O tom o čem píše p. Švamberk, že jsme si to neuvědomovali je dost zavádějicí, od samého počátku zde byla početná skupina lidí, kteří si to uvědomovali, poukazovali na možná nebezpečí, ale byli médii u nás v čele s ČT a Radiožurnálem očerňováni, házeni do jednoho pytle s pomatenou SPD a Konvičkou, tzv. internetoví elfové, mnohé nevládní organizace žijící z "řešení/neřešení" problémů spojených s nelegální migrací se snažilo vše umetat pod koberec, aby cecky dotací dávali práci zbytečným absolventům humanitních pseudooborů.
Takže si to přeložme, nejprve se zastaví prostor nad kolejištěm (protože developer má dostatek prašulí na protlačení stavby), zatímco se všelijaké neziskové spolky a městské části budou s magistrátem tahat na podobě a umístění stanic metra D, načeš se zjistí , že se tam ten nejkatší tunel Novýho spojení II na hlaváku nemůže vejít ani kdyby byl jen v jedné úrovni a ke konci století nejspíš se rozhodnou pro tu nejdelší(nejdražší) tunelovou variantu.
Samozřejmě, že na to půjdou oklikou.
Budete moct mít auto staré jak chcete, akorát s ním v první fázi nebudete moct do centra města. Protože nejdřív tam bude povolen vjezd vozů min. s EURO4, za dva roky EURO5 ... atd. Za 5-6 let bude povolen vjezd do centra s pouze s EURO7. Ruku v ruce s tím se samozřejmě omezení zvětší o širší centrum a opět pomalu, ale od EURO5. A jak to známe s modrýma parkovacíma zónama, tak se za 10 let s autem bez EURO7 do větších měst nedostanete.
takže samozřejmě, starý auto vám EU nezakáže, akorát s ním nebudete moct jezdit do města.
Taky by mohli omezit vjezd aut s nižšími EURO na zpoplatněné úseky, rezervace UNESCO, na silnice bez chemického posipu v zimě, atd ....
Oni si nějakou tu cestu k omezení vždy najdou.
Dojdu si pro pití zaplatím kartou a pak očekávám hotovost při vracení zálohy.
Trochu mi to připomíná Cimrmanův bemotorový výtah:
Jako majitel dolu Marcela u městečka Grünbach sestrojil Cimrman zdviž pro horníky, která se obešla bez motorového pohonu. Fungovala na principu dvou spojených klecí, dolů jela vždy ta těžší. Rozdílu hmotností obou klecí dosahoval Cimrman zprvu tím, že dolů jezdilo o jednoho havíře více.
Poté, co se mu v dole začali hromadit horníci, přešel na nový systém.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Těžko se tomu můžeme divit, když máme jedny z nejvyšších cen energií na světě.
Ne protože by jsme nedokázali energii levně vyrobit, ale z prodávané energie je třeba zaplatit celou levičáckou fantasmagorii jménem Greendeal.
1 odpověď