Rozhovor jsem se zájmem přečetl a skoro to ve mne budí dojem, že to Kubek považuje za malichernost a víceméně největší díly viny je na poškozených, protože ony nezabránily dalším obětem.
Něco jako kdyby mi někdo poškrábal auto, já neměl čas to řešit, pak ten recividista poškrábal dalších 10 aut a mne policie stíhala za to, že jsem to hned nenahlásil a nechal recividistu udělat další škodu.
On jak napuchl, tak mám pocit, že je úplně mimo. Má takové zvlášní paranoidní výpady. Možná je to způsobeno nějakou nemocí, případně léky. Každopádně on asi opravdu existuje dobrý důvod, proč by lidé v důchodovém věku neměli zastávat vedoucí funkce...
Když vlastně člověk kouká na mladého Vovku, tak si říká, že nemluví úplně zcesty. Stačilo 20 let a je z něho dnešní troska...
V diskuzi se objevilo spousty hloupých komentářů od lidí, kteří se nejsou schopni ani zamyslet. Domnívají se, že existuje nějaké jednoduché řešení jak zajisti volné silnice, aby pak mohli oni sami v autě projet městem jako po másle. To je samozřejmě nesmysl.
Jednoduché řešení neexistuje. Lidé v autech nejezdí často autem kvůli nějaké módě, ale proto, že je to pro ně v dané chvíli výhodnější (rychlejší, pohodlnější, levnější, zábavnější). Teprve až bude z nějakého důvodu pro ně výhodnější jet třeba metrem, teprve pak přesednou. Existuje spousty motivací. Může se třeba postavit nová linka metra, nebo se zpoplatní vjezd do centra, nebo se zdraží benzín, nebo se zlevní MHD, cokoli. Ve světě se ukázalo, že například postavením kapacitní silnice se problém vyřešil jen na omezenou dobu. Prostě postavíte novou silnici, chvilku bude volná, ale za pár měsíců silnice stáhne lidi a ti ji auty zase zacpou. To pak ale ještě vyvolá další komplikace v centru, protože ta nová auta nebude kde zaparkovat. Jinými slovy centrum města navrhnuté v rozmezí let 1300-1800 prostě nikdy ani v nejmenším nepočítalo s automobilismem a proto není absolutně možná, aby každý pohodlně a rychle do centra autem dojel. Jedinou možností je zkombinovat auta s MHD a snažit se v mezích MHD preferovat.
Ten kdo jede do centra autem musí byt de facto vděčný lidem, kteří zvolí MHD za to, že alespoň on může do centra autem. Vděk se neprojevuje tím, že by zastavoval a lidem na zastávkách rozdával květiny, vděk se projeví tím, že se MHD dotuje a dělají se vyhrazené pruhy pro autobusy. To je celé.
Výsvětlí mi někdo čím přemýšlí paní Iveta z článku, která jezdí ze Stodůlek na Smíchov autem a diví se, že stojí v koloně???
To je přece jeden z nejzasekanějších úseků v Praze už posledních 30 let. Ano, pokud někdo pokračuje dále třeba do Modřan nebo až do Říčan, tak asi jinou možnost nemá, ale sakra pokud sjíždím jen ze Stodůlek na Smíchov, nebude daleko nejrychlejší dojet to metrem, které přesně v tom úseku jezdí každých pár minut a cesta mu trvá ani ne 15 minut!!??
Ono se nakonec ukáže, že paní Ivana má buďto spousty času, takže jí vlastně nevadí, že prosedí 30 minut úplně zbytečně v autě, nebo je jen extrémně líná a bude to takový ten typ člověka, který si hrozně stěžuje na kolony a ostatní řidiče, ale sama se tam každé ráno vždy ochotně postaví.
Lidé nejčastěji dávají na stav volantu, ale tady musím říct, že stačí pár desítek tkm někoho, kdo má prstýnek s kameny po obvodu a nesundává si ho a je vymalováno - volant vypadá jak po miliónu.
To je podle mne vždy lepším prvním ukazatelem sedačka. A ta bočnice u tohodle medvěda teda nevypadá úplně čerstvě. I tady asi záleží na tom jak kdo nastupuje/vystupuje, jestli má třeba nějaký ostrý pásek nebo to byl metalista s cvočky na zadku. Tak jako tak prémiové sedadlo by si alespoň to vypolstrování mohlo po 170 tkm udržel v lepší kondici... Tak nevím jestli už Mercedes u tohodle auta šetřil, nebo jestli to někdo nenápadně o pár km nestáhnul...
Zajímavě to samozřejmě vypadá, ale nic víc než ocelový jekl v kalhotech a na zadku sedátko v tom nebude. Zbytek toho bude nenápadně pod tím nahrnutým listím. Dříve toto dělali "levitující" šamani opírající se jednou rukou o hůlku... Když to viděl člověk poprvé tak také nechápal, ale dnes už je to trochu profláklé..
Než tato "kouzla" to mám raději kouzla na způsob hbitých prstů. Nemyslím teď to co dělají takoví ti jejichž jméno se nesmí vyslovovat, když vám zmizí v tramvaji peněženka, myslím různá kouzla s kartami atd.
Vážení kolegové, asi takto:
Jestliže chceme kvalitního zaměstnance, musíme ho i kvalitně zaplatit. Rozlučme se nadobro s tím, že my budeme ti bohatí a na nás bude pracovat někdo schopný, pracovitý, který bude brát 100 korun na hodinu. Práci uklízečky, pokud se má vykonávat pořádně, musí (překvapivě) dělat nějaký úplně normální pracovník. Klidně i chlap, častěji žena. No a pokud tato úplně normální žena má třeba i úplně normální děti a manžela, někde bydlí, něco jedí, v něčem musí chodit atd., no tak ona asi bude potřebovat vydělat měsíčně třeba v Praze cca 25 až 30 tisíc korun. A to je skutečně absolutní minimum všech minim. Níže jít normální člověk nemůže. Přes to prostě nejede vlak. No a ten kdo zvládne alespoň základní počty, tak zjistí, že ona pod 150 až 180 korun na hodinu jít nemůže. Ba co je horší, tím, že necháte uklízečce u vás odpracovat třeba jen 3 hodiny, tak ona musí někde jinde odpracovat další 4 hodiny, aby zaplnila celý den. No a na ten přejezd (to je ta jedna hodina), no tak ten si musí také nechat zaplatit. Tudíž ona nakonec musí jít až na 200 korun za hodinu.
Tudíž přestaňte skuhrat, nabídněte jí normální peníze a přijdou vám normální uklízečky. Není v tom nic složitého. Ano, můžete jít cestou opačnou, zkusit jí nabídnout stovku, no ale pak neskuhrejte, že se vám hlasí kdo se vám hlásí...
To jak kdyby někdo bědoval, že došli konstruktéři, že už 3 roky nějakého hledá a nabízí mu 19 tisíc měsíčně....
Zvenčí (kromě masky) krása. Ladná linie sedanu (sedany jsou u mne nejkrásnější auta), to už se dnes málo vidí. Ale ten interiér, to je teda divné. Ne že bych byl nějaký zvláštní odborník na Lexus, ale to vypadala takhle chudě i předchozí generace? Ten ovladač nad budíkama, to je co?? Jak kdyby to tam dodělal nějaký topenář. Kdyby tam napsali, že je to termostat na ovládání klimatizace, tak bych jim to snad i zbaštil... Obrovský tablet a pod tím tak lacině vypadající výdechy a dvojblinkr, nevypadá to moc vábně. Takhle vypadala auta před 20ti lety. Nevím co bude cílová skupina (reprezentativní sedan do firmy???) a čemu by to mělo konkurovat (A6 nebo BMW5? To asi těžko..). Nebo to spíš cílí na Passata? No ale jestli to v Číně stojí mega, tak to bude u nás stát tak 1,5 nebo 1,8... To už zas bude ten hrooozivě předražený (jak tu všichni píší) Pašík o polovičku levnější.
Tady bude ale strašně těžké dokazovat jestli to bylo nebo nebylo dobrovolné. Ty holky za ním jezdily dobrovolně a opakovaně. Navíc vlastně říkají, že pokud s něčím nesouhlasily (sahání na zadek), tak on okamžitě přestal. Jasně že z dnešních fotek on vypadá jako nějaký úchyl v hábitu, ale v těch devadesátkách mu bylo jen něco přes 40, takže se těm holkám mohl i líbit. Soudit bych toto nechtěl. Jak odlišné je to od případu Cimického, který znásilňoval často vlastní hospitalizované pacientky, které neměly kam utéct. Navíc žádné z holek nebylo pod 15.... Obávám se, že tahle kauza vyšumí do ztracena...
Vsadil bych si na to, že už teď obvolává staré kamarády lékaře (a podobné prasáky jako je on) a domlouvá si, kdo mu napíše jaký posudek. Jeden na bolavá záda, další na kolísavý tlak, pak spousty posudků na hlavu atd. Teď se z něho stane ukázkový lazar a byť jen den v lochu by ho určitě zabil....
Něco jako Janoušek...
Simona Simová se prý podle svých slov s nepochopením od starší generace setkává často.
No s tímhle jménem se ani nedivím... Na druhou stranu s nepochopením se ale asi měli setkávat její rodiče, když jí tohle vybrali...
Je ale nutno dodat, že občas mě někteří staří lidé dokážou neskutečně vytočit, když si vynucují uznání jen kvůli věku. Za vysoký věk se není třeba stydět, ale také to není nic k vychloubání. On vlastně nakonec věk je opravdu jen číslo. Někdo je hňup zamlada a nevyroste z toho ani když mu je 80. Jiný v 18ti rozhledem předčí většinu třikrát starších...
Celý ten článek je nějaký divný. Navozuje pocit, jako kdyby snad přechod k elektromobilitě znamenal, že bude elektromobily vyrábět méně lidí. Není to spíše tak, že je celkově evropský automobilový trh v úpadku kvůli legislativě EU a agresivní politice Číny? Prostě vyvážet evropská auta mimo EU je velmi obtížné, naopak do Evropy začínají proudit nejen automobily, ale i různé subdodávky a proto se prostě musí rušit místa. Evropa se stává nekonkurenceschopnou.
Vrcholem je Michelin. Přece pnaumatiky opotřebovávají elektromobily o řád více než klasické spalováky. Zde naopak pokud by se rozvíjela elektromobilita, tak by měl Michelin nové fabriky otvírat, ne propouštět lidi. Spíše je to zase jen o levnějších produktech z mimoevropských států...
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Problém není ani tak v nedostatku peněz jako v ohromném počtu nemocnic a s tím souvisejícího personálu. Počet lůžek je zde abnormálně vysoký. Léta se argumentovalo tím, že až bude zle, tak nám to pomůže. Pak přišel Covid a v Česku umíralo stejně nebo spíše více lidî než v zemích kde měli lůžek polovinu... Tedy náš enormní počet lůžek není dobrý k ničemu (pardon, k jednomu jo, k tomu, aby zařízení sosala peníze...)
1 odpověď