Jako vše kolem elektromobility je ten nápad utopický, nebezpečný a drahý. Do silnic budeme zabudovávat miliony tun mědi, která je již dnes drahá a nedostatková a s jejím získáváním devastujeme životní prostředí. Bude to jen na pár hlavních sinicích a když bude menší baterie, jakmile vyjedu z tohoto úseku, budu rychle hledat nabíječku. Dále, byla hysterie kvůli 2 W vf elektromagnetického pole z mobilu. A nyní nebudou vadit 10-ky kW rozptylových elmag. polí. Vzduch je už dnes plný elektromagnetického smogu, tohle už to dorazí. Počítejte s tím, že přestane fungovat rádio i mobil. Nehledě na to, že účinnost takového to nabíjení bude nižší, než účinnost spalovacího motoru.
Tohle může vážně vymyslet jenom individuum "mdlého rozumu" ...!!! A to jsem ještě velmi slušný ...
Další naprosto zbytečná past na řidiče - nikdo z těch "mudrců" co tohle (navrhují) schvalují si zřejmě neuvědomuje, že valná část řidičů nejezdí pro radost, ale proto, že je to jejich zaměstnání - nebo se prostě do zaměstnání (nebo na vzdálené místo výkonu práce) musejí nějak dostat. A to už vůbec nemluvím o zásobování ...
Takže si platíme 200 kusů problémů (sedí nám přímo v parlamentě) ..., a vůbec ne špatně ...
Možná vás překvapí, že spousta cyklistů se do práce přece musí nějak dostat a nechce u toho pro své pohodlí přemisťovat 1500 kg plechové nádhery a smrdět všem pod nos. Ubrat plyn nebo přibrzdit považujete za omezení svých práv. Možná, kdyby města nebyla zaskládaná parkujícími auty, jak si každý potřebuje dovézt své pozadí až na místo, tak by nebyl problém, aby se auta vešla na ulici i s cyklisty.
Z grafu hospitalizovaných pacientů plyne, že cca 30% má bezpříznakový nebo lehký průběh infekce covidem. A do toho Dr. Blatný řekne, že nemocnice nebudou přijímat pacienty s mrtvicí či infarktem při zvýšení počtu nemocných. Takže drží v nemocnicích pacienty s 1% pravděpodobností úmrtí a nepřijmou pacienty s pravděpodobností úmrtí 30% a více. Ale tyhle úmrtí se nebudou počítat do covid statistik, to je v pořádku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jasně, příprava na prodej lukrativních částí ČD kamarádům a zbytek se nechá státu k dotování. Viz SŽ (SŽDC) a Telematika.
1 odpověď