani prostor neměl) . A jestli zmackany bok ,,ala Drápalík,, je jen skrabnuti, tak to teda nevím, no. To asi těžko půjde rozlestit. 🙂 kdo to sakra píše?
Sám bych to nenapsal lépe, je to přesně tak, jak píšete.
Ty to máš v tý kebuli fakt dobře vymletý, ty šulíne. Očividně máš problém i s obyčejným vyjadřováním, natož pak s RT frazeologií😂. Tak hlavně jestli jsi s těmi svými neobyčejnými mozkovými pochody prošel na ÚLZetu. Ty máš fakt z pekla štěstí, že psychický stav žadatelů víceméně neposuzují. Protože jinak by takový zamindrákovaný sebestředný pako s očividnou duševní poruchou šupajdilo rovnou do Kosmonos. Pá zlato, debata s imaginárním panem inženýrem, konstruktérem, projektantem, instruktorem, radiotelegrafistou, pilotem, kapitánem jachty a retardou mne už nebaví. A ty si raději zajdi koupit Braníka v akci a večer pěkně popřemejšlej, kde tvoji rodiče udělali chybu!
Jinak nevím kdy jste někdo u vás letěl od nás do usa do Evropy. O vánocích jsme letěli s klm. Opět kooperace... tentokrát s Air France. Nebudu komentovat. S klm leta krásne cestování. Tentokrát nám to hodili s AF přes Paris. 8 hod čekání. Nemůžeš s tím nic udělat....
Ačkoliv jsem se AF dlouhá leta vyhýbal, loni před Vánoci jsem s nimi zase letěl z JFK do PRG přes CDG a musím říct, že jsem byl mile překvapen. Na evropskou aerolinku to byl slušný standard a velice překvapivě i posádka byla milá a profesionální, ačkoliv nemluvím francouzsky a jednalo se o noční let. To že jste si pane Sýkoro koupil letenku s přestupem v CDG a čekačkou 8 hodin není chyba Air France.
Ty jseš Pepíčku očividně ještě větší arogantní wocas, než jsme si tu všichni mysleli a jak jsi se tu doposud prezentoval. Hezky jsi si ty strany vygooglil, jen jsi trošku pozapomněl, že realita je úplně někdě jinde. Alespoň je vidět, že ke skutečnému pilotovi máš asi tak daleko, jako ke svému imaginárnímu titulu. A ještě rada do života - nikdy se nesázej o peníze, které nemáš. Mohl bys pak velice rychle dostat na budku! A nemít rád psy, to se určitě smí, stejně tak jako nemít rád Kapustu!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ty můžeš nám všem Vykouřit ,Kouřilova
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
To od Vás ale nebylo zrovna slušné, pane Procházko. Můžete být milovník a podporovatel teroristů, ale tohle bylo úplně zbytečné, protože paní Kouřilová to napsala tak, jak to bylo.