Nezájem trhu a negativní postoj vůči elektromobilitě na jednu stranu chápu.... zkrátka je to drahé, je relativně málo míst, kde se dá nabíjet, ekologickou stránku asi také netřeba zmiňovat.... pořád je ekologičtější klasický spalovací motor (ne během provozu, ale během výroby a likvidace..), problém je třeba i taková nehoda a případný požár... uhasit elektroauto je sakra velký problémy, ale.... na druhou stranu i když se to mnohým nelíbí, v elektromobilitě je budoucnost... fosilní paliva jsou vyčerpatelná, zefektivnění spalovacích motorů a snížení emisí už také začíná pomalu narážet na své možnosti, ale elektroauta.... technologie je víceméně v plenkách a tlačit na jejich rozvoj je zkrátka pozitivní. Pokud by vlády přestaly tlačit a propagace by ustala, tak automobilky přestanou financovat vývoj a budou se dál soustředit především na auta se spalovacím motorem... budou hledět na zisk a na to, co se bude dít v dohledné době... Je jim jedno, co bude za 50 let, to už bude ve vedení sedět někdo jiný a bude to jeho problém.
Zjednodušeně.... teď jsou spalovací motory, efektivnější, levnější, ekologičtější... ,to se ale časem změní. Je potřeba podporovat vývoj elektromobility, má velký potenciál a limity technologie jsou zatím v nedohlednu.
Ten limit technologie je zde, v nedohlednu je jeho reseni - baterie.
Ne protože je to církevní památka tak nevidím důvod proč prezident skoro ateistického státu a ne někdo z církve a nemyslím Duky.Prostě je to církevní záležitost
Nepochopil jste hodne, ale neberte to tragicky. Stejne to nepochopil paleosoudruh Pavel, o jehoz diplomatickych schopnostech si iluze nedelam. Jeho loutkovodici meli pravdepodobne jiny nazor.
Byla to spolecenska udalost na diplomaticke urovni hlav statu. Hostitelovo pozvani vyjadrovalo i vztah k pozvanemu predstaviteli zeme. A pokud bylo takto nejapne odmitnuto, lze se obavat, ze dalsi podobne pozvani jiz neprijde.
Dotycna dopadla jeste velmi dobre. Vzpominam na pripad nemeckeho turiisty, ktery v Turecku na parkovisti sebral ulomek kamene. Pri kontrole na letisti byl tento ulomek prohlasen jako fragment anticke pamatky, dotycny byl obvinen z nelegalniho vyvozu zakazanych predmetu, stravil 2 mesice v tureckem vezeni a byl propusten po delsich diplomatickych tahanicich s mastnou pokutou.
Pokud jste zdravy duchodce s prijmem dostatecnym k financovani Vaseho zivota vc. hobbys, tak Vam muze byt jedno, ktery potentat ve vlade sedi, dokud Vam nezacne danove snizovat Vas prijem.
Cizi jazyky jsme se mohli ucit i za normality. V 70.letech jsem navstevoval jazykovou skolu s vyukou anglictiny a nemciny a dosahl jsem pohodlne znalosti B1. Mohly se pestovat sporty, hudba a jine volnocasove cinnosti. Cestovani bylo brutalne omezene. Kiwis, papajas, manga a ananasy nebyly na dennim jidelnicku, pravda, ale nehladoveli jsme a nase kondice byla mozna lepsi nez dnes.
Ohled a ucta jsou dve naprosto rozdilne eticke kategorie, ktere jsou od veku nezavisle. Ohled patri vsem, kteri jsou proti celku nejakym zpusobem fyzicky znevyhodneni, tudiz i mladym zdravotne postizenym.
Uctu si kazdy musi zaslouzit a je jen jeho veci, v kterem vekovem obdobi toto dosahne. Moudrost je syntesa vzdelani, schopnosti logickeho mysleni a analysou zkusenosti. Mnozina zkusenosti je ovsem primo umerna casu a kvalite zivotnich situaci.
Normalni clovek potrebuje universalni auto, se kterym jezdi a) denne do prace ca 25 km jedna cesta, b) jede 1x mesicne delsi vzdalenost ca 300-500 km a c) 1-2x rocne na dovolenou po Evrope ca 5000 km.
Sub a - EV by byl dostacujici za predpoklad, ze muzete nabijet z domaci FVE, pokud tato ma dostacujici kapacitu.
Sub b - pokud jedete na misto, kde muzete snadno dobijet, tak prosim.
Sub c - pokud chcete planovat dovolenou jako vylodeni v Normandii, tak je to Vas problem.
Ja radeji planuji pametihodnosti hodne navstevy. A jako normalni obcan si na rozdil od Bashara Assada Odkaz dovolit pouze jedno universalne pouzivane auto, tak se porizeni EV rad vzdam. I kdybych na nej mel, tak si takhle drahy nesmysl za tu cenu urcite nekoupim.
Pokud bydlite v širšim centru Prahy, tak auto opravdu nepotřebujete, zde mluvim z vlastni 30lete zkušenosti.
EV maji vyhody a nevyhody, dle meho nazoru nevyhody prevazuji. Odkazuji na Odkaz 1 clanek p. Kürschnera.
Opet jedna agitka e prospech EV. Doporucuji celkem objektivni zhodnoceni p. Kürschnera v teto rubrice Odkaz 1 , i kdyz si myslim, ze mnozina uzivatelu profitujicich z provozu EV je postatne mensi, nez uvadi p. Kürschner.
To už dávno pane není pravda. Nebo respektive, záleži také na tom, od koho to kupujete. Výrobní cena LFP baterie s prakticky neomezenou životností se pohybuje kolem 40$ za 1kWh (zdroj CATL). Takže i takovou velkou 100kWh bateri byste měl mít řekněme za dvojnásobek, tj. 200 000kč.
Tak mi vysvetlete, jak muze stat auto s 50 kWh baterie 32.000€.
P. Zdechovsky zije ass ve slonovinove vezi odtrzen od reality. A zrejme mu uniklo, ze je uz 10 let clenem organu unie, kdyz uvadi, ze unie sedla nekomu na lep.
EV jsou zatim slepou vyvojovou ulickou, na jejiz konci stoji nedostatecny dojezd, pomale nabijeni a porizovaci cena. Elektricky Remake Renault 5 s dojezdem 400 km za 32.000 €, no nekup to na jezdeni okolo komina.
Komuniste chteli vymytit krestansky duchovni obsah jak vanoc tak i velikonoc. Svatky jako takove se nikdy rusit neodvazili, i kdyz v 70. letech po uzakoneni 5denniho pracovniho tydne byla vzdy na podzim zavedena praconi sobota jako nahrada za svatecni den. I v dobe normalisace jsme chodili s mym otcem na pulnocni Rybovu vanocni msi konanou v kostele sv. Jakuba na Starem meste, i kdyz konani bylo posunuto na 16. hodinu.
Ale zadny strach. Vanoce nam zrusi nikoliv KK, ale nasi pratele nejvernejsi v Bruselu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
,😂😂😂 Kde jste žil? Ale chápu, poslouchal jste Karla Gotta, četl jste Jak se kalila ocel a jako poslušný člen KSČ jste měl drobné výhody. Jít takhle do Knihy a požádat o Kunderův Žert? Ani byste nedošel domů, vyzvedli by si vás po cestě. Jo, práci čest soudruhu, raději zalez a nepiš
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kritizujete nekoho, o kom h2o vite. V KSC jsem ani ja ani nikdo z rodiny nebyl. Byl jsem z donuceni v SSM, protoze jsem chtel vystudovat VS. Poslouchal jsem Kryla, Gotta, Beatles, Greenhorny zvane Zelenaci a Rangers zvane Plavci. Kunderuv Zert jsem cetl r. 1968 a dodnes jej mam v knihovne. O titulech "Jak se kazila ocel, Anna Boldelarka, Rudi zuri na kladnem ci Vstanou novi podvodnici" jsem slysel jako vsichni maturanti, ale nikdy je necetl. A v r. 1985 jsem nedovolene opustil republiku, neb jsem nehodlal tento rezim nadale podporovat.