Proč je z toho taková senzace? Obchody si mohou nastavit cenu jak chtějí a pokud jí přestřelí tak si to nikdo nekoupí, nebo si to koupí jen ten komu to za danou cenu bude stát. Je to úplně normální stav věcí. Stačí se podívat do nějakého cenového srovnávače a hned uvidíte že rozdíly v cenách mohou být obrovské.
Tohle je klasika. Babiš si je jeden z největších bezpáteřních pokrytců a nikoho už snad ani nemůže překvapit že to co bylo nepřípustné včera je dnes akceptovatelné a zítra to bude dokonče vyžadované. Celý problém je že voliči ANO mají podobný morální kompas jako Andrej a tím pádem je jim fuk že ty co volí stále dokola mění své názory. Hlavní je že jim naslibují jak jim budou za nic rozdávat peníze a že se všichni budou mít lépe bez toho aby se o to přičinili.
Myslím že po tomhle už nemůže mít nikdo pochyby o tom že Fico je proruský kolaborant. On by nejradši nepomáhal Ukrajině a nechal by jí napospas Rusku které tuto zemi napadlo a teď si Rusko stěžuje, že to nedokáže samo zvládnout takže by bylo potřeba aby Ukrajinu nikdo nepodporoval. Co na tom že dalším krokem Ruska by bylo že jim Fico dobrovolně odevzdá klíče od Slovenska protože on chce mír za každou cenu, tedy i toho bude muset být servilním vazalem RUska jako tomu bylo za dob komunismu. No krásná to budoucnost pro Slovensko.
To jsou zase jen řeči pro věrné ovečky, které pak už výsledek nezajímá. Realita bude stejně taková že nakonec řeknou že nikdo jiný nebyl tak stejně budou kandidovat. Tohle tu bylo už hodněkrát a jedeme další kolo. Opět Babiš říká že kumulace funkcí ne a pak to zase pojede pěkně do plnech. Stačí se podívat do minulosti/současnoti lidí z ANO - Karel Havlíček měl 2 ministerstva najednou a kdo ví kolik funkcí bokem o kterých se nemluvilo, Ondřej Prokop měl najednou 11 funkcí (radní + všemožné dozorčí rady, představenstva, ...) a to si ještě u toho dělá své soukromé podnikání, aktuální poslanco-hejtmano-starostové , atd. Za dobu kdy bylo ANO u vlády s tím mohlo něco udělat ale neudělalo protože pak by tyhle posty nemohli používat jako odměny pro věrné. Co na tom že pak žádnou pozici nedělají pořádně protože na to nemají dostatek času.
Fico je opravdu neuvěřitelný pokrytec a hnus, ale to není žádné překvapení. Překvapením je proč ho stále někteří slováci podporují. Jedním dechem obviní politika jiné suveréní země že se nepěkně vyjadřuje o slovenských institucích a že napadá jejich nezávislost a suverenitu Slovenska, s dovětkem že on by to nikdy neudělal. Nicméně v rámci stejného projevu ale zapoměl říct, že handl Babiše a Fica ohledně StB bude zásadním zásahem do věcí v ČR protože tímhle rozhodnutím se bude Babiš ohánět kde jen to půjde v rámci voleb, jeho politické kariéry, atd. Ale jasné, říkat pravdu na Slovensku se za vlády Fica nenosí. Stačí se podívat co tam už ten šašek zvládnul provést - rušení nezávislých institucí pro vyšetřování zločinů, snížení trestů za vybrané zločiny, místo soudů teď rozhoduje ministerstvo bez toho aby mělo jakoukoliv oporu v důkazech či zákoně, ... No prostě lahůdka.
To je zase ale nesmysl. Je pěkné populistické gesto že Babiš chce nařídit nižší ceny, ale kdo pak doplatí ten rozdíl v nákladech? Bohužel jako vždy už neřekne že to bude ze státní kasy, ale to jsou pro Babiše detaily. To je stejné jako když chtěl zafixovat cenu paliv a už neřekl že ten rozdíl by musel doplatit stát, tedy všichni lidé ze svých daní a ejhle to se pak to palivo zase zpět prodraží. Ještě je na zamyšlení kolik jeho kamarádů (včetně jeho samotného) má koupené akcie ČEZu a Andy takhle vyšponuje cenu pěkně vysoko. Pak to celé zestátnění zaplatí pěkně z našich daní a zisk je doma. No prostě klasika z dílny ANO - lidem slíbíme nižší ceny a pak se na tom napakujem.
Celý článek je nesmysl včetně nadpisu a je očividně namířený proti vládě (ať už jakékoliv)/státu obecně. Zboží stojí tolik kolik je na cenovce. Pokud si ho chci za tu cenu koupit tak si ho koupím. Pokud ne tak si ho nekoupím. To jestli někdo u toho píše že je tam sleva 10%, 50% nebo cokoliv dalšího není pro normálně myslícího člověka vůbec relevantní. Je úplně jedno zda někdo říká že běžná cena daného zboží je 1000 Kč a nyní je za 500 Kč, pokud mi dané zboží za 500 Kč za ty peníze nestojí tak si ho nekoupím a je fuk že je tam sleva 90%. Pokud někdo nakupuje jen podle výše slevy tak mu chybí základní finanční gramotnost. Jakákoliv regulace např. v podobě definice max. výše slevy je jen nesmyslný zásah do volného fungování trhu a omezení konkurence. Cenotvorbu si definuje obchod a lidé ceny buťo akceptují nebo jdou ke konkurenci.
Tady není o čem polemizovat. Babiš s StB vědomě spolupracoval což dokazují jak písemnosti tak i předchozí rozhodnutí všech možných soudů všech úrovní. Nyní se stalo jen to že Fico nařídil soudům aby Babišovi vyhověli a pomohl mu tak v jeho politické kariéře. Nic to však nemění na faktu, že s StB spolupracoval a všichni to víme. Je to stejné jako kdyby Fico na slovensku zakázal říkal že černá barva je černá. Sice to budeme muset nazývat jinak, ale stále to bude černá barva :-D
Tenhle článek je jasně zaměřený na to že elektromobilita je super a nic jiného být nemůže. Realita je ale taková, že ač může být elektromobil z pohledu ekologie provozu šetrnější tak je prostě pro většinu lidí cenově nedostupný, z pohledu využitelnosti vozidla omezující a z pohledu nákladů na provoz stále drahý protože rozdíl oproti spalovacím autům není zas tak vysoký pokud nenabíjíte doma. Když potřebuji auto s velkým kufrem pro rodinu tak ve světě elektromobilů není nic co by mi za rozumné peníze nabídlo to samé co kombík se spalovacím motor obzvláště když nemám možnost nabíjet auto doma (mám sice dům ale bez možnosti zastavit si na zahradě nebo pod okny a nabíjet). Reálně pokud mám nyní Octavii za nějakých 860 tis. Kč tak za tyto peníze si žádný ekvivalent v podobě elektromobilu nekoupím (nepočítám do ceny pořízení dotace, které jsou nyní vyčerpané). Kombík s kufrem 640l prostě na trhu není. Nejlevnější Tesla 3, která má podobně velký kufr (bohužel rozdělený takže větší věci tam stejně nepřevezu) vyjde na cca 1041000 Kč. Jen cenový rozdíl na pořízení je 181 000 kč za což s Octavií můžu jezdit skoro 4 roky s nájezdem 25 tis. km za rok. Tím že nemůžu dobíjet doma tak se pak doba srovnání nákladů odhadem protáhne na dobu delší než 5-6 let a to nepočítám cenu času který budu trávit na nabíječkách. Prostě dokud nebude ekvivalent rodinného kombíku za podobnou cenu tak se nejedná o militantní odmítání elektromobility, ale o to že elektromobil se prostě nevyplatí pořídit.
Jako pohybová aktivita pro děti proč ne, ikdyž bez toho koně na klacku by to bylo o něco bezpečnější a nehrozilo by že když spadnou tak se tím klackem zraní. Snažit se z toho dělat nějaký oficiální sport na úrovni cyklisty, gymnastiky nebo třeba atletiky a to ještě včetně mistrovstvím republiky (a dost možná i Evropy a světa) mi přijde už trochu uhozené. To už pak můžeme dělat tímhle způsobem cokoli - mistrovství ČR v lezení po žebřinách, mistrovství ČR v tom kdo lépe udělá provaz, mistrovství ČR v házení kamenů do rybníka, atd.
Z toho záznamu je vše celkem dost jasné. Jeden trouba se rozhodl že on přece čekat nebude a přitom málem zabil několik lidí a způsobil obrovskou škodu. Za tohle by měl navždy přijít o řidičák, zaplatit veškerou škodu ze svého včetně odškodného pro zraněného hasiče (za takovéhle úmyslné porušení všech pravidel by pojišťovna neměla nic vyplatit) a co se týká vězění nebo podmínky to už rozhodne soud včetně přitěžující okolnosti s pokusem svést celou situaci na nefunkční brzdy což byla totální lež.
Škoda že informace ve shrnutí byla jen cena od ale chyběla informace o tom kolik stál testovaný model. Ten totiž byl s takovou prazvláštní konfigurací která není běžně přes konfigurátor dostupná ale s úplným základem celkem neporovnatelný. Vypadalo to sice jako některý ze základních modelů (základní světla, na volantu chyběli některé možnosti, základní lišta na palubce, apod.) ale nasypali do něj spoustu příplatkové výbavy - větší kola (odhadem 18", větší infotainment, roletky, atd.) takže cena u toho co jsme viděli v testu bude odhadem někde přes 700 tis. Kč (nejblíže je model 130 let Premium za 739 tis. Kč ten ale má více výbavy než testovaný model). Druhá věc je že ve většině modelů (Essence, Selection, Top selection) si zmíněné doplňky z recenze dát ani nemůžete - větší infotainment až od Top selection premium (cena od 849 900 Kč, 18" kola až v Top Selection jinak jen 16" nebo 17", barvu interiéru si vyberete až v Top Selection (cena od 699 900 Kč), atd..
Za mě je Octavie 4 naprosto super a splňuje vše co od auta potřebuju. V dané cenové kategorii jsem nenašel nic co by mi více vyhovovalo. Mám model před faceliftem ve variantě Style s 2.0 TDI a manuální převodovkou (navíc důležité věci jako matrix LED světla apod.). Nicméně když jsem měl možnost to porovnat s úplně základním modelem tak je to hodně velký rozdíl. Vypadá to sice podobně, ale rozdíl v celkovém pocitu z jízdy a použitelnosti auta je hodně velký.
To je zase nadpis co by se dal skoro označit za poplašnou zpávu. Platba přes QR kód je jen alternativou ke kartám a obchdoníci to řeší primárně proto, že se snaží zbavit poplatků za platby kartou. Nic jiného v tom není. Reálně se stane akorát to, že platba přes QRkód bude další alternativou. Zdá se to na první pohled jako úžasný systém, ale má dost míst která mohou zhatit jeho fungování - nefunkční připojení k internetu, banka odesílatele nebo příjemce nepodporuje okamžité platby, vybitý telefon, odstávka bankvonictví, problém s bankovnictvím, QR kód se nepodaří načíst, atd.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Abych řekl pravdu tak podle článku to vypadá že horníci mohou klidně kdykoliv vylézt akorát budou zatčeni protože porušovali zákon. Na tom asi není nic divného a zůstat v dole je osobní rozhodnutí každého jednotlivce. Je to v podstatě to samé jako kdyby lidé hromadně vykrádali obchod a pak si stěžovali že je policie hned zatkne až vylezou před obchod.
1 odpověď