Tento pan podnikatel krásně dokazuje, že vsichni jsme si rovni, ale někteří jsou si rovnější.
Říká se tomu "zákon", zákon je jasně daný, i kdyby jel 500km/h GPS (což by ani nemohl), tak se pohyboval na NEOMEZENEM úseku dálnice, kde není stanoven horní limit, takže i když byste vy jako reprezentant "pracovitého lidu" byl předvolán za údajnou "rychlou jízdu", tak na vás policie ani soud nic nemá...
Zajímaly by mě ještě dvě věci. A) Kolik byly celkové náklady na servis vozu do této doby + pořizovací cena vozu. B) Kolik hodin celkově strávil pan taxikář připíchnutý kabelem ke stojanu. .. Pokud to celé rozpočítáme na jeden ujetý kilometr, to bude asi údiv o laciném provozu, co, dráteníci? 😎
Tak zrovna diskutovat o času tráveném na nabíječce nemusíme diskutovat, protože práce taxikáře je o tom, že sedím celý den v autě a mezi klienty mám minimálně 5 minut času, tak proč ho netrávit na nabíječce, kde doplním % baterie, než stát někde na volnoběhu ve spalováku, kterej mi při stání jenom bere pohonný hmoty.
Pan Passer se tváří jako pokorný člověk věřící v Boha a pak se chová jako sebestředný, bezohledný sobec. Předjížděl jiná auta a v takové rychlosti není možné reagovat na mimořádnou událost. Pro Němce zase jeden vidlák z Divokého Východu.
Vám přijde, že se zachoval bezohledně? A to žluté porsche, které tam bylo kvůli kontrole provozu bylo co? Když by byl sebestředný a bezohledný člověk, tak by začal plně zrychlovat už na začátku, kde neměl plný rozhled + by si nedržel odstup dvou pruhů, aby mohli ostatní předjíždět... A jen řidič amatér a sebevrah by při předjíždění přejel přes dva pruhy při předjíždění auta v pravém pruhu
Rád bych zdůraznil jednu důležitou věc, pro všechny ty "borce", co vždy vše zvládnou v jakékoliv rychlosti a se všemi zrcátky a ne-zrcátky. Zde se bavíme o úplně jiné situaci, resp. jiné (nezvladatelné) rychlosti, 417 km/h...představte si, že to žluté Porsche, které míjí jako jedno z posledních aut, by jelo 200 km/h v levém pruhu. Jinými slovy to ale také znamená, že by stálo v tomto levém pruhu a pan Posser (teda pardón Passer) by se přibližovali rychlostí 217 km/h...Stále nedochází?
Představovat si nic nemusíme, protože by se to za žádné situace nestalo, kdybyste si něco o tomto pokusu zjistily tak byste věděl, že to žluté porsche řídil jeho kamarád který tam byl proto, aby kontroloval provoz na daném úseku, jinak pokus se dělal na přehledném úseku, kde byly v jednom směru 3 pruhy, a převážně se držel odstup dvou pruhů, aby se nemohlo stát, že ho někdo přehlédne v zrcátku a začne předjíždět
Pán píše Praha - Brno, patrně se i vrátí... To je krapek víc jak 200 😄
A vy si myslíte, že pán jezdí Praha-Brno na otočku? 😄
Máte pravdu v tom, že tam i zpět je to více jak 200km, ale pokud tam jede něco zařizovat, tak zaparkuje auto na nabiječku, kde se mu auto nabije na dostatečnou kapacitu... s kterou v pohodě dojede zpět do Prahy 😄 , a to pokud má například teslu, která nabízí jejich síť "superchargerů", tak si pán může dovolit jet do Brna na otočku, protože se pouze zastaví u Olympie na superchargeru, kde si dojde na záchod, popřípadě pro jídlo a jede zpět domů
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano, ve spalovacím světě má auto v terénu vyšší spotřebu díky malé cestovní rychlosti a častému rozjíždění, nemluvě o extrémní žátěži na motor a převodovku při brodění terénem. Naproti tomu elektrické auto nepotřebuje živit nenažraný benzínový/naftový motor na volnoběhu a při dlouhém stání. Dále jste zapomněl na fakt, že elektrická auta dokáží lépe vektorovat točivý moment, takže ve finále při větším battery packu se dostane na podobný, né-li větší dojezd jak ten Váš prehistorický fosilák s třema kanystrama na střeše :-)