Nejlepší je zadotovat a pak až budou jezdit, zdraží se ještě víc už tak drahá elektřina. Ale to si zase podniky odepíši z daní. Nejvyšší čas dělat takové věci. Česku chybí zdroje elektrické energie na střednědobý horizont. Potřebujeme nutně dostavět dva bloky v Dukovanech a ještě další dva v Temelíně. A pořád budeme mít málo. V Norsku ke sice elektroaut nejvíce v Evropě, ale vesměs je to otázka větších měst. A důvodem je taky nižší cena elektřiny. Za co já v domácnosti se spotřebou okolo 6MWh platím ročně skoro 40 tis, tak v Norsku platí známý v přepočtu 1600 Kč a má puštěné 3 pultové mrazáky a v celém domě přímotopy s nastavenou teplotou na 24 po celý rok. Taky bych pak nabíjel ...
To se panu Máchovi podniká. Žádný stres. Přijde chřipka a stát to zaplatí. Takový servis asi nemají všichni podnikatelé- žádné riziko. Proč si pan Mach neplatí pojištění? Proč to jde z kapes nás všech? Vydělává celou dobu neskutečný peníz a když přijde na lámání chleba jen natáhne ruku. To takový truhlář nebo zedník, elektrikář...platí odvody a takový servis od státu asi nemá. Leda kontrolu z berňáku nebo zdravotní pojišťovny.
A tohle je ale škoda, podle mě právě takové elektrické auto mělo smysl. Na město, kde je problém s emisemi a parkováním je tato velikost ideální. Vaz mu ale zlomila ta cena. Že je poptávka po velkých elektrických SUV je asi pravda. Ale není to spojené s praktičností nebo efektivitou, ale s rozmařilostí. Poklud jsem fanda elektormobility a jsem vlastníkem FVE na své střeše, pak je to do jisté míry pochopitelné. Jako druhé auto do rodiny na nákupy je auto jako Enyaq nebo podobně velký vůz nesmysl. Na dovolenou bych si ho nebral a do práce na delší ježdění nepraktické - jako obchodník, který najede třeba i 600 km denně je toto absolutní nesmysl. Konkurenční firma byla donucena na posty obchodníků pořídit zrovna Škodu Enyaq a to s největší baterii a výsledek se dostavil hned na začátku. Jejich zákazníci mi pak se smíchem nebo naopak s pláčem a rozhořčením vyprávějí, jak jezdí na schůzky pozdě z důvodu nutného dobíjení cestou a nebo je nutí mít jednání v místech, kde se mohou během schůzky dobíjet.
To bude další montovna a s ní spojené pobídky ala Nexen, tedy montovna co odvede veškeré zisky ven z republiky. A jako bonus zabraná orná půda, spotřeba pitné vody, tuny prachu z dopravy kamionů a s tím související hluk a přetížené silnice. Navíc odvětví, které nemá do budoucna šanci na úspěch... Děkujeme pane Síkelo. Kdyby jste tam bydlel, asi to nepodepíšete, nemám pravdu??? Ale Vám je v Praze blaze a po vás potopa...
Veškeré zisky se odvedou do zahraničí. Stejně jako to funguje s ostatními firmami se zahraničním kapitálem. Zastavěné území, které už těžko někdo obnoví. Navíc opět převážně automotive odvětví, které má nevelkou potenci na úspěch. Pracovat tam bude kde kdo přes agentury, tak jako je to v Boleslavi a Kvasinách. Neskutečný nárůst dopravy a prachu. Marně hledám nějaké pozitivum pro lidi.
A kde je příčina? Není to od blesku ani od horka. Je to výsledek toho, že si chodí po lese lidi s cigárem a nejsou schopni si to odpustit a nebo ho típnout a odnést s sebou, případně si jako bonus zakládají táboráky na místech, kde to nenapadne normálního člověka a už vůbec ne v tomhle suchu. A tenhle jeliman teď sedí u televize nebo u kompu a je mu to u zadku. Tak co s tím? Zakázat tam vstup úplně? Nebo pokutovat za kouření a rozdělávání ohně částkou, která bude likvidační? A kdo ten zákaz a obnovu krajiny zaplatí? Každý by měl začít u sebe a chovat se tak, aby po něm nezůstala potopa...v tomhle případě spáleniště. Ten kraj je kouzelný se vším všudy a takové pohromy jsou vždy katastrofou na dlouhou dobu.
2 měsíce. A co potom? Nic. Potom už nic nikdo neví. A takhle se to dělá ze vším. Nic není připravené, nic není zasmluvněné. Prostě se to celé posere a někdo to tak zřejmě chce. Tohle si pusťte a možná se všem trochu situace objasní. Odkaz 1
Byl jsem tam několikrát, moc hezká země s přírodními skvosty jako je kaňon řeky Tara. Na poslední cestě jsem viděl i ty rozestavěné sloupy této monstrózní a nesmyslné stavby. V MNE je korupce vidět na každém kroku, místní si stěžovali, že se vláda chová jak největší zločinci. A tohle je exemplární příklad. Nechat si postavit "něco", co stojí velké peníze a pak ukrajovat pro sebe. Kde jsou ti, co podepsali takové smlouvy? Jakou mají zodpovědnost? Jsou nikde a nemají žádnou zodpovědnost. MNE je jim totiž naprosto ukradená. A doplatí na to obyčejní lidé, co žijí z ruky do pusy. Smutný příběh. A výsledkem bude, že si Číňan zabere například Kotor nebo oblast Durmitoru. Hlavní zdroje příjmu z turistiky. Smutno mi je....
Hory NEJSOU akvapark ani cirkus. K horám lidé ztratili úctu a je mi smutno z toho, kolik špatného se tam najde. Od budování sezónních apartmánů až po ježdění na čtyřkolkách a endurech a odhazování odpadků. A pokud se rodiny s dětma nejsou schopni věnovat výchově svých ratolestí a učit je souladu s krajinou i bez těchto atrakcí, tak tam nemají co dělat. Podobná věc se staví pouze pro zisk a nemá naprosto žádný význam pro krajinu. Ve Švýcarsku, Francii ani Rakousku jsem podobnou obludnost v horách neviděl. Tam si lidé hor váží a skutečně pro ně mají význam po generace.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dnes v Penny - Granko v akci za 89,90 a na pokladně 98,90 Kč. Cena prý platila do včera. Kdybych si náhodou nevšiml...Měl jsem jen 6 položek. Ale když tam někdo nakoupí za 2500 Kč , tak ten rozdíl může být znatelný. Dali mi po upozornění na pokladně v tichosti 10 Kč zpátky...Záměr nebo omyl??
1 odpověď