Samoobslužné pokladny stojí za ho... zatím co ve čtečce udělám vše. Např. Koupím basu piva a na samoobslužné pokladně nejsem schopen to udělat, zadat že mám 20 lahví + přepravku a musím volat obsluhu , která většinou neni ( viz Billa) tam už mě neuvidí, Debilnější sydtém jsem nezažil. Ve čtečce viz. Globus či Hypernova to mám ve vteřině a není co řešit.
Snůška blábolů ze stranynenasytných bank. Banka by v první řadě měla bojovat o klienta. Když mi někdo nabídne nižší úrok, měla by mi ho nabídnout moje banka také, případně nižší , aby si mě udržela. Pokud toho není schopna, neměla by požadovat žádné pokuty. Půjčku doplatí jiná banka a jim tím odpadají veškeré náklady. Tak ať lidem nelžou. Je to tržní ekonomika, otázka nabídky a poptávky. Každý chce samozřejmě nejnižší cenu.
Škoda, že si pamatuješ úplný kulový. Vyhrál volby, protože slibovat šetřit.
A taky sliboval nezvyšovat daně, nesahat na penze, a ejhle otočil jak větrný kohout. Mě by zajímalo, s kým se dohodl, že si naši zem koupí, až to přivedou do krachu. Zatím to vypadá na ukrajinu, ta si nás koupí za peníze z EU a USA.
Tak majitel nemovitosti ještě musí vyplňovat nějaký formulář a platit poplatky? Vyprdnul bych se na to. Podám na polici trestní oznámení a víc neřeším. Ať si to vyřeší stát sám.
Přesně, úřad je povinen ověřovat, že předkládané údaje jsou pravdivé a kontaktovat majitele. Nikoli ,že majitel bude prokazovat opak a ještě za to platit poplatky. Tuhle vládu utopit v koši ve vltavě. A teť mi to cenzoři zase můžete smazat. Ať žije svoboda slova. Cenzura už byla za komárů , pravda se téhle vládě nehodí co ?? Vážně se k tomu snížíte.
Kdo zas tuhle debilitu vymyslel? Když to spadá pod prahu tak ať tam daj rovnou 50. A za druhé až do Průhonic jsou 3 pruhy. Tak když už tak silnice pro motorová vozidla, tam je povoleno 110. Silnice I třídy mají povolenou 90ku. Navíc silnice I třídy má jeden pruh v každém směru (max 2. ) bez dělícího pásu. Dělají tím řidičům zmatek v dopravních předpisech a vyhlášce. !!!
Uvědomuji si, že u nás každý fotbalu rozumí. Málokdy jsem penalty kopal, ale dost často je chytal. Střídavě jsem hrál levou spojku a chytal v bráně, kde jsem ve třiceti končil v divizi. Tréninky brankařů jsem od žákovských let miloval, i když to byl často masakr. Asi před 15ti lety jsem středočechům navrhnul vyzkoušet v nižší soutěži jedno nové pravidlo, které je přesně obrácené než se používá dnes. Podotýkám, že můj návrh na jednání neprošel. Ale dovolím si jej nastínit. Zápas začíná nejprve povinným střílením pokutových kopů (tří nebo pěti), následně až jeden tým nedá a je znám vítěz rozstřelu. Následuje normální zápas a pokud skončí v řádném hracím čase nerozhodně je znám automaticky vítěz za tři body a „poražený“ získává za remízu jeden bod. Zdůvodnění: Na počátku zápasu nejsou hráči ani fyzicky ani duševně vyčerpaní. (V každém mužstvu najdeme srdcaře, kteří se vydají během zápasu ze všech sil.) Takže exekuce je bez nervů a bolístek. Z druhé strany, takto avizovaný vítěz remízy - nutí soupeře bojovat od začátku hry naplno. Fotbal by byl aktivnější, bez zbytečného vzájemného taktizování. Hrálo by se také celkově o více bodů a zápasy by mohli být živější a tím i přitažlivější. Nesmějte se starci, který také za svůj život nějakou tu penaltu chytil. A na připomínky, že by jeden tým od počátku hrál „zanďoura“, to dělá půlka týmů i dnes, a že by se kopaly penalty do zblbnutí..., no tak známe číslo někde kolem dvanácti třinácti, tak to by divák asi přežil. Z nabízených možností je nejméně bolavý a pro tým smutnější strany přijatelný - los.
Myslím, že ten váš nápad není úplně špatný.👍👍 Stálo by to za pokus. Mě zase napadá zkusit to po vzoru hokeje, a do prodloužení poslat jen 9 hráčů na každé straně, povolit na prodloužení 4 střídání. A nebo vrátit systém jak byl. Což znamená, kdo dá gól vyhrál, a dál prodloužení nedohrávat.
Članek by se hodil spíše do Dikobrazu. Ale na poctivce musí být bič. Jistá slečna má 17 soudních zákazů řízení, jednou jí dokonce zabavili vúz, a za hodinu jí chytli v jiném, samozřejmě bez ŘP, který nikdy ani neměla. Proč už dávno neseděla ? A stejná fraška je předjíždění kamionů, dokonce i na zákazu předjíždění kamionů, ujedu 200m za značkou a šup už tam mám poláka s návěsem. A četníci ? No přeci stáli a hlídali na nájezdu 2km před značkou. Ani jednou jsem neviděl, že by ho zastavili za tento přestupek, to by totiž museli jezdit a ne stát na nájezdu!!! K této komedii není co dodat 🤣🤣🤣🤣🤣
Tak předně by se měla zvednout minimálně o inflaci, tedy o 3240,- kč. A za druhé, je velmi smutné, když člověk pracuje a mzda mu nepokryje ani základní životní náklady jako nájem, energie, stravu, ošacení atd. A musí pak ještě chodit pro dávky v nouzi na sociálku. Je to ponižující a zatěžuje to rozpočet. Minimální mzda by měla odtážet skutečné životní náklady, tudíž by měla být cca 40.000,-. Když někdo pracuje za minimální mzdu, a chodí pro dávky, tě_ko si z toho bude šetřit na důchod jak si to představuje vláda.
No co čekat od této vlády. Paskvil, chráníci obchodníka, a ty spotřebyteli si polib pr.... Chceš li záruku tak připlať. To už je do nebe volající, a jdu blejt velebnosti. Ale co už, jezdíme na levnější nákup za hranice, tak tam budem kupovat i elektroniku s normální zárukou. A naši obchodníci ať klidně zkrachují, a vláda taky, protože přijde o další příjem z DPH.
Jen houšť, ať Fialova vláda klidně zkrachuje když je neschopná. Ceny v polsku i o polovinu nižší a to není díky DPH. Když s tím vláda nic nedělá, národ si poradí sám. Průměr EU na potravinové DPH je 5-7%, u nás 15%. Máme dražší potraviny než v německu, ale jen desetinové platy. Tak čemu se vláda diví? Svou nečiností nás k tomu donutila sama. To samé pohoné hmoty, energie. Všude snížené ceny u nás 0. Energie místo na 3 zastropovali na 6kč, no to už je lichva. Až firmi přesunou svá aktiva do zahraničí, zbyde tu jen vysoká nezaměstnanost a spálená země. Díky pane Fialo.
A nebylo by jednoduší, aby to vyřešili automobilky. Například já mám ve svém fordu spínač v poloze 0, a po nastartování se mi automaticky rosvítí přední i zadní světla. Samozřejmě když chci zapnout mlhovky či dálková musím přepnout na podkávací. Ale jinak jsem vidět ze předu i ze zadu stále. Je to jen otázka propojení 4 drátů. A je po problému. Samozřejmě nějakou funkci automat mám také, ale nikdy jsem ji nepoužil, přijde mi zbytečná.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Myslím si, že příhodný čas pro dotace na kompenzaci technických nevýhod skončil cca před 2 lety, kdy lepší EV dosahly technické úrovně, která majitele při užívání neomezují. Letos se EV cenově srovnaly se spalovacími vozy stejné třídy. Tím pominul důvod dávat dotaci jako kompenzaci za počáteční nevýhody při zavádění této prospěšné inovace.
Koupil jem si bez dotací Teslu Y za cenu Kodiaku a neměnil bych.
Podle mého názoru by v této fázi mĕl stát podpořit rezidenční nabíjení ve městech. Myslím si, že vybudování nových parkovacích míst s AC nabíjením V2G a datová infrastruktura pro řízení nabíjení a stabilizaci sítě je přesně to, co nyní nejvíce podpoří elektromobilitu.
Novými parkovacími místy pro EV se nenaštvou fosilové a používání EV se stane praktické i pro obyvatele sídlišť.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak tohle nebude ani za 100 let.
1 odpověď