Dotycna dopadla jeste velmi dobre. Vzpominam na pripad nemeckeho turiisty, ktery v Turecku na parkovisti sebral ulomek kamene. Pri kontrole na letisti byl tento ulomek prohlasen jako fragment anticke pamatky, dotycny byl obvinen z nelegalniho vyvozu zakazanych predmetu, stravil 2 mesice v tureckem vezeni a byl propusten po delsich diplomatickych tahanicich s mastnou pokutou.
Pokud jste zdravy duchodce s prijmem dostatecnym k financovani Vaseho zivota vc. hobbys, tak Vam muze byt jedno, ktery potentat ve vlade sedi, dokud Vam nezacne danove snizovat Vas prijem.
Cizi jazyky jsme se mohli ucit i za normality. V 70.letech jsem navstevoval jazykovou skolu s vyukou anglictiny a nemciny a dosahl jsem pohodlne znalosti B1. Mohly se pestovat sporty, hudba a jine volnocasove cinnosti. Cestovani bylo brutalne omezene. Kiwis, papajas, manga a ananasy nebyly na dennim jidelnicku, pravda, ale nehladoveli jsme a nase kondice byla mozna lepsi nez dnes.
Ohled a ucta jsou dve naprosto rozdilne eticke kategorie, ktere jsou od veku nezavisle. Ohled patri vsem, kteri jsou proti celku nejakym zpusobem fyzicky znevyhodneni, tudiz i mladym zdravotne postizenym.
Uctu si kazdy musi zaslouzit a je jen jeho veci, v kterem vekovem obdobi toto dosahne. Moudrost je syntesa vzdelani, schopnosti logickeho mysleni a analysou zkusenosti. Mnozina zkusenosti je ovsem primo umerna casu a kvalite zivotnich situaci.
Normalni clovek potrebuje universalni auto, se kterym jezdi a) denne do prace ca 25 km jedna cesta, b) jede 1x mesicne delsi vzdalenost ca 300-500 km a c) 1-2x rocne na dovolenou po Evrope ca 5000 km.
Sub a - EV by byl dostacujici za predpoklad, ze muzete nabijet z domaci FVE, pokud tato ma dostacujici kapacitu.
Sub b - pokud jedete na misto, kde muzete snadno dobijet, tak prosim.
Sub c - pokud chcete planovat dovolenou jako vylodeni v Normandii, tak je to Vas problem.
Ja radeji planuji pametihodnosti hodne navstevy. A jako normalni obcan si na rozdil od Bashara Assada Odkaz dovolit pouze jedno universalne pouzivane auto, tak se porizeni EV rad vzdam. I kdybych na nej mel, tak si takhle drahy nesmysl za tu cenu urcite nekoupim.
Pokud bydlite v širšim centru Prahy, tak auto opravdu nepotřebujete, zde mluvim z vlastni 30lete zkušenosti.
EV maji vyhody a nevyhody, dle meho nazoru nevyhody prevazuji. Odkazuji na Odkaz 1 clanek p. Kürschnera.
Opet jedna agitka e prospech EV. Doporucuji celkem objektivni zhodnoceni p. Kürschnera v teto rubrice Odkaz 1 , i kdyz si myslim, ze mnozina uzivatelu profitujicich z provozu EV je postatne mensi, nez uvadi p. Kürschner.
P. Zdechovsky zije ass ve slonovinove vezi odtrzen od reality. A zrejme mu uniklo, ze je uz 10 let clenem organu unie, kdyz uvadi, ze unie sedla nekomu na lep.
EV jsou zatim slepou vyvojovou ulickou, na jejiz konci stoji nedostatecny dojezd, pomale nabijeni a porizovaci cena. Elektricky Remake Renault 5 s dojezdem 400 km za 32.000 €, no nekup to na jezdeni okolo komina.
Komuniste chteli vymytit krestansky duchovni obsah jak vanoc tak i velikonoc. Svatky jako takove se nikdy rusit neodvazili, i kdyz v 70. letech po uzakoneni 5denniho pracovniho tydne byla vzdy na podzim zavedena praconi sobota jako nahrada za svatecni den. I v dobe normalisace jsme chodili s mym otcem na pulnocni Rybovu vanocni msi konanou v kostele sv. Jakuba na Starem meste, i kdyz konani bylo posunuto na 16. hodinu.
Ale zadny strach. Vanoce nam zrusi nikoliv KK, ale nasi pratele nejvernejsi v Bruselu.
Kdyz ctu prispevek a CV Moniky Elsikove-Vadasove, tak me napada Saturninova "Kancelar uvadeni romanu na spravnou miru". Normalisaci 70. lez zazila jako dite, v 80. letech vystudovala gymnasium a slozila zkousky na DAMU, pravdepodobne jako vyraz komunisticke persekuce. Hodnotit kvalitu zivota nedostatkem mandarinek a kiwi je stejne postavene na hlavu jako udaj tisicu tun vyrobene surove oceli.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kde ty lidi na takove blaboly chodi