Wilo jsou jedni z největších zlodějů vůbec cca za 12 let prodávají třetí řídící jednotku k čerpadlům do studní , přitom všechny funguji úplně stejně ,cena okolo 12 000,- a vždy když vyjde nová tak je ta předchozích neopravitelná , a přitom odejde např relé za pár korun ,ale nejspíš vyrobené přímo pro ně ,protože sehnat se opravdu nedá , fakt super eko přístup !
Když se odprostim od toho, že racionální spotřebitel si elektromobil s ohledem na jejich nevýhody (vysoká pořizovací ceny. Nízká zůstatková hodnota, vysoké provozní náklady, doba dobití, dojezd, velice omezena možnost připojení vozíku,....) nekoupi, tak v tom hraje roli i spousta dalších věcí namátkou nasporte si na důchod, vychovejte nejmene dvě děti, zrekonstruuje si nemovitost na nízkoenergetickou .... Když si to všechno pospojujete, tak každý musí dojít k nevyhnutelnému závěru. Masa, což je u mě střední třída to v životě nemůže ufinancovat.
Ze střední třídy se díky našim a EU politikům stává velmi rychle chudá třída .
Tam je to každý den úplně zoufalá situace. Nekonečná kolona stojících vozidel před tunely ve směru na letiště / Plzeň. Kdo je za tento stav zodpovědný, ten by měl být přísně potrestán. Někdo totiž zcela arogantně opovrhuje časem těch lidí, tráveným ve stojící koloně už řadu měsíců, bezpečností dopravy a koneckonců i ekologickými dopady. Nemluvě o tom, že za toto stát vybírá dálniční poplatky. Upřednostnil se zájem firmy, která u Barandova opravuje povrch vozovky, aniž by to reálně bylo vzhledem ke standardům ČR potřeba.
Hlavně je nepochopitelné jak mohl někdo povolit opravu Barandovského mostu a Pražského okruhu ve stejném termínu !
Není toto opatření spíše protichůdné , bez odpočtu si většina zákazníkú tato auta prostě nekoupí a když spočítáte co stojí provoz takového auta (jen spotřeba 50/100 a roční běžný servis cca 300 000,-) a z toho všeho majitel platí daně plus se tím zaměstnávají lidé kteří také odvádějí daně tak nevím 🤔🤔🤔
Při ceně 18,- za kw a průměrné spotřebě 17 kw/100km vychází 1km na 3,06,- běžné auto se spotřebou 6l/100 jezdí za cca 2,40,- . Muže mi někdo vysvětlit jaký to dává smysl ??? A ekologii do to prosím netahejte, protože výroba a získávání materiálu pro baterie je pro globální ekosystém daleko horší nežli výroba běžného auta .
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co mě osobně vadí je fakt že dnes vlastně vůbec nevíte co si kupujete za auto . Koupíte Toyotu a on je to vlastně Peugeot Citroen Opel ? , koupíte VW a je to Ford , Jeep je to Fiat a takhle by šlo pokračovat . Podle mého se úplně nejlepší auta vyráběla tak mezi roky 2000-2010